14.10.2023 12:00-15:30 | CH Rondo, ul. Kruszwicka 1, Bydgoszcz

Formularz zapisów:

Już niedługo Babi Targ powróci do CH Rondo po raz siódmy! W sobotę, 14 października, mieszkańcy Bydgoszczy i okolic będą mieli okazję przewietrzyć swoje szafy na nadchodzącą jesień!

Nadszedł nowy sezon, więc warto wyjąć ubrania z szaf i pawlaczy, aby zrobić miejsce na nowe zdobycze! Zachęcamy do porządkowania szaf i pozbywania się ubrań, których już nie nosicie. A jeśli czegoś Wam brakuje, na pewno będziecie mogli to znaleźć na jednym z wystawionych stoisk! Sprawdźcie, czego najbardziej potrzebujecie na zbliżającą się jesień i postarajcie się to upolować na nadchodzącym Babi Targu.

Osoby, dla których idea ruchu less waste jest bardzo ważna na pewno ucieszą się z możliwości oddania ubrań na rzecz Stowarzyszenia im. Sue Ryder.
W dniach 11-14 października w godz. 11:00 – 19:00 za każde 5 kg używanych ubrań, klient może otrzymać torbę – shopperkę wykonaną z używanych bannerów reklamowych! Zastanawialiście się kiedyś, co dzieje się z niepotrzebnymi bannerami reklamowymi, które kiedyś dekorowały nasze witryny? To teraz już wiecie, nie trafiają na śmietnik, ale szyjemy z nich wytrzymałe torby na zakupy!
Stoisko zbiórki ubrań będzie zlokalizowane na poziomie I w okolicy perfumerii Sephora i Kwiaciarni Olivia.

Zapisy dla wystawców na Babi Targ rozpoczną się 26 września około godziny 12:00 – jeszcze macie trochę czasu, aby przygotować się do kolejnej edycji wydarzenia!

WAŻNE INFORMACJE 

DLA WSZYSTKICH
Przeczytaj jeśli przychodzisz na wydarzenie jako wystawiająca lub jako kupująca.

GDZIE ODBĘDZIE SIĘ WYDARZENIE?

Wydarzenie odbędzie się na poziomach 0 i I CH Rondo – najszybciej na teren wydarzenia dostaniecie się wchodząc od strony Ronda Grunwaldzkiego lub z parkingu przy wejściu od strony Pepco.

JAK DOJECHAĆ?

Do CH Rondo dojedziesz:

  • rowerem
  • komunikacją miejską (autobusami i tramwajami linii 1, 3, 51, 54, 56, 58, 61, 62, 79, 90)
  • autem.

Na terenie CH Rondo znajduje się kryty parking.

DLA WYSTAWIAJĄCYCH

Przeczytaj, jeśli dołączasz do wydarzenia jako wystawiająca — poniżej znajdziesz dużo praktycznych wskazówek

ZAPISY

Udział w wydarzeniu jako wystawiający/wystawiająca jest bezpłatny! Należy jednak zarezerwować miejsce.
Zapisy dla osób wystawiających ruszą 26 września około godziny 12:00 i na stronie www.babilad.pl.
Pamiętajcie, że liczba miejsc jest ograniczona, a o przydziale miejsca decyduje kolejność zgłoszeń.
Po zapisaniu się na listę otrzymacie mailowo numer rezerwacji. Będziecie musiały jeszcze raz potwierdzić swoją obecność klikając w link w wiadomości, którą otrzymacie 9 października. Jeśli nie znajdziecie jej w skrzynce koniecznie do nas napiszcie na adres info@babilad.pl, najpóźniej do 10 października.

WSTĘP NA WYDARZENIE

W dniu wydarzenia zapraszamy was w godzinach od 11:00 do 11:30. Zarezerwujcie sobie odpowiednio dużo czasu, aby wszystko przygotować zanim o 12:00 pojawią się pierwsze osoby zainteresowane waszymi stoiskami. 

Limit bagaży dla jednego stoiska wynosi 2 sztuki, a jedno stoisko nie może zajmować więcej niż około 110 cm x 100 cm wyznaczonej przestrzeni. Pamiętajcie o tym, przygotowując się do wydarzenia!

DLA ODWIEDZAJĄCYCH

Osoby Odwiedzające, czyli takie, które nie wystawiają swoich ubrań a przychodzą na wydarzenie na zakupy, zapraszamy od godz. 12:00.

