19 maja 2024 | 12.00-15.30 | Rynek Łazarski w Poznaniu
Bilety dla Wystawców i Wystawczyń będą dostępne od 22 kwietnia, g. 12.00, na stronie tobilet.pl.
Wstęp dla Odwiedzających będzie tym razem bezpłatny!

Rezerwacje stojaków w wydarzeniu na Facebooku: 27 kwietnia i 7 maja.

19 maja zapraszamy na plenerową edycję Babiego Targu w Poznaniu! Ponownie spotkamy się w sercu Łazarza, w przestrzeni nowego Rynku Łazarskiego.
Imprezie towarzyszyć będzie strefa Mami Babi Targ oraz Kiermasz Rzeczy Naturalnych i Ładnych, Leśna Polana zaprosi na warsztaty do strefy malucha, a pyszne ciasta i kawę serwować będzie znany i lubiany Ciuciu Paj! Tego dnia będzie również okazja do przekazania ubrań na rzecz Pogotowia Społecznego, które wspiera osoby w kryzysie bezdomności i z doświadczeniem uchodźczym.

Babi Targ® to nie tylko wymiana ubrań, to prawdziwa święto dla miłośniczek i miłośników ekologicznej mody. Od 2007 roku regularnie organizujemy to wydarzenie w Poznaniu, Gdańsku, Bydgoszczy i Gliwicach, a każda kolejna edycja przynosi nowe inspiracje i odkrycia. Przez lata uczestniczki i uczestnicy nadali temu wydarzeniu wyjątkowy charakter — oprócz wymiany zaczęli również kupować i sprzedawać przyniesione ubrania. Dzięki temu Babi Targ® stał się doskonałą okazją, by za niewielkie pieniądze upolować niepowtarzalne ubrania, wyjątkową biżuterię i wiele innych skarbów. To świetna alternatywa dla wszystkich, którzy zamiłowanie do mody łączą z ekologicznym stylem życia. Na Babim Targu ubrania zyskują drugie życie, a my dodatkowe środki w portfelu.

Imprezie towarzyszyć będzie kącik dla dzieci przygotowany przez Leśną Polanę. Podczas gdy dorośli będą buszować po stoiskach maluchy będą mogły się bawić pod okiem doświadczonych animatorek!

Wystawcy_czynie na Kiermaszu Rzeczy Naturalnych i Ładnych:

Kolorowa grafika. Napis: Kiermasz Rzeczy Naturalnych i Ładnych na Babim Targu. Poznaj Wystawców. 19 maja, Rynek Łazarski. W tle zdjęcie - uśmiechnięta osoba na stoisku z ceramiką.

WAŻNE INFORMACJE

DLA WSZYSTKICH:

JAK DOJECHAĆ?

Do Rynku Łazarskiego można dojechać tramwajami linii 5, 11, 14 i 17. Tuż obok znajduje się dworzec PKP, więc można przyjechać do nas również koleją.
Jeśli zdecydujesz się przyjechać autem znajdziesz miejsca parkingowe zarówno wokół Rynku Łazarskiego, jak i na okolicznych uliczkach.

BILETY:

DLA WYSTAWCÓW_CZYŃ:

  • Przedsprzedaż do 6 maja 2024: 75 zł (stoisko ma wymiary 1,5 x 1 m, w cenie biletu można wnieść na stoisko: dwie torby lub walizki lub stojaki z ubraniami).
  • Bilet regularny od 7 maja: 90 zł (stoisko ma wymiary 1,5 x 1 m, w cenie biletu można wnieść na stoisko: dwie torby lub walizki lub stojaki z ubraniami).

DLA POMOCNIKA_CZKI: 

  • 15 złotych (bilety dostępne online i na miejscu)

ODWIEDZAJĄCY:

Wstęp wolny

Bilety będą dostępne online na stronie tobilet.pl od 22 kwietnia, g. 12.00 do wyczerpania miejsc!

