Kolorowa grafika z napisem: Babi Targ w Pawilonie, 17.03.2024, Ewangelicka 1, Poznań. W tle zdjęcie kobiety przeglądającej ubrania na wieszaku.

17.03.2024 | 12.00-15.30 | Pawilon | Ewangelicka 1 w Poznaniu

17 marca zapraszamy na pierwszą w tym sezonie edycję Babiego Targu w Poznaniu! Tym razem spotkamy się w Pawilonie, na poznańskim Chwaliszewie. Podczas imprezy Leśna Polana zaprosi na warsztaty do strefy malucha, a przekąski i kawę serwować będzie Klub Farby!

Bilety dla Wystawców i Wystawczyń będą dostępne od 23 lutego, g. 12.00, na stronie tobilet.pl.

Babi Targ® to nie tylko wymiana ubrań, to prawdziwa święto dla miłośniczek i miłośników ekologicznej mody. Od 2007 roku regularnie organizujemy to wydarzenie w Poznaniu, Gdańsku, Bydgoszczy i Gliwicach, a każda kolejna edycja przynosi nowe inspiracje i odkrycia. Przez lata uczestniczki i uczestnicy nadali temu wydarzeniu wyjątkowy charakter — oprócz wymiany zaczęli również kupować i sprzedawać przyniesione ubrania. Dzięki temu Babi Targ® stał się doskonałą okazją, by za niewielkie pieniądze upolować niepowtarzalne ubrania, wyjątkową biżuterię i wiele innych skarbów. To świetna alternatywa dla wszystkich, którzy zamiłowanie do mody łączą z ekologicznym stylem życia. Na Babim Targu ubrania zyskują drugie życie, a my dodatkowe środki w portfelu.

Imprezie towarzyszyć będzie kącik dla dzieci przygotowany przez Leśną Polanę. Podczas gdy dorośli będą buszować po stoiskach maluchy będą mogły się bawić pod okiem doświadczonych animatorek!

WAŻNE INFORMACJE
DLA WSZYSTKICH:

JAK DOJECHAĆ?

  • Pawilon znajduje się przy wejściu do Parku Starego Koryta Warty.
  • Możesz do niego dojechać komunikacją miejską i wysiąść na jednym z tych przystanków: Małe Garbary, Wielka, Plac Bernardyński.
  • Jeśli zdecydujesz się przyjechać samochodem, zaparkuj na okolicznych uliczkach — w niedzielę nie obowiązują opłaty za parkowanie w strefie. Jeśli nie znajdziesz miejsca parkingowego, skorzystaj z jednego z dwóch strzeżonych, odpłatnych parkingów w okolicy Pawilonu.

BILETY:
DLA WYSTAWCÓW_CZYŃ:

  • Przedsprzedaż do 4 marca 2024: 75 zł (stoisko ma wymiary 1,5 x 1 m, w cenie biletu można wnieść na stoisko: dwie torby lub walizki lub stojaki z ubraniami).
  • Bilet regularny od 5 marca: 90 zł (stoisko ma wymiary 1,5 x 1 m, w cenie biletu można wnieść na stoisko: dwie torby lub walizki lub stojaki z ubraniami).

DLA POMOCNIKA_CZKI:

  • 15 złotych (bilety dostępne online i na miejscu)

DLA ODWIEDZAJĄCYCH:

  • 5 złotych (bilety dostępne wyłącznie w dniu wydarzenia, w kasie przy wejściu)
  • Bilety będą dostępne online na stronie tobilet.pl od 23 lutego, g. 12.00!

DOSTĘPNOŚĆ DLA OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI:

Do Pawilony dostaniesz się poruszając się na wózku, w środku nie ma progów, a wszystko odbywa się na tym samym poziomie. Na miejscu znajdziesz toaletę dostosowaną do potrzeb OzN.