DOSTĘPNOŚĆ DLA OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI

Obiekt posiada udogodnienia dla osób z niepełnosprawnościami: specjalnie oznakowane miejsca blisko wejść z parkingu na teren CH Rondo, brak progów w przestrzeni, w której odbędzie się Babi Targ, dojazd pochylnią na poziom I.

Do zobaczenia na kolejnym wietrzeniu szaf!

Organizatorem wydarzenia jest Babiląd.

Partnerem wydarzenia jest CH Rondo

Centrum Handlowe RONDO z powierzchnią 60 000 m kw. jest  jednym z pierwszych i najlepiej rozpoznawalnych centrów handlowych w Bydgoszczy. Doskonale zlokalizowane, w odległości zaledwie 2 km od ścisłego centrum, cieszy się dużym uznaniem wśród mieszkańców, którzy wybierają je nie tylko jako miejsce robienia zakupów, ale również spędzania w nim wolnego czasu. CH RONDO to centrum lokalnej społeczności, angażujące się i realizujące ciekawe inicjatywy, ważne dla mieszkańców Bydgoszczy.
CH Rondo wyróżnia się różnorodną ofertą handlową, którą tworzy 60 marek wśród których znajduje się m.in. Sinsay, Gudi Home, Martes Sport, RTV Euro AGD, CCC, Hebe, Pepco, Rossmann, KFC, Sephora, hipermarket Auchan oraz klub fitness CityFit.
Właścicielem Centrum Handlowego RONDO jest Cromwell Property Group Poland. Zarządcą obiektu jest Apsys Polska.

FAQ

  • Czy udział w Babim Targu w CH Rondo w Bydgoszczy jest płatny?

    Uczestnictwo w imprezie jest bezpłatne. Zgłoszenia przyjmowane są od ok. g. 12.00, 26 września. Pamiętaj, że liczba miejsc jest ograniczona i decyduje kolejność zgłoszeń. Osoby, które zapiszą się na wydarzenie będą musiały jeszcze potwierdzić rezerwację – 9 października otrzymacie na ten temat wiadomość mailową – będziecie mieli 48 h na potwierdzenie zgłoszenia, a jego brak będzie dla nas jednoznaczny z anulowaniem rezerwacji.
  • Czy mogę na jednym stoisku wystawić się z koleżanką?

    Na jednym stoisku, o wymiarach 1×1,1m, zmieszczą się 2 osoby i
    maksymalnie 1 stojak. Limit toreb to 2 sztuki.
  • Czy jedna osoba może zająć dwa stoiska?

    Nie, jedna osoba może zarezerwować jedno stoisko.
  • Czym różnią się Wystawiający i Pomocniczki/-y od osób Odwiedzających?

    Wystawiający wystawia swoje ubrania na stoisku w celu wymiany lub sprzedaży. Na stoisku może mu towarzyszyć maksymalnie 1 Pomocniczka/ Pomocnik. Osoba Odwiedzająca nie może wnosić na wydarzenie ubrań na wymianę lub sprzedaż, a jedynie kupować ubrania od Wystawiających. Osoby Wystawiające oraz ich Pomocnicy wpuszczani są na miejsce wydarzenia od godz. 10.30. Odwiedzający wpuszczani są na miejsce wydarzenia od godz. 12.00
  • Czy można się wystawić z rękodziełem swoim lub czyimś (w tym: biżuterią, torbami, plecakami, nakryciami głowy, butami), kosmetykami, roślinami lub dodatkami do domu?

    W imprezie nie mogą brać udziału sklepy i inne podmioty gospodarcze, w tym również samodzielnie działający projektanci i rękodzielnicy, prowadzący sprzedaż ubrań, butów, dodatków, biżuterii, etc.
  • Czy na miejscu są stojaki, stoły lub inne meble?

    Na profilach Babilądu na Facebooku lub/i @babi_targ na Instagramie, będzie okazja, aby zarezerwować nasze stojaki. Obserwujcie nasze profile, aby niczego nie przegapić. Co jakiś czas będą się na nim pojawiały posty o możliwości rezerwacji sprzętu na Babi Targ. Zarezerwowany sprzęt zwróćcie nam po wydarzeniu. Jeśli nie uda Wam się zarezerwować stojaka na Facebooku Babilądu lub profilu @babi_targ na Instagramie, zabierzcie ze sobą wieszaki/ stojaki, które posłużą do wyeksponowania przyniesionych ubrań. Pamiętajcie, że nie wolno wystawiać się bezpośrednio na ziemi, w tym na kartonach, kocykach, foliach, płachtach, etc., używać wózków sklepowych, ani żadnych stałych elementów wystroju wnętrza w aranżacji stoiska.
  • Czy na miejscu są przymierzalnie?

