16.09.2022 | 12:00-15:30 | CH Europa Centralna | ul. Pszczyńska 315, Gliwice

Zapisy dla Wystawiających – do wyczerpania miejsc:

Babi Targ po dziewięciu latach wraca na Śląsk! Pierwsza edycja wydarzenia odbyła się w 2014 roku w Katowicach. Teraz czas na Gliwice, gdzie 16 września, w Centrum Handlowym Europa Centralna po raz pierwszy mieszkanki i mieszkańcy Gliwic oraz okolic będą mieli okazję wziąć udział w Babim Targu i towarzyszącym mu Mamim Babim Targu!

Początek jesieni jest idealnym momentem na złapanie oddechu po upalnym lecie, organizację swojej przestrzeni i przygotowanie się na nowy sezon.

Zajrzyjcie do swoich szaf, odkopcie zakurzone pudełka z jesiennymi kurtkami czy cieplejszymi butami i dołączcie do nas 16 września w CH Europa Centralna. Jeśli szykujecie się na zakupy – mały remanent szafy nie zaszkodzi! Sprawdźcie, czego najbardziej potrzebujecie na nadchodzącą jesień i postarajcie się to upolować na nadchodzącym Babim Targu.

Imprezie towarzyszyć będzie sekcja Mami Babi Targ, w której będziecie mogły wywietrzyć szafy swoich dzieci – tutaj puścicie w obieg akcesoria i ubranka, z których Wasze pociechy już wyrosły.
Na Babi Targ możecie przyjechać całą rodziną – w EC Europa Centralna znajdziecie m.in. bezpłatny plac zabaw dla dzieci Figle Migle i bogatą ofertę rozrywkową!

WAŻNE INFORMACJE 

DLA WSZYSTKICH
Przeczytaj jeśli przychodzisz na wydarzenie jako wystawiająca lub jako kupująca.

GDZIE ODBĘDZIE SIĘ WYDARZENIE?
Wydarzenie odbędzie się w części galeryjnej centrum. Najszybciej dostaniesz się wybierając wejście z drzwiami obrotowymi znajdujące się przy sklepie Reserved i New Yorker lub drzwi obok Dealz.

JAK DOJECHAĆ?
Na terenie CH Europa Centralna znajduje się bezpłatny parking.
Do CH Europa Centralna dojedziesz:

  • autobusami linii nr 678 i 232 i to nie tylko z centrum Gliwic. Rozkład jazdy został skomunikowany z wieloma innymi liniami, jadącymi m.in. z Zabrza, Knurowa, Bojkowa i Żernicy;
  • autem, który będziesz mógł/ mogła zostawić na bezpłatnym parkingu zlokalizowanym w Centrum.

Więcej informacji znajdziesz na stronie Centrum: https://europacentralna.eu/dojazd/#wyznacz

DLA WYSTAWIAJĄCYCH
Przeczytaj, jeśli dołączasz do wydarzenia jako wystawiająca — poniżej znajdziesz dużo praktycznych wskazówek

ZAPISY
Udział w wydarzeniu jako wystawiający/wystawiająca jest bezpłatny! Należy jednak zarezerwować miejsce.
Zapisy dla osób wystawiających ruszą 23 sierpnia około godziny 12:00 i na stronie www.babilad.pl
Pamiętajcie, że liczba miejsc jest ograniczona, a o przydziale miejsca decyduje kolejność zgłoszeń.
Po zapisaniu się na listę otrzymacie mailowo numer rezerwacji. Będziecie musiały jeszcze raz potwierdzić swoją obecność klikając w link w wiadomości, którą otrzymacie 11 września. Jeśli nie znajdziecie jej w skrzynce koniecznie do nas napiszcie na adres info@babilad.pl, najpóźniej do 12 września.

WSTĘP NA WYDARZENIE
W dniu wydarzenia zapraszamy was w godzinach od 11:00 do 11:30. Zarezerwujcie sobie odpowiednio dużo czasu, aby wszystko przygotować zanim o 12:00 pojawią się pierwsze osoby zainteresowane waszymi stoiskami. 
Limit bagaży dla jednego stoiska wynosi 2 sztuki, a jedno stoisko nie może zajmować więcej niż około 150 cm x 100 cm wyznaczonej przestrzeni. Pamiętajcie o tym, przygotowując się do wydarzenia!

DLA ODWIEDZAJĄCYCH
Osoby Odwiedzające, czyli takie, które nie wystawiają swoich ubrań a przychodzą na wydarzenie na zakupy, zapraszamy od godz. 12:00.

DOSTĘPNOŚĆ DLA OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI
Cały obiekt posiada udogodnienia dla osób z niepełnosprawnościami: specjalnie oznakowane miejsca blisko obu wejść, brak progów w przestrzeni, w której odbędzie się Babi Targ oraz toalety dla osób z niepełnosprawnościami na tym samym poziomie.

