17.03.2024 | 12.00-15.30 | Pawilon | Ewangelicka 1 w Poznaniu
17 marca zapraszamy na pierwszą w tym sezonie edycję Babiego Targu w Poznaniu! Tym razem spotkamy się w Pawilonie, na poznańskim Chwaliszewie. Podczas imprezy Leśna Polana zaprosi na warsztaty do strefy malucha, a przekąski i kawę serwować będzie Klub Farby!
Bilety dla Wystawców i Wystawczyń będą dostępne od 23 lutego, g. 12.00, na stronie tobilet.pl.
Babi Targ® to nie tylko wymiana ubrań, to prawdziwa święto dla miłośniczek i miłośników ekologicznej mody. Od 2007 roku regularnie organizujemy to wydarzenie w Poznaniu, Gdańsku, Bydgoszczy i Gliwicach, a każda kolejna edycja przynosi nowe inspiracje i odkrycia. Przez lata uczestniczki i uczestnicy nadali temu wydarzeniu wyjątkowy charakter — oprócz wymiany zaczęli również kupować i sprzedawać przyniesione ubrania. Dzięki temu Babi Targ® stał się doskonałą okazją, by za niewielkie pieniądze upolować niepowtarzalne ubrania, wyjątkową biżuterię i wiele innych skarbów. To świetna alternatywa dla wszystkich, którzy zamiłowanie do mody łączą z ekologicznym stylem życia. Na Babim Targu ubrania zyskują drugie życie, a my dodatkowe środki w portfelu.
Imprezie towarzyszyć będzie kącik dla dzieci przygotowany przez Leśną Polanę. Podczas gdy dorośli będą buszować po stoiskach maluchy będą mogły się bawić pod okiem doświadczonych animatorek!
WAŻNE INFORMACJE
DLA WSZYSTKICH:
JAK DOJECHAĆ?
- Pawilon znajduje się przy wejściu do Parku Starego Koryta Warty.
- Możesz do niego dojechać komunikacją miejską i wysiąść na jednym z tych przystanków: Małe Garbary, Wielka, Plac Bernardyński.
- Jeśli zdecydujesz się przyjechać samochodem, zaparkuj na okolicznych uliczkach — w niedzielę nie obowiązują opłaty za parkowanie w strefie. Jeśli nie znajdziesz miejsca parkingowego, skorzystaj z jednego z dwóch strzeżonych, odpłatnych parkingów w okolicy Pawilonu.
BILETY:
DLA WYSTAWCÓW_CZYŃ:
- Przedsprzedaż do 4 marca 2024: 75 zł (stoisko ma wymiary 1,5 x 1 m, w cenie biletu można wnieść na stoisko: dwie torby lub walizki lub stojaki z ubraniami).
- Bilet regularny od 5 marca: 90 zł (stoisko ma wymiary 1,5 x 1 m, w cenie biletu można wnieść na stoisko: dwie torby lub walizki lub stojaki z ubraniami).
DLA POMOCNIKA_CZKI:
- 15 złotych (bilety dostępne online i na miejscu)
DLA ODWIEDZAJĄCYCH:
- 5 złotych (bilety dostępne wyłącznie w dniu wydarzenia, w kasie przy wejściu)
- Bilety będą dostępne online na stronie tobilet.pl od 23 lutego, g. 12.00!
DOSTĘPNOŚĆ DLA OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI:
Do Pawilony dostaniesz się poruszając się na wózku, w środku nie ma progów, a wszystko odbywa się na tym samym poziomie. Na miejscu znajdziesz toaletę dostosowaną do potrzeb OzN.
DLA WYSTAWIAJĄCYCH:
JAK SIĘ PRZYGOTOWAĆ?
- W dniu wydarzenia wstęp na salę dla Wystawiających i Pomocników_czek odbywa się w godzinach od 10.30 do 11.45. Miejsca są wydzielone, więc nie ma potrzeby, abyś przychodził_a z wyprzedzeniem.
- Na wydarzenie zabierz ze sobą bilet z widocznym QR Code (w telefonie lub wydrukowany – pamiętaj, żeby pobrać z systemu cały bilet i okazać go przy wejściu – nie wystarczy sam kod QR).
- Jeśli jesteś osobą Wystawiającą możesz dokupić maksymalnie 1 bilet dla swojego Pomocnika_czki. Twój Pomocnik_czka musi towarzyszyć Tobie podczas kontroli biletów.
- Możesz zabrać na wydarzenie maksymalnie 2 sztuki bagażu, nawet jeśli towarzyszy Tobie Pomocnik_czka, a Twoje stoisko nie może zajmować więcej niż ok. 150 cm x 100 cm przestrzeni. Pamiętaj, że możesz zająć wyłącznie wykupione wcześniej miejsce, jeśli zajmiesz kolejne zostanie pobrana dodatkowa opłata.