DLA WYSTAWIAJĄCYCH:

Kolorowa grafika. Napisy: Wystawcy, stoisko 1x1,5 m plus 2 sztuki bagażu równa się 75 lub 90 złotych. Dodatkowo maksymalnie tylko 1 pomocnik z biletem za 15 złotych. Wystawcy wchodzą od 10:30 do 11:45. Bilety kupisz online na tobilet.pl

JAK SIĘ PRZYGOTOWAĆ?

  • W dniu wydarzenia wstęp na salę dla Wystawiających i Pomocników_czek odbywa się w godzinach od 10.30 do 11.45. Miejsca są wydzielone, więc nie ma potrzeby, abyś przychodził_a z wyprzedzeniem.
  • Na wydarzenie zabierz ze sobą bilet z widocznym QR Code (w telefonie lub wydrukowany – pamiętaj, żeby pobrać z systemu cały bilet i okazać go przy wejściu – nie wystarczy sam kod QR).
  • Jeśli jesteś osobą Wystawiającą możesz dokupić maksymalnie 1 bilet dla swojego Pomocnika_czki. Twój Pomocnik_czka musi towarzyszyć Tobie podczas kontroli biletów.
  • Możesz zabrać na wydarzenie maksymalnie 2 sztuki bagażu, nawet jeśli towarzyszy Tobie Pomocnik_czka, a Twoje stoisko nie może zajmować więcej niż ok. 150 cm x 100 cm przestrzeni. Pamiętaj, że możesz zająć wyłącznie wykupione wcześniej miejsce, jeśli zajmiesz kolejne zostanie pobrana dodatkowa opłata.

DLA ODWIEDZAJĄCYCH:

Kolorowa grafika dotycząca zasad dla Odwiedzających: 1. Nie wystawiają, nie sprzedają, nie wymieniają. 2. Wchodzą na imprezę od godziny 12.00. 3. Kupują w kasie bilet za 5 złotych.

Osoby Odwiedzające, czyli te, które nie wystawiają swoich ubrań, a przychodzą na wydarzenie na zakupy, zapraszamy od godziny 12.00. Osoby Odwiedzające mogą nabyć bilety w kasie przy wejściu. Bilet kosztuje 5 złotych.

ORGANIZATOR:

BABILĄD
www.babilad.pl
www.facebook.com/Babilad
www.instagram.com/babi_targ/

PARTNERZY:

LEŚNA POLANA
www.facebook.com/lesna.polana.2020

Logotyp Leśnej Polany

W Leśnej Polanie zarówno imprezy dla dzieci jak i warsztaty przeprowadzane są wg autorskich scenariuszy, a wszystko po to, żeby rozwinąć w dziecku kreatywność, sensorykę i wyobraźnię. W Leśnej Polanie znajdziecie m.in. Klubik Malucha, w którym dziecko przygotuje się do pójścia do przedszkola, zajęcia z sensoryki, baletu, angielskiego i judo oraz wiele innych ciekawych wydarzeń. Wszystkie warsztaty i spotkania realizowane są w małych, kameralnych grupach, po to by móc się uczyć i bawić na 102!

OBSŁUGA PRZEDSPRZEDAŻY:

TOBILET.PL

REGULAMIN BABIEGO TARGU®:

  1. Organizatorem wydarzenia pt.: „Babi Targ” odbywającego się w Pawilonie, przy ul. Ewangelickiej 1 w Poznaniu 17 marca 2024 roku jest: Joanna Stankiewicz, prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Joanna Stankiewicz Ośrodek Rozwoju Osobistego Kobiet “W krainie czarów” w Poznaniu (60-227), ul. Lodowa 19D/4.
  2. Uczestnictwo w wydarzeniu jest jednoznaczne z akceptacją postanowień niniejszego regulaminu.
  3. Osoby obecne na wydarzeniu (Uczestnicy_czki) zobowiązane są zachowywać się w sposób nie zagrażający bezpieczeństwu innych Uczestników_czek, a w szczególności przestrzegać postanowień Regulaminu, który dostępny jest na stronie www.babilad.pl oraz regulaminu obiektu, w którym odbywa się wydarzenie, a także podporządkowywać się poleceniom członków służby informacyjnej i służby porządkowej Organizatora oraz Administratora Terenu.
  4. Służby porządkowe Organizatora oraz Administratora Terenu są uprawnione do odmowy wstępu na wydarzenie lub usunięcia z terenu wydarzenia osoby będącej pod wpływem alkoholu lub osoby, której zachowanie stwarza zagrożenie dla innych Uczestników oraz osoby, która nie podporządkowuje się nakazom regulaminu.
  5. Dzieci mogą uczestniczyć w wydarzeniu wyłącznie pod opieką dorosłych.
  6. Uczestnictwo w wydarzeniu jest odpłatne. Bilety:
    DLA WYSTAWCÓW_CZYŃ:
    Przedsprzedaż do 4 marca 2024: 75 zł
    (stoisko ma wymiary 1,5 x 1 m, w cenie biletu można wnieść na stoisko: dwie torby lub walizki lub stojaki z ubraniami, obowiązuje zakaz wystawiania się w strefie Babiego Targu z rękodziełem).
    Bilet regularny od 5 marca: 90 zł
    (stoisko ma wymiary 1,5 x 1 m, w cenie biletu można wnieść na stoisko: dwie torby lub walizki lub stojaki z ubraniami, obowiązuje zakaz wystawiania się w strefie Babiego Targu z rękodziełem).
    DLA POMOCNICKÓW_CZEK: 15 złotych (bilety dostępne online i na miejscu)
    DLA ODWIEDZAJĄCYCH: 5 złotych (bilety dostępne wyłącznie w dniu wydarzenia, w kasie przy wejściu)
    Bilety będą dostępne online na stronie tobilet.pl od 23 lutego, g. 12.00!
  7. Liczba miejsc dla Wystawców_czyń jest ograniczona. W przypadku, gdy wszystkie miejsca zostaną zajęte Organizator zaprzestanie dalszej sprzedaży.
  8. Wstęp na miejsce wydarzenia dla Wystawiających – od godz. 10.30 do 11.45.
  9. Wstęp dla Odwiedzających (osoby, które nie wystawiają/ nie wymieniają/nie sprzedają ubrań) – od godz. 12.00.
  10. Wydarzenie kończy się o godz. 15.30. Uczestniczki i uczestnicy mają 15 minut na demontaż stoisk.
  11. Ubrania, buty, dodatki i wszelkie sprzęty przynoszone na wydarzenie muszą być czyste i w dobrym stanie.
  12. Organizator nie odpowiada za zaginione lub uszkodzone podczas wydarzenia rzeczy.
  13. Organizator nie pobiera prowizji od sprzedaży i nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne rozliczenia uczestniczek z Urzędem Skarbowym.
  14. Podczas wydarzenia nie można prowadzić jakichkolwiek działań komercyjnych, akwizycyjnych, reklamowych, promocyjnych, a także agitacyjnych oraz zbiórek pieniężnych nieuzgodnionych z Organizatorem, jak również działań niezgodnych z obowiązującymi przepisami prawa.
  15. Wśród osób lubiących stronę Babilądu® na profilu Facebook zarezerwujemy na czas imprezy nasze stojaki. Prosimy śledzić profil, co jakiś czas będą się na nim pojawiały informacje o możliwości rezerwacji sprzętu na Babi Targ. Zarezerwowany sprzęt należy po imprezie zwrócić Organizatorowi.
  16. Jedno stoisko ma wymiar ok. 150 cm x 100 cm przestrzeni. Za każde dodatkowo zajęte miejsce pobierana jest dodatkowa opłata.
  17. Za wszelkie powstałe w wyniku działań Uczestnika_czki zniszczenia odpowiada sam Uczestnik_czka.
  18. Każda osoba biorąca udział w wydarzeniu udziela zgody na wykorzystanie wizerunku z fotorelacji z wydarzenia. Organizator oświadcza, że zdjęcia wykonane podczas wydarzenia będą wykorzystywane w celach promocyjnych Organizatora, na co Uczestnik_czka wyraża zgodę. Uczestnikowi_czce nie przysługują żadne roszczenia z tytułu wykorzystania wizerunku.
  19. Osoby, które dopuszczą się załamania postanowień niniejszego regulaminu lub nie będą stosować się zaleceń organizatorek będą proszone o opuszczenie wydarzenia bez prawa do zwrotu kosztu biletu.
  20. Uczestnicy biorą udział w wydarzeniu na własną odpowiedzialność i odpowiadają karnie lub cywilnie za szkody wyrządzone Organizatorowi, Pawilonowi lub innym Uczestnikom_czkom.