KIERMASZ RZECZY NATURALNYCH I ŁADNYCH:

W przestrzeni wydarzenia zostanie wydzielona strefa KIERMASZ RZECZY NATURALNYCH I ŁADNYCH. Wyłącznie w tej przestrzeni mogą się wystawiać sklepy i innych podmioty gospodarcze oraz samodzielnie działający projektanci i rękodzielnicy z własną biżuterią, torbami, roślinkami, kosmetykami, rzeczami do domu i innymi przedmiotami do sprzedaży.
Liczba miejsc na kiermaszu jest ograniczona, udział w kiermaszu jest odpłatny, a my zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia, bez podania powodu. Aby dowiedzieć się więcej oraz zarejestrować się i otrzymać miejsce w strefie Kiermaszu należy napisać na adres info@babilad.pl.

DOSTĘPNOŚĆ DLA OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI:

Babi Targ będzie zlokalizowany na płycie Rynku Łazarskiego – przestrzeń, w której się odbędzie nie ma progów. Na miejscu nie ma dostosowanej dla potrzeb OzN toalety.

DLA WYSTAWIAJĄCYCH:

JAK SIĘ PRZYGOTOWAĆ?

  • W dniu wydarzenia wstęp dla Wystawiających i Pomocników_czek odbywa się w godzinach od 10.30 do 11.45. Miejsca są wydzielone, więc nie ma potrzeby, abyś przychodził_a z wyprzedzeniem.
  • Na wydarzenie zabierz ze sobą bilet z widocznym QR Code (w telefonie lub wydrukowany – pamiętaj, żeby pobrać z systemu cały bilet i okazać go przy wejściu – nie wystarczy sam kod QR).
  • Jeśli jesteś osobą Wystawiającą możesz dokupić maksymalnie 1 bilet dla swojego Pomocnika_czki. Twój Pomocnik_czka musi towarzyszyć Tobie podczas kontroli biletów.
  • Możesz zabrać na wydarzenie maksymalnie 2 sztuki bagażu, nawet jeśli towarzyszy Tobie Pomocnik_czka, a Twoje stoisko nie może zajmować więcej niż ok. 150 cm x 100 cm przestrzeni. Pamiętaj, że możesz zająć wyłącznie wykupione wcześniej miejsce, jeśli zajmiesz kolejne zostanie pobrana dodatkowa opłata.

DLA ODWIEDZAJĄCYCH:

Osoby Odwiedzające, czyli te, które nie wystawiają swoich ubrań a przychodzą na wydarzenie na zakupy, zapraszamy od godz. 12.00. Osoby Odwiedzające wchodzą na teren wydarzenia za darmo.

ORGANIZATOR:

BABILĄD
www.babilad.pl
www.facebook.com/Babilad
www.instagram.com/babi_targ/

PARTNERZY:

LEŚNA POLANA
www.facebook.com/lesna.polana.2020

W Leśnej Polanie zarówno imprezy dla dzieci jak i warsztaty przeprowadzane są wg autorskich scenariuszy, a wszystko po to, żeby rozwinąć w dziecku kreatywność, sensorykę i wyobraźnię. W Leśnej Polanie znajdziecie m.in. Klubik Malucha, w którym dziecko przygotuje się do pójścia do przedszkola, zajęcia z sensoryki, baletu, angielskiego i judo oraz wiele innych ciekawych wydarzeń. Wszystkie warsztaty i spotkania realizowane są w małych, kameralnych grupach, po to by móc się uczyć i bawić na 102!