DLA ODWIEDZAJĄCYCH:
Osoby Odwiedzające, czyli te, które nie wystawiają swoich ubrań, a przychodzą na wydarzenie na zakupy, zapraszamy od godziny 12.00. Osoby Odwiedzające mogą nabyć bilety w kasie przy wejściu. Bilet kosztuje 5 złotych.
ORGANIZATOR:
BABILĄD
www.babilad.pl
www.facebook.com/Babilad
www.instagram.com/babi_targ/
PARTNERZY:
LEŚNA POLANA
www.facebook.com/lesna.polana.2020
W Leśnej Polanie zarówno imprezy dla dzieci jak i warsztaty przeprowadzane są wg autorskich scenariuszy, a wszystko po to, żeby rozwinąć w dziecku kreatywność, sensorykę i wyobraźnię. W Leśnej Polanie znajdziecie m.in. Klubik Malucha, w którym dziecko przygotuje się do pójścia do przedszkola, zajęcia z sensoryki, baletu, angielskiego i judo oraz wiele innych ciekawych wydarzeń. Wszystkie warsztaty i spotkania realizowane są w małych, kameralnych grupach, po to by móc się uczyć i bawić na 102!
OBSŁUGA PRZEDSPRZEDAŻY:
REGULAMIN BABIEGO TARGU®:
- Organizatorem wydarzenia pt.: „Babi Targ” odbywającego się w Pawilonie, przy ul. Ewangelickiej 1 w Poznaniu 17 marca 2024 roku jest: Joanna Stankiewicz, prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Joanna Stankiewicz Ośrodek Rozwoju Osobistego Kobiet “W krainie czarów” w Poznaniu (60-227), ul. Lodowa 19D/4.
- Uczestnictwo w wydarzeniu jest jednoznaczne z akceptacją postanowień niniejszego regulaminu.
- Osoby obecne na wydarzeniu (Uczestnicy_czki) zobowiązane są zachowywać się w sposób nie zagrażający bezpieczeństwu innych Uczestników_czek, a w szczególności przestrzegać postanowień Regulaminu, który dostępny jest na stronie www.babilad.pl oraz regulaminu obiektu, w którym odbywa się wydarzenie, a także podporządkowywać się poleceniom członków służby informacyjnej i służby porządkowej Organizatora oraz Administratora Terenu.
- Służby porządkowe Organizatora oraz Administratora Terenu są uprawnione do odmowy wstępu na wydarzenie lub usunięcia z terenu wydarzenia osoby będącej pod wpływem alkoholu lub osoby, której zachowanie stwarza zagrożenie dla innych Uczestników oraz osoby, która nie podporządkowuje się nakazom regulaminu.
- Dzieci mogą uczestniczyć w wydarzeniu wyłącznie pod opieką dorosłych.
- Uczestnictwo w wydarzeniu jest odpłatne. Bilety:
DLA WYSTAWCÓW_CZYŃ:
Przedsprzedaż do 4 marca 2024: 75 zł
(stoisko ma wymiary 1,5 x 1 m, w cenie biletu można wnieść na stoisko: dwie torby lub walizki lub stojaki z ubraniami, obowiązuje zakaz wystawiania się w strefie Babiego Targu z rękodziełem).
Bilet regularny od 5 marca: 90 zł
(stoisko ma wymiary 1,5 x 1 m, w cenie biletu można wnieść na stoisko: dwie torby lub walizki lub stojaki z ubraniami, obowiązuje zakaz wystawiania się w strefie Babiego Targu z rękodziełem).
DLA POMOCNICKÓW_CZEK: 15 złotych (bilety dostępne online i na miejscu)
DLA ODWIEDZAJĄCYCH: 5 złotych (bilety dostępne wyłącznie w dniu wydarzenia, w kasie przy wejściu)
Bilety będą dostępne online na stronie tobilet.pl od 23 lutego, g. 12.00! - Liczba miejsc dla Wystawców_czyń jest ograniczona. W przypadku, gdy wszystkie miejsca zostaną zajęte Organizator zaprzestanie dalszej sprzedaży.
- Wstęp na miejsce wydarzenia dla Wystawiających – od godz. 10.30 do 11.45.
- Wstęp dla Odwiedzających (osoby, które nie wystawiają/ nie wymieniają/nie sprzedają ubrań) – od godz. 12.00.
- Wydarzenie kończy się o godz. 15.30. Uczestniczki i uczestnicy mają 15 minut na demontaż stoisk.
