4/10/2015, g. 12-16.00, MTP – Hala nr 1 w Poznaniu, ul. Głogowska – wejście przez hol południowy (dawny McDonald – obok pawilonu nr 1)

BABI TARG_ fot. K PICTURES

W niedzielę, 4.października, odbędzie się kolejna edycja BABIEGO TARGU®, czyli akcji wietrzenia szaf, podczas której uczestniczki mogą wymienić, sprzedać lub kupić ubrania, buty i dodatki. To bardzo popularna impreza, która za każdym razem przyciąga setki uczestniczek. Impreza ponownie odbędzie się w Hali nr 1 na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich, a towarzyszyć jej będą warsztaty dla dzieci przygotowane przez IDEOWNIĘ. Ubrania, które zostaną po imprezie będzie można przekazać Fundacji BARKA.
W trakcie wydarzenia będzie można również skorzystać z bezpłatnych porad brafitterek z Bretelle Lingerie (www.bretelle.pl) oraz nauczyć się wiązania chust na stoisku MATECZNIKA, zlokalizowanym przy kąciku dla dzieci.
BABI TARG® to lokalna odmiana znanych i coraz bardziej popularnych w Polsce swapping parties, polegających w głównej mierze na wymianie ciuchów, butów i innych dodatków. BABI TARG® jest najstarszą imprezą tego typu w Polsce – organizowany jest regularnie od 2007 roku w Poznaniu i wielu innych miastach. Przyciąga setki miłośniczek niebanalnych ubrań. Podczas spotkania można wymieniać odzież, buty, dodatki, biżuterię. Jeżeli transakcja wymiany nie dojdzie do skutku, uczestniczki mogą między sobą sprzedawać i kupować przyniesione ubrania. BABI TARG® to doskonała okazja, by za niewielkie pieniądze upolować niepowtarzalne ubrania czy wyjątkową biżuterię.

 

PRAKTYCZNE INFORMACJE
Na Babi Targ® w Poznaniu nie obowiązują zapisy. Bilety kupuje się przy wejściu na teren imprezy.
Kasy zlokalizowane będą przy wejściu do Hali nr 1. Wejście na teren targów przez hol południowy (dawny McDonald – obok pawilonu nr 1) od godz. 10.00.
Wstęp na salę dla wystawców od godz. 11.00. Osoby, które nie wystawiają swoich ubrań zapraszamy po godz. 12.00.
Dysponujemy ograniczoną liczbą stojaków. Prosimy wszystkie uczestniczki o zabranie ze sobą wieszaków, stojaków, krzesełek lub innych przedmiotów, które będą przydatne w wyeksponowaniu przyniesionych ubrań (za taki sprzęt nie jest pobierana opłata).
Na terenie Targów znajduje się płatny parking (w cenie 20 zł) – wjazd od ul. Śniadeckich.  Miejsca parkingowe znajdują się również wzdłuż okolicznych ulic, a przy Dworcu Zachodnim zlokalizowany jest parking buforowy.
Koniecznie przeczytajcie regulamin imprezy!

 

BILETY
5 zł- odwiedzająca/-y
20 zł- wystawiająca/-y (wielkość stoiska: 1×1,5 m, w cenie biletu jedna torba/ walizka/ karton/ stojak z ciuchami)
+ 5 zł – sztuka “nadbagażu” (dodatkowa torba/ walizka/ karton/ stojak z ciuchami)
Uwaga! Jedna osoba wystawiająca może wnieść maksymalnie 2 sztuki bagażu!
Nie pobieramy opłat za puste stojaki i wieszaki.