OBSŁUGA PRZEDSPRZEDAŻY:

TOBILET.PL

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

Stojaki:

  1. Jak mogę zarezerwować stojak?
    Stojaki można zarezerwować poprzez udział w konkursach na naszym w wydarzeniu na Facebooku. Odpowiedz na pytanie konkursowe w komentarzu i poczekaj na rozstrzygnięcie konkursu. Jeśli wygrasz, otrzymasz instrukcje dotyczące dalszych kroków.
  2. Kiedy będzie możliwa rezerwacja stojaka?
    Po rozpoczęciu sprzedaży biletów wystartują rezerwacje stojaków w postach na Facebooku. Terminy publikacji postów: 27 kwietnia i 7 maja.
  3. Czy istnieje możliwość wypożyczenia stojaków?
    Tak, istnieje możliwość wypożyczenia stojaków – pamiętaj jednak, że musisz mieć już kupiony bilet dla Osoby Wystawiającej na Babim lub Mamim Babim Targu. Szczegóły dotyczące rezerwacji znajdziesz w opisach postów konkursowych w wydarzeniu na Facebooku.
  4. Co zrobić, jeśli nie uda mi się zarezerwować stojaków?
    Jeśli nie uda się zarezerwować stojaka, należy przywieźć własny sprzęt. Pamiętaj, że stoisko ma wymiary 1×1,5 m i musisz się na nim zmieścić.
  5. Gdzie znajdę informacje, czy dostępne są jeszcze stojaki?
    Informacje na temat dostępności stojaków znajdziesz w opisach wydarzenia na stronie Babilądu i na naszym profilu na Facebooku.
  6. Czy można mieć własny stojak na ubrania oprócz tego zarezerwowanego od organizatorów?
    Tak, można mieć własny stojak na ubrania, ale musisz zmieścić się na przestrzeni stoiska o wymiarach 1 x 1,5 m.
  7. Czy można przyjechać z własnym wieszakiem na kółkach? 
    Tak, możesz przyjechać z własnym stojakiem na ubrania na kółkach, ale musisz zmieścić się na przestrzeni stoiska o wymiarach 1 x 1,5 m. Pamiętaj również, że na Babim Targu obowiązuje limit bagażu, a jeden stojak z ubraniami = 1 bagaż.
  8. Czy można zarezerwować więcej niż jeden stojak?
    Nie, jedna osoba może zarezerwować tylko jeden stojak.
  9. Ile kosztuje wypożyczenie stojaka?
    Wypożyczenie stojaków jest bezpłatne.
  10. Jak przebiega proces rezerwacji stojaków?
    Proces rezerwacji stojaków na Babi Targ przebiega w następujący sposób:
    Zarezerwowanie na Facebooku:
  • Zarezerwowanie stojaka odbywa się poprzez udział w specjalnych „konkursach” w wydarzeniu na Facebooku. Regularnie publikujemy posty “konkursowe”, w których informujemy o możliwości rezerwacji sprzętu na nadchodzącą imprezę. Terminy: 27 kwietnia i 7 maja.
  • Wystarczy, że jako jedna z pierwszych osób odpowiesz w komentarzu na pytanie postawione przez nas w treści postu. Poczekaj na rozstrzygnięcie konkursu. Jeśli wygrasz, otrzymasz instrukcje dotyczące dalszych kroków.
    Potwierdzenie rezerwacji:
  • W rozstrzygnięciu, zostaniesz poproszony_a o przesłanie maila potwierdzającego rezerwację w ciągu 24 godzin – pamiętaj o podaniu numeru swojego miejsca (znajdziesz go na bilecie kupionym na stronie Tobilet.pl).
  • Gdy otrzymamy Twój e-mail z potwierdzeniem, dokonamy weryfikacji i rezerwacji stojaka dla Ciebie.
  • Następnie otrzymasz od nas maila z oficjalnym potwierdzeniem rezerwacji stojaka.
    Odbiór stojaka w dniu wydarzenia:

  • Stojak będzie czekał na podanym przez Ciebie numerze stoiska. Pamiętaj o zabraniu ze sobą wieszaków/ ramiączek.
  • Pamiętaj, że zarezerwowany sprzęt musisz nam zwrócić po zakończeniu imprezy.
  1. Czy odpowiedź pod postem na Facebooku oznacza, że stojak jest automatycznie zarezerwowany?
    Nie, odpowiedź pod postem to dopiero pierwszy krok. Musisz poczekać na rozstrzygnięcie konkursu i otrzymać dalsze instrukcje.
  2. Czy otrzymam powiadomienie, jeśli potwierdzę rezerwację stojaka?
    Tak, otrzymasz powiadomienie po potwierdzeniu rezerwacji stojaka.
  3. Czy razem ze stojakami wypożyczane są wieszaki/ramiączka?
    Nie, wieszaki (tzw. ramiączka) należy zabrać ze sobą.