- Ubrania, buty, dodatki i wszelkie sprzęty przynoszone na wydarzenie muszą być czyste i w dobrym stanie.
- Organizator nie odpowiada za zaginione lub uszkodzone podczas wydarzenia rzeczy.
- Organizator nie pobiera prowizji od sprzedaży i nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne rozliczenia uczestniczek z Urzędem Skarbowym.
- Podczas wydarzenia nie można prowadzić jakichkolwiek działań komercyjnych, akwizycyjnych, reklamowych, promocyjnych, a także agitacyjnych oraz zbiórek pieniężnych nieuzgodnionych z Organizatorem, jak również działań niezgodnych z obowiązującymi przepisami prawa.
- Wśród osób lubiących stronę Babilądu® na profilu Facebook zarezerwujemy na czas imprezy nasze stojaki. Prosimy śledzić profil, co jakiś czas będą się na nim pojawiały informacje o możliwości rezerwacji sprzętu na Babi Targ. Zarezerwowany sprzęt należy po imprezie zwrócić Organizatorowi.
- Jedno stoisko ma wymiar ok. 150 cm x 100 cm przestrzeni. Za każde dodatkowo zajęte miejsce pobierana jest dodatkowa opłata.
- Za wszelkie powstałe w wyniku działań Uczestnika_czki zniszczenia odpowiada sam Uczestnik_czka.
- Każda osoba biorąca udział w wydarzeniu udziela zgody na wykorzystanie wizerunku z fotorelacji z wydarzenia. Organizator oświadcza, że zdjęcia wykonane podczas wydarzenia będą wykorzystywane w celach promocyjnych Organizatora, na co Uczestnik_czka wyraża zgodę. Uczestnikowi_czce nie przysługują żadne roszczenia z tytułu wykorzystania wizerunku.
- Osoby, które dopuszczą się załamania postanowień niniejszego regulaminu lub nie będą stosować się zaleceń organizatorek będą proszone o opuszczenie wydarzenia bez prawa do zwrotu kosztu biletu.
- Uczestnicy biorą udział w wydarzeniu na własną odpowiedzialność i odpowiadają karnie lub cywilnie za szkody wyrządzone Organizatorowi, Pawilonowi lub innym Uczestnikom_czkom.
NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA:
Stojaki:
- Czy istnieje możliwość wypożyczenia stojaków?
Po rozpoczęciu sprzedaży biletów wystartują rezerwacje stojaków w postach na Facebooku. Pamiętaj, że aby móc zarezerwować stojak musisz mieć wykupiony bilet dla Wystawcy_czyni. - Jak zarezerwować stojak?
Rezerwacje stojaków odbywają się poprzez udział w konkursach na Facebooku. Odpowiedz na pytanie konkursowe w komentarzu i poczekaj na rozstrzygnięcie konkursu. Jeśli wygrasz, otrzymasz instrukcje dotyczące dalszych kroków. - Kiedy możliwa jest rezerwacja stojaka po zakupie biletu?
Rezerwacje stojaków rozpoczynają się po rozpoczęciu sprzedaży biletów. Śledź nasze profile, aby nie przegapić okazji. - Co zrobić, jeśli nie uda się zarezerwować stojaka?
Jeśli nie uda się zarezerwować stojaka, należy przywieźć własny sprzęt. - Czy można mieć własny stojak oprócz tego zarezerwowanego od organizatorów?
Tak, można mieć własny stojak, ale musisz zmieścić się na przestrzeni stoiska (1×1,5m). - Czy można zarezerwować więcej niż jeden stojak?
Nie, jedna osoba może zarezerwować tylko jeden stojak. - Ile kosztuje wypożyczenie stojaka?
Wypożyczenie stojaków jest bezpłatne. - Jak przebiega proces rezerwacji stojaków?
Proces rezerwacji stojaków na Babi Targ przebiega w następujący sposób:
Udział w zabawie na Facebooku:
1. Zarezerwowanie stojaka odbywa się poprzez udział w specjalnych „konkursach” na fanpage’u Babilądu na Facebooku lub w wydarzeniach związanych z Babi Targiem. Regularnie publikujemy posty “konkursowe”, w których informujemy o możliwości rezerwacji sprzętu na nadchodzącą imprezę.
2. Wystarczy, że jako jedna z pierwszych osób odpowiesz w komentarzu na pytanie postawione przez nas w treści postu. Poczekaj na rozstrzygnięcie konkursu. Jeśli wygrasz, otrzymasz instrukcje dotyczące dalszych kroków.