 

REGULAMIN BABIEGO TARGU®
1. Uczestnictwo w imprezie jest jednoznaczne z akceptacją postanowień niniejszego regulaminu.
2. Uczestnictwo w imprezie jest odpłatne. Wstęp dla wystawców/czyń – 20 zł (stoisko ma wymiary 1,5 x 1 m, w cenie biletu: jedna torba, walizka lub stojak z ubraniami), dodatkowa sztuka bagażu – 5 zł, maksymalna liczba bagaży – 2 sztuki. Wstęp dla odwiedzających – 5 zł. Każda osoba wchodząca na teren imprezy musi zakupić bilet. Na jednym stoisku, o wymiarach 100×150 cm, mogą znajdować się maksymalnie 2 osoby. W takim wypadku jedna osoba , jako Wystawiająca, musi zakupić bilet w cenie 20 zł, a druga osoba, jako Odwiedzająca, bilet za 5 zł.
3. Ubrania, buty, dodatki i wszelkie sprzęty przynoszone na imprezę muszą być czyste i w dobrym stanie.
4. Organizator nie odpowiada za zaginione lub uszkodzone podczas imprezy rzeczy.
5. Organizator nie pobiera prowizji od sprzedaży i nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne rozliczenia uczestniczek z Urzędem Skarbowym.
6. Wstęp na salę dla osób wystawiających od godz. 11.00. Wstęp na salę dla pozostałych osób – od godz. 12.00. Obowiązuje jedna kolejka do kasy. Impreza kończy się o godz. 16.00. Uczestniczki i uczestnicy mają 15 minut na demontaż stoisk.
7. Wstęp poza kolejką mają osoby, którym udało się zarezerwować stojak oraz kobiety w ciąży.
8. Organizator zaprzestanie sprzedaży biletów w przypadku, gdy liczba uczestników przewyższy dopuszczalną pojemność pomieszczeń.
9. Uczestniczki i uczestnicy, wystawiający się na Babim Targu®, muszą zabrać ze sobą wieszaki, stojaki lub innych przedmioty, które będą przydatne w wyeksponowaniu przyniesionych ubrań i sprzętów.
10. Wśród osób lubiących stronę Babilądu® na profilu Facebook rozdamy nasze stojaki. Prosimy śledzić profil, co jakiś czas będą się na nim pojawiały informacje o możliwości rezerwacji sprzętu na Babi Targ.
11. Jedno stoisko nie powinno zajmować więcej niż ok. 150 cm x 100 cm przestrzeni (są to maksymalnie 2 stojaki o wymiarach 100x 50 cm + jedna osoba, lub jeden stojak + dwie osoby).
12. Za wszelkie powstałe w wyniku działań uczestniczki/ uczestnika zniszczenia odpowiada sam uczestnik/uczestniczka.
13. Każda osoba biorąca udział w imprezie akceptuje postanowienia niniejszego Regulaminu. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem wiążące są postanowienia Organizatora.
14. Osoby, które dopuszczą się załamania postanowień niniejszego regulaminu lub nie będą stosować się zaleceń organizatorek będą proszone o opuszczenie imprezy bez prawa do zwrotu kosztu biletu.

 

ORGANIZATOR
BABILĄD

 

PARTNERZY:
IDEOWNIA

www.ideownia.pl

ideownia1

 

Ideownia to grupa wykwalifikowanych pedagogów i psychologów z wieloletnim doświadczeniem w pracy z Dziećmi i Dorosłymi.
Ideownia projektuje i realizuje autorskie cykle zajęć dla dzieci w oparciu o sprawdzone w psychologii i pedagogice metody stymulacji rozwoju. ,,Tworząc zajęcia, adaptujemy je każdorazowo do aktualnego etapu naturalnego rozwoju Twego Dziecka” – mówią o sobie.
Ideownia to:
połączenie pasji, doświadczenia oraz potrzeb Dzieci i Rodziców,
autorskie zajęcia dla dzieci tworzone przez psychologów,
konsultacje dla Rodziców,
indywidualne wsparcie Dzieci w rozwoju,
niezapomniane animacje urodzin.

FUNDACJA POMOCY WZAJEMNEJ BARKA

www.barka.org.pl

BARKA_logomałe