Zakup biletów:

  1. Gdzie kupię bilet na Babi Targ/ Mami Babi Targ? 
    Bilety kupisz na stronie tobilet.pl. Sprzedaż rozpocznie się 22 kwietnia o godzinie 12.00.
  2. Ile kosztuje bilet na Babi Targ? 
    Bilety dla Wystawców_czyń kosztują:
    – w przedsprzedaż do 6 maja 2024: 75 zł (stoisko ma wymiary 1,5 x 1 m, w cenie biletu można wnieść na stoisko: dwie torby lub walizki lub stojaki z ubraniami).
    od 7 maja: 90 zł (stoisko ma wymiary 1,5 x 1 m, w cenie biletu można wnieść na stoisko: dwie torby lub walizki lub stojaki z ubraniami).
    Dla Pomocników_czek: 15 zł
    Dla Odwiedzających: Wstęp jest bezpłatny
  3. Czy mapka jest dokładnym odzwierciedleniem przestrzeni?
    Mapka jest poglądowa. Jeśli chcesz wiedzieć, jak dokładnie wygląda przestrzeń tutaj znajdziesz zdjęcia z poprzedniej edycji w tej lokalizacji: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.762926035879853&type=3
    https://www.facebook.com/media/set/?set=a.8016889478352924&type=3
  4. Gdzie znajdę swój bilet?
    Bilet znajdziesz w otrzymanej wiadomości e-mail wysłanej przez Tobilet.pl. Jeśli nie możesz go znaleźć sprawdź folder SPAM.
  5. Czy muszę mieć bilet ze sobą? 
    Tak, wydrukuj go lub ściągnij w telefonie. Pamiętaj, że sam kod QR nie wystarczy – musisz ściągnąć cały bilet.
  6. Nie mogę znaleźć biletu lub moja płatność nie przeszła. Co zrobić?
    Skontaktuj się ze sprzedawcą biletów: Tobilet.pl. Telefon: 61-250-92-55 lub 61-869-20-00

Stoisko i przestrzeń:

  1. Jak wygląda przestrzeń? Czy mapka odzwierciedla dokładnie teren, w którym odbędzie się Babi Targ?
    Zdjęcia z poprzedniej edycji w tej lokalizacji znajdziesz tutaj:
    https://www.facebook.com/media/set/?set=a.762926035879853&type=3
    https://www.facebook.com/media/set/?set=a.8016889478352924&type=3
    Pamiętaj, że mapka jest poglądowa.
  2. Czy istnieje możliwość wcześniejszego przyjazdu i rozpoczęcia wystawiania, czy dopiero od godziny 10.30?
    Nie, wystawianie można rozpocząć dopiero od godziny 10.30.
  3. Czy na miejscu jest dostęp do prądu? 
    Na miejscu nie ma możliwości podłączenia się do prądu.
  4. Czy na miejscu są do dyspozycji stoły? 
    Kupując bilet wybrałaś_eś miejsce ze stołem lub bez stołu – zerknij na swój bilet, znajdziesz tam informacje, jaki to rodzaj miejsca. Jeśli nie jest to miejsce ze stołem i nie udało Ci się zarezerwować stojaka na naszym profilu musisz zabrać ze sobą sprzęt do ekspozycji.