Potwierdzenie rezerwacji:
1. W rozstrzygnięciu, zostaniesz poproszony_a o przesłanie maila potwierdzającego rezerwację w ciągu 24 godzin.
2. Gdy otrzymamy Twój e-mail z potwierdzeniem, dokonamy weryfikacji i rezerwacji stojaka dla Ciebie.
3. Następnie otrzymasz od nas maila z oficjalnym potwierdzeniem rezerwacji stojaka.
Odbiór stojaka w dniu wydarzenia:
1. W dniu Babiego Targu stojak będzie czekał na podanym przez Ciebie miejscu.
2. Pamiętaj, że zarezerwowany sprzęt musisz nam zwrócić po zakończeniu imprezy. - Czy odpowiedź pod postem na Facebooku oznacza automatyczną rezerwację stojaka?
Nie, odpowiedź to pierwszy krok. Należy poczekać na rozstrzygnięcie konkursu. - Czy otrzymam powiadomienie po potwierdzeniu rezerwacji stojaka?
Tak, otrzymasz powiadomienie mailowe. - Czy wypożyczane są wieszaki razem ze stojakami?
Nie, wieszaki trzeba zabrać ze sobą.
Bilety:
- Gdzie znajdę swój bilet?
Bilet znajdziesz w otrzymanej wiadomości e-mail od Tobilet.pl. W razie problemów skontaktuj się z dostawcą biletów. Tobilet.pl: Call Center – tel 61-250-92-55 lub 61-869-20-00.
Na wydarzenie zabierz ze sobą bilet z widocznym QR Code (w telefonie lub wydrukowany – pamiętaj, żeby pobrać z systemu cały bilet i okazać go przy wejściu – nie wystarczy sam kod QR). - Czy są jeszcze dodatkowe miejsca dla Wystawców?
Nie, wszystkie bilety dla Wystawców zostały już wyprzedane. - Czy na miejscu można zakupić bilet dla Pomocnika_czki?
Tak, na miejscu będzie możliwość zakupu takiego. Pamiętaj, że Twój Pomocnik_czka musi towarzyszyć Tobie podczas kontroli biletów. - Czy mogę wystawić rękodzieło?
Tym razem nie będzie możliwości wystawienia tego rodzaju produktów. Poczekaj na kolejną edycję, na której będzie obecny Kiermasz Rzeczy Naturalnych i Ładnych.
Stoisko i przestrzeń:
- Czy miejsca są numerowane?
Tak, numer rzędu i stoiska znajdziesz na bilecie. - Czy istnieje możliwość wcześniejszego przyjazdu i rozpoczęcia wystawiania?
Nie, Wystawcy mogą wejść dopiero od godz. 10:30. - Czy po wejściu na teren wydarzenia mogę swobodnie wchodzić i wychodzić?
Tak, otrzymasz od nas pieczątkę, ale pamiętaj, że bagaże trzeba wnieść przy pierwszym wejściu. - Czy na miejscu dostępne są stojaki, stoły lub inne meble?
Nie, sprzęt należy zabrać ze sobą. Pamiętaj, że nie jest on wliczany do limitu toreb. - Czy na miejscu znajdują się przymierzalnie?
Tak, w przestrzeni wydarzenia dostępne są przymierzalnie.
Przygotowanie stoiska i ubrań:
- Czy ubrania powinny być od razu wycenione?
Możesz to zrobić, ale nie jest to konieczne. Jednakże wycenienie ubrań może ułatwić proces sprzedaży oraz zapobiec nieporozumieniom. - Ile rzeczy mogę zabrać?
Możesz wnieść maksymalnie 2 torby, walizki lub stojaki wypełnione ubraniami. Poza tym możesz wziąć ze sobą wyłącznie sprzęt potrzebny do wystawienia się (stojak, wieszaki, etc) - Ile stojaków zmieści się na 1 stanowisku?
Liczbę stojaków ogranicza dostępna przestrzeń, która wynosi 1×1,5 metra. Na jednym takim stanowisku zmieszczą się maksymalnie 2 stojaki typu MULIG. - Czy podczas wydarzenia będzie możliwość przekazania ubrań organizacji pomocowej?
Tak, podczas wydarzenia będziesz mógł_mogła przekazać ubrania Pogotowiu Społecznemu. - Jakie są przeciętne ceny produktów na wydarzeniu?
Ceny są różne i zależą od rodzaju ubrań oraz decyzji indywidualnych wystawców. - Czy możliwe jest wystawianie butów?Tak, możesz wystawiać również buty.
- Czy można wystawiać ubrania dla dzieci na Babim Targu?
Tak, można wystawiać ubrania dla dzieci. - Czy można wystawiać ubrania dla mężczyzn na Babim Targu?
Tak, można wystawiać ubrania dla mężczyzn.