    Tak, w przestrzeni wydarzenia są zlokalizowane przymierzalnie.
  • Czy w Babim Targu mogą brać udział mężczyźni?

    Tak, w Babim Targu mogą brać udział mężczyźni.
  • Czy można wystawić się z ciuszkami dziecięcymi/ męskimi ubraniami/ dodatkami, typu buty, torebki, szale?

    Tak, można wystawić się z ciuszkami dziecięcymi, męskimi i damskimi oraz wszelkiego typu dodatkami (butami, biżuterią, torebkami, nakryciami głowy, szalami), o ile nie jest to rękodzieło sprzedawane komercyjnie. Oznacza to, że jeśli masz pudełko używanych kolczyków (albo torebki, szale, nakrycia głowy, etc), które nosiłaś, ale już nie nosisz to możesz je wystawić na stoisku, ale jeśli masz swoją markę/ lub reprezentujesz kogoś innego, kto ma i robicie kolczyki (albo torebki, szale, nakrycia głowy, etc) to nie możesz wziąć udziału w Babim Targu. Nadal masz wątpliwości? Napisz do nas!

REGULAMIN BABIEGO TARGU W BYDGOSZCZY | 14.10.2023
I. Regulamin imprezy:

  1. Organizatorem imprezy pt.: „Babi Targ” odbywającej się w CH RONDO 14 października 2023 roku jest: Joanna Stankiewicz, prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Joanna Stankiewicz Ośrodek Rozwoju Osobistego Kobiet “W krainie czarów” w Poznaniu (60-227), ul. Lodowa 19D/4.
  2. Uczestnictwo w imprezie jest równoznaczne z zaakceptowaniem przez Uczestnika postanowień niniejszego Regulaminu. W sprawach nieuregulowanych Regulaminem wiążące są postanowienia Organizatora.
  3. Osoby obecne na wydarzeniu (Uczestnicy) zobowiązane są zachowywać się w sposób nie zagrażający bezpieczeństwu innych Uczestników, a w szczególności przestrzegać postanowień Regulaminu, który dostępny jest na stronie www.babilad.pl oraz regulaminu obiektu, w którym odbywa się wydarzenie, a także podporządkowywać się poleceniom członków służby informacyjnej i służby porządkowej Organizatora.
  4. Służby porządkowe Organizatora są uprawnione do odmowy wstępu na wydarzenie lub usunięcia z terenu wydarzenia osoby będącej pod wpływem alkoholu lub osoby, której zachowanie stwarza zagrożenie dla innych Uczestników oraz osoby, która nie podporządkowuje się nakazom regulaminu.
  5. Dzieci mogą uczestniczyć w imprezie wyłącznie pod opieką dorosłych.
  6. Uczestnictwo w imprezie jest równoznaczne z udzieleniem przez Uczestnika zgody na wykorzystanie jego wizerunku w filmach i fotografiach wykonanych podczas imprezy, które mogą zostać wykorzystywane w celach promocyjnych i reklamowych Organizatora oraz CH Rondo. Udział w imprezie z dzieckiem jest równoznaczny z udzieleniem powyższej zgody w imieniu dziecka.
  7. Uczestnictwo w imprezie jest bezpłatne. Zgłoszenia od Uczestników, którzy chcą się wystawić (Wystawców) przyjmowane są od ok. g. 12.00, 26 września. Liczba miejsc jest ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń. Osoby, które dokonają zapisu na imprezę i otrzymają bilet dla Wystawcy zobowiązane są potwierdzić rezerwację. Instrukcja, jak to zrobić zostanie zamieszczona w wiadomości, która zostanie przesłana do Uczestników 9 października. Uczestnik będzie miał 48 h na potwierdzenie zgłoszenia. Brak potwierdzenia będzie jednoznaczny z anulowaniem rezerwacji. Jeśli 9 października Uczestnik nie znajdzie w skrzynce wiadomości z prośbą o potwierdzenie rezerwacji zobowiązany jest poinformować o tym Organizatora za pomocą poczty elektronicznej, zaadresowanej na info@babitarg.com, w terminie do 10 października.
  8. Osoby Odwiedzające nie są zobowiązane do wcześniejszego zgłoszenia swojego udziału w imprezie.
  9. W imprezie nie mogą brać udziału sklepy i inne podmioty gospodarcze, w tym również samodzielnie działający projektanci i rękodzielnicy, prowadzący sprzedaż ubrań, butów, dodatków i biżuterii, chyba że Organizator wyraził na to pisemną zgodę.