Przygotowanie stoiska i ubrania:

  1. Czy ubrania powinny być od razu wycenione?
    Możesz to zrobić, ale nie jest to konieczne. Jednakże wycenienie ubrań może ułatwić proces sprzedaży oraz zapobiec nieporozumieniom.
  2. Ile rzeczy mogę zabrać?
    Możesz zabrać maksymalnie 2 torby, walizki lub stojaki wypełnione ubraniami.
  3. Czy mogę mieć dodatkowe rzeczy w walizce i sukcesywnie je dodawać, czy dopuszczalne jest wystawienie tylko jednego stojaka?
    Możesz wziąć maksymalnie 2 torby, walizki lub stojaki pełne ubrań. Liczbę stojaków ogranicza dostępna przestrzeń, która wynosi 1×1,5 metra.
  4. Czy podczas wydarzenia będzie możliwość przekazania ubrań organizacji pomocowej?
    Tak, podczas wydarzenia będziesz mógł_mogła przekazać ubrania na rzecz Pogotowia Społecznego.
  5. Jakie są przeciętne ceny produktów na wydarzeniu?
    Ceny są różne i zależą od rodzaju ubrań oraz decyzji indywidualnych wystawców.
  6. Czy możliwe jest wystawianie butów?
    Tak, możesz wystawiać również buty.
  7. Czy można wystawiać ubrania dla dzieci na Babim Targu?
    Tak, można wystawiać ubrania dla dzieci. Istnieje także sekcja Mami Babi Targ, więc jeśli masz głównie ubrania dla dzieci, sugerujemy wybór tego biletu.

Mami Babi Targ

  1. Co można wystawić na Mamim Babim Targu? 
    Na Mamim Babim Targu można wystawić wyłącznie ubrania ciążowe oraz ubranka i akcesoria dla dzieci, w tym zabawki, wózki, etc – pamiętaj jednak, że stoisko ma wymiary 1×1,5 m i musisz się na nim zmieścić.
  1. Czy można wystawić ubrania dziecięce poza strefą Mami Babi Targ? 
    Tak, można wystawiać ubrania dla dzieci poza Mamim Babim Targiem. Pamiętaj jednak, że osoby szukające wyłącznie ubrań i akcesoriów ciążowych i dziecięcych wybierają głównie Mami Babi Targ i mogą nie dotrzeć na Twoje stoisko w strefie Babi Targ.

REGULAMIN BABIEGO TARGU®:

  1. Organizatorem wydarzenia pt.: „Babi Targ” odbywającego się w na terenie Rynku Łazarskiego w Poznaniu 19 maja jest: Joanna Stankiewicz, prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Joanna Stankiewicz Ośrodek Rozwoju Osobistego Kobiet “W krainie czarów” w Poznaniu (60-227), ul. Lodowa 19D/4.
  2. Uczestnictwo w wydarzeniu jest jednoznaczne z akceptacją postanowień niniejszego regulaminu.
  3. Osoby obecne na wydarzeniu (Uczestnicy) zobowiązane są zachowywać się w sposób nie zagrażający bezpieczeństwu innych Uczestników, a w szczególności przestrzegać postanowień Regulaminu, który dostępny jest na stronie www.babilad.pl oraz regulaminu obiektu, w którym odbywa się wydarzenie, a także podporządkowywać się poleceniom członków służby informacyjnej i służby porządkowej Organizatora oraz Administratora Terenu.
  4. Służby porządkowe Organizatora oraz Administratora Terenu są uprawnione do odmowy wstępu na wydarzenie lub usunięcia z terenu wydarzenia osoby będącej pod wpływem alkoholu lub osoby, której zachowanie stwarza zagrożenie dla innych Uczestników oraz osoby, która nie podporządkowuje się nakazom regulaminu.
  5. Dzieci mogą uczestniczyć w wydarzeniu wyłącznie pod opieką dorosłych.
  6. Uczestnictwo w wydarzeniu w charakterze osoby Wystawiającej jest odpłatne.
    DLA WYSTAWCÓW_CZYŃ:
    Przedsprzedaż do 6 maja 2024: 75 zł
    (stoisko ma wymiary 1,5 x 1 m, w cenie biletu można wnieść na stoisko: dwie torby lub walizki lub stojaki z ubraniami, obowiązuje zakaz wystawiania się w strefie Babiego Targu z rękodziełem).
    Bilet regularny od 7 maja: 90 zł
    (stoisko ma wymiary 1,5 x 1 m, w cenie biletu można wnieść na stoisko: dwie torby lub walizki lub stojaki z ubraniami, obowiązuje zakaz wystawiania się w strefie Babiego Targu z rękodziełem).
    DLA POMOCNICKÓW_CZEK: 15 złotych (bilety dostępne online i na miejscu)
    ODWIEDZAJĄCY wchodzą na teren wydarzenia za darmo.
  7. Bilety będą dostępne online na stronie tobilet.pl od 22 kwietnia, g. 12.00!
  8. Liczba miejsc dla Wystawców jest ograniczona. W przypadku, gdy wszystkie miejsca zostaną zajęte Organizator zaprzestanie dalszej sprzedaży.
  9. Wydarzenie jest organizowane w plenerze. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za warunki pogodowe w dniu wydarzenia i ewentualne szkody nimi spowodowane.
  10. Wstęp na miejsce wydarzenia dla Wystawiających – od godz. 10.30 do 11.45.
    Wstęp dla Odwiedzających (osoby, które nie wystawiają/ nie wymieniają/nie sprzedają ubrań) – od godz. 12.00.
    Wydarzenie kończy się o godz. 15.30. Uczestniczki i uczestnicy mają 15 minut na demontaż stoisk.
  11. Ubrania, buty, dodatki i wszelkie sprzęty przynoszone na wydarzenie muszą być czyste i w dobrym stanie.
  12. Organizator nie odpowiada za zaginione lub uszkodzone podczas wydarzenia rzeczy.
  13. Organizator nie pobiera prowizji od sprzedaży i nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne rozliczenia uczestniczek z Urzędem Skarbowym.
  14. Podczas wydarzenia nie można prowadzić jakichkolwiek działań komercyjnych, akwizycyjnych, reklamowych, promocyjnych, a także agitacyjnych oraz zbiórek pieniężnych nieuzgodnionych z Organizatorem, jak również działań niezgodnych z obowiązującymi przepisami prawa.
  15. Wśród osób zapisanych w wydarzeniu Plenerowy Babi Targ na Rynku Łazarskim na profilu Facebook zarezerwujemy na czas imprezy nasze stojaki. Prosimy śledzić profil, 27 kwietnia i 7 maja pojawią się tam informacje o możliwości rezerwacji sprzętu na Babi Targ. Zarezerwowany sprzęt należy po imprezie zwrócić Organizatorowi.
  16. Jedno stoisko ma wymiar ok. 150 cm x 100 cm przestrzeni. Za każde dodatkowo zajęte miejsce pobierana jest dodatkowa opłata.
  17. Za wszelkie powstałe w wyniku działań uczestniczki/ uczestnika zniszczenia odpowiada sam uczestnik/uczestniczka.
  18. Każda osoba biorąca udział w wydarzeniu udziela zgody na wykorzystanie wizerunku z fotorelacji z wydarzenia. Organizator oświadcza, że zdjęcia wykonane podczas wydarzenia będą wykorzystywane w celach promocyjnych Organizatora, na co Uczestnik/-czka wyraża zgodę. Uczestniczce/Uczestnikowi nie przysługują żadne roszczenia z tytułu wykorzystania wizerunku.
  19. Osoby, które dopuszczą się załamania postanowień niniejszego regulaminu lub nie będą stosować się zaleceń organizatorek będą proszone o opuszczenie wydarzenia bez prawa do zwrotu kosztu biletu.
  20. Uczestnicy biorą udział w wydarzeniu na własną odpowiedzialność i odpowiadają karnie lub cywilnie za szkody wyrządzone Organizatorowi, Targowiskom lub innym Uczestnikom.