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA:

Stojaki:

  1. Czy istnieje możliwość wypożyczenia stojaków?
    Po rozpoczęciu sprzedaży biletów wystartują rezerwacje stojaków w postach na Facebooku. Pamiętaj, że aby móc zarezerwować stojak musisz mieć wykupiony bilet dla Wystawcy_czyni.
  2. Jak zarezerwować stojak?
    Rezerwacje stojaków odbywają się poprzez udział w konkursach na Facebooku. Odpowiedz na pytanie konkursowe w komentarzu i poczekaj na rozstrzygnięcie konkursu. Jeśli wygrasz, otrzymasz instrukcje dotyczące dalszych kroków.
  3. Kiedy możliwa jest rezerwacja stojaka po zakupie biletu?
    Rezerwacje stojaków rozpoczynają się po rozpoczęciu sprzedaży biletów. Śledź nasze profile, aby nie przegapić okazji.
  4. Co zrobić, jeśli nie uda się zarezerwować stojaka?
    Jeśli nie uda się zarezerwować stojaka, należy przywieźć własny sprzęt.
  5. Czy można mieć własny stojak oprócz tego zarezerwowanego od organizatorów?
    Tak, można mieć własny stojak, ale musisz zmieścić się na przestrzeni stoiska (1×1,5m).
  6. Czy można zarezerwować więcej niż jeden stojak?
    Nie, jedna osoba może zarezerwować tylko jeden stojak.
  7. Ile kosztuje wypożyczenie stojaka?
    Wypożyczenie stojaków jest bezpłatne.
  8. Jak przebiega proces rezerwacji stojaków?
    Proces rezerwacji stojaków na Babi Targ przebiega w następujący sposób:
    Udział w zabawie na Facebooku:
    1. Zarezerwowanie stojaka odbywa się poprzez udział w specjalnych „konkursach” na fanpage’u Babilądu na Facebooku lub w wydarzeniach związanych z Babi Targiem. Regularnie publikujemy posty “konkursowe”, w których informujemy o możliwości rezerwacji sprzętu na nadchodzącą imprezę.
    2. Wystarczy, że jako jedna z pierwszych osób odpowiesz w komentarzu na pytanie postawione przez nas w treści postu. Poczekaj na rozstrzygnięcie konkursu. Jeśli wygrasz, otrzymasz instrukcje dotyczące dalszych kroków.
    Potwierdzenie rezerwacji:
    1. W rozstrzygnięciu, zostaniesz poproszony_a o przesłanie maila potwierdzającego rezerwację w ciągu 24 godzin.
    2. Gdy otrzymamy Twój e-mail z potwierdzeniem, dokonamy weryfikacji i rezerwacji stojaka dla Ciebie.
    3. Następnie otrzymasz od nas maila z oficjalnym potwierdzeniem rezerwacji stojaka.
    Odbiór stojaka w dniu wydarzenia:

    1. W dniu Babiego Targu stojak będzie czekał na podanym przez Ciebie miejscu.
    2. Pamiętaj, że zarezerwowany sprzęt musisz nam zwrócić po zakończeniu imprezy.
  9. Czy odpowiedź pod postem na Facebooku oznacza automatyczną rezerwację stojaka?
    Nie, odpowiedź to pierwszy krok. Należy poczekać na rozstrzygnięcie konkursu.
  10. Czy otrzymam powiadomienie po potwierdzeniu rezerwacji stojaka?
    Tak, otrzymasz powiadomienie mailowe.
  11. Czy wypożyczane są wieszaki razem ze stojakami?
    Nie, wieszaki trzeba zabrać ze sobą.