  10. Ubrania, buty, dodatki i wszelkie sprzęty oferowane przez Uczestników na imprezie muszą być czyste i w dobrym stanie.
  11. Każdy Wystawca może wnieść maksymalnie 2 torby/walizki z ubraniami.
  12. Każdy Wystawca musi mieć stojak. Na profilach Babilądu na Facebooku lub/i @babi_targ na Instagramie, będzie okazja, aby zarezerwować nasze stojaki. Obserwujcie nasze profile, aby niczego nie przegapić. Co jakiś czas będą się na nim pojawiały posty o możliwości rezerwacji sprzętu na Babi Targ. Zarezerwowany sprzęt należy po imprezie zwrócić Organizatorowi.
  13. Każdy Wystawca musi mieć stojak. Uczestniczki i uczestnicy, wystawiający się na Babim Targu, którym nie udało się zarezerwować stojaków na Facebooku Babilądu, muszą zabrać ze sobą wieszaki/ stojaki, które posłużą do wyeksponowania przyniesionych ubrań.
  14. Wystawcy nie mogą wystawiać się bezpośrednio na ziemi, w tym na kartonach, kocykach, foliach, płachtach, etc., używać wózków sklepowych, ani żadnych stałych elementów wystroju wnętrza w aranżacji stoiska. Organizator ma prawo wykluczyć z udziału w imprezie Wystawcę, który nie zastosuje się do wymogów estetycznych odnośnie wyglądu stoiska.
  15. W dniu imprezy rejestracja zgłoszonych Wystawców odbywa się od godz. 11.00 do 11.30. Wystawcy muszą mieć przy sobie maila z numerem rezerwacji – w formie elektronicznej lub na wydruku. Po godzinie 11.30 wszystkie niezarejestrowane rezerwacje miejsc zostają anulowane. Wydarzenie kończy się o godz. 15.30. Uczestniczki i uczestnicy mają 15 minut na demontaż stoisk.
  16. Jedno stoisko Wystawcy nie może zajmować więcej niż 110 cm x 100 cm powierzchni.
  17. Wstęp dla Odwiedzających rozpoczyna się od godz. 12.00.
  18. Podczas wydarzenia nie można prowadzić jakichkolwiek działań komercyjnych, akwizycyjnych, reklamowych, promocyjnych, a także agitacyjnych oraz zbiórek pieniężnych nieuzgodnionych z Organizatorem, jak również działań niezgodnych z obowiązującymi przepisami prawa.
  19. Za wszelkie zniszczenia powstałe w wyniku działań Uczestnika odpowiada sam Uczestnik.
  20. Uczestnikowi nie przysługują żadne roszczenia z tytułu wykorzystania jego wizerunku w sposób przewidziany Regulaminem.
  21. Organizator nie odpowiada za zaginione lub uszkodzone podczas imprezy rzeczy.
  22. Organizator nie pobiera prowizji od sprzedaży i nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne rozliczenia Uczestników z Urzędem Skarbowym.
  23. Organizator zastrzega sobie prawo odwołania, skrócenia albo przełożenia terminu Wydarzenia i zobowiązuje się do poinformowania o tym na stronie internetowej Organizatora.
  24. Uczestnicy biorą udział w imprezie na własną odpowiedzialność i odpowiadają karnie lub cywilnie za szkody wyrządzone Organizatorowi, CH Rondo lub innym Uczestnikom.

II. Ochrona danych osobowych:

  1. Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe są przetwarzane przez Ośrodek Rozwoju Osobistego Kobiet „W krainie czarów” z siedzibą w Poznaniu, na os. B. Chrobrego 21e/39 (60-681), zwany dalej „Ośrodkiem”.
  2. Administratorem danych osobowych, o których mowa w ust. 5 powyżej jest Ośrodek.
    W każdej chwili Uczestnikowi przysługuje prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Cofnięcie zgody nie będzie wpływać na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  3. Każdy Uczestnik posiada prawo dostępu do przekazanych danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia oraz prawo do ograniczenia ich przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.
  4. Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.
  5. Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany.
  6. Podanie danych osobowych jest warunkiem koniecznym jeśli Uczestnik chce wziąć udział w Wydarzeniu.