Bilety:

  1. Gdzie znajdę swój bilet?
    Bilet znajdziesz w otrzymanej wiadomości e-mail od Tobilet.pl. W razie problemów skontaktuj się z dostawcą biletów. Tobilet.pl: Call Center – tel 61-250-92-55 lub 61-869-20-00.
    Na wydarzenie zabierz ze sobą bilet z widocznym QR Code (w telefonie lub wydrukowany – pamiętaj, żeby pobrać z systemu cały bilet i okazać go przy wejściu – nie wystarczy sam kod QR).
  2. Czy są jeszcze dodatkowe miejsca dla Wystawców?
    Nie, wszystkie bilety dla Wystawców zostały już wyprzedane.
  3. Czy na miejscu można zakupić bilet dla Pomocnika_czki?
    Tak, na miejscu będzie możliwość zakupu takiego. Pamiętaj, że Twój Pomocnik_czka musi towarzyszyć Tobie podczas kontroli biletów.
  4. Czy mogę wystawić rękodzieło?
    Tym razem nie będzie możliwości wystawienia tego rodzaju produktów. Poczekaj na kolejną edycję, na której będzie obecny Kiermasz Rzeczy Naturalnych i Ładnych.

Stoisko i przestrzeń:

  1. Czy miejsca są numerowane?
    Tak, numer rzędu i stoiska znajdziesz na bilecie.
  2. Czy istnieje możliwość wcześniejszego przyjazdu i rozpoczęcia wystawiania?
    Nie, Wystawcy mogą wejść dopiero od godz. 10:30.
  3. Czy po wejściu na teren wydarzenia mogę swobodnie wchodzić i wychodzić?
    Tak, otrzymasz od nas pieczątkę, ale pamiętaj, że bagaże trzeba wnieść przy pierwszym wejściu.
  4. Czy na miejscu dostępne są stojaki, stoły lub inne meble?
    Nie, sprzęt należy zabrać ze sobą. Pamiętaj, że nie jest on wliczany do limitu toreb.
  5. Czy na miejscu znajdują się przymierzalnie?
    Tak, w przestrzeni wydarzenia dostępne są przymierzalnie.

Przygotowanie stoiska i ubrań:

  1. Czy ubrania powinny być od razu wycenione?
    Możesz to zrobić, ale nie jest to konieczne. Jednakże wycenienie ubrań może ułatwić proces sprzedaży oraz zapobiec nieporozumieniom.
  2. Ile rzeczy mogę zabrać?
    Możesz wnieść maksymalnie 2 torby, walizki lub stojaki wypełnione ubraniami. Poza tym możesz wziąć ze sobą wyłącznie sprzęt potrzebny do wystawienia się (stojak, wieszaki, etc)
  3. Ile stojaków zmieści się na 1 stanowisku?
    Liczbę stojaków ogranicza dostępna przestrzeń, która wynosi 1×1,5 metra. Na jednym takim stanowisku zmieszczą się maksymalnie 2 stojaki typu MULIG.
  4. Czy podczas wydarzenia będzie możliwość przekazania ubrań organizacji pomocowej?
    Tak, podczas wydarzenia będziesz mógł_mogła przekazać ubrania Pogotowiu Społecznemu.
  5. Jakie są przeciętne ceny produktów na wydarzeniu?
    Ceny są różne i zależą od rodzaju ubrań oraz decyzji indywidualnych wystawców.
  6. Czy możliwe jest wystawianie butów?Tak, możesz wystawiać również buty.
  7. Czy można wystawiać ubrania dla dzieci na Babim Targu?
    Tak, można wystawiać ubrania dla dzieci.
  8. Czy można wystawiać ubrania dla mężczyzn na Babim Targu?
    Tak, można wystawiać ubrania dla mężczyzn.