Do zobaczenia na kolejnym wietrzeniu szaf!

Organizatorem wydarzenia jest Babiląd (www.babilad.pl). 

Partnerem wydarzenia jest CH Europa Centralna (europacentralna.eu | www.facebook.com/europa.centralna.eu |www.instagram.com/europacentralna).

O CH Europa Centralna:

To jeden z największych obiektów komercyjnych w Polsce i Europie. Wyjątkowa lokalizacja przy Węźle Sośnica w Gliwicach, łączącym autostrady A1, A4, DTŚ i drogę krajową 44 stanowi o unikalności tego obiektu. Europa Centralna składa się z parku handlowego, mieszczącego atrakcyjne wielkopowierzchniowe sklepy m. in. Castorama, Jula, oraz galerii handlowej, oferującej szeroki asortyment towarów i usług. Bezpłatny parking na 2 300 miejsc zapewnia klientom komfort parkowania w pobliżu wybranego sklepu.

W Europie Centralnej znajduje się największa oferta rozrywkowa na Śląsku. Tylu różnych form rozrywki nie ma w żadnym innym miejscu na Śląsku. W ofercie centrum znajdują się miejsca, które pobudzają wyobraźnię i angażują do wspólnej zabawy, jak Funzeum, Kolejkowo, Dino World oraz Wystawa Budowli z Klocków Lego. Jest także coś dla miłośników adrenaliny i ekstremalnych wrażeń, park trampolin House of Air czy gokarty Crazy Carts. Organizowane są również liczne wystawy, np. Silesia Exotic.

Cały obiekt posiada udogodnienia dla osób z niepełnosprawnościami oraz bezpłatną sieć WI-FI w galerii handlowej. Europa Centralna oferuje swoim Klientom dojazd do Centrum dzięki liniom autobusowym nr 678 i 232 prowadzonym przez ZTM. Trasy autobusów łączą kluczowe przystanki w pobliżu centrum Gliwic. Rozkład jazdy został skomunikowany z wieloma innymi liniami, jadącymi m.in. z Zabrza, Knurowa, Bojkowa i Żernicy. 

REGULAMIN BABIEGO TARGU W CH EUROPA CENTRALNA W GLIWICACH | 16.09.2023
I. Regulamin wydarzenia:

  1. Organizatorem imprezy pt.: „Babi Targ” odbywającej się w CH Europa Centralna 16 września 2023 roku jest: Joanna Stankiewicz, prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Joanna Stankiewicz Ośrodek Rozwoju Osobistego Kobiet “W krainie czarów” w Poznaniu (60-681), ul. Lodowa 19D/4.
  2. Uczestnictwo w imprezie jest równoznaczne z zaakceptowaniem przez Uczestnika postanowień niniejszego Regulaminu. W sprawach nieuregulowanych Regulaminem wiążące są postanowienia Organizatora.
  3. Osoby obecne na wydarzeniu (Uczestnicy) zobowiązane są zachowywać się w sposób nie zagrażający bezpieczeństwu innych Uczestników, a w szczególności przestrzegać postanowień Regulaminu, który dostępny jest na stronie www.babilad.pl oraz regulaminu obiektu, w którym odbywa się wydarzenie, a także podporządkowywać się poleceniom członków służby informacyjnej i służby porządkowej Organizatora.
  4. Służby porządkowe Organizatora są uprawnione do odmowy wstępu na wydarzenie lub usunięcia z terenu wydarzenia osoby będącej pod wpływem alkoholu lub osoby, której zachowanie stwarza zagrożenie dla innych Uczestników oraz osoby, która nie podporządkowuje się nakazom regulaminu.
  5. Dzieci mogą uczestniczyć w imprezie wyłącznie pod opieką dorosłych.
  6. Uczestnictwo w imprezie jest równoznaczne z udzieleniem przez Uczestnika zgody na wykorzystanie jego wizerunku w filmach i fotografiach wykonanych podczas imprezy, które mogą zostać wykorzystywane w celach promocyjnych i reklamowych Organizatora oraz CH Europa Centralna. Udział w imprezie z dzieckiem jest równoznaczny z udzieleniem powyższej zgody w imieniu dziecka.
  7. Uczestnictwo w imprezie jest bezpłatne. Zgłoszenia od Uczestników, którzy chcą się wystawić (Wystawców) przyjmowane są od ok. g. 12.00, 23 sierpnia. Liczba miejsc jest ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń. Osoby, które dokonają zapisu na imprezę i otrzymają bilet dla Wystawcy zobowiązane są potwierdzić rezerwację. Instrukcja, jak to zrobić zostanie zamieszczona w wiadomości, która zostanie przesłana do Uczestników 11 września. Uczestnik będzie miał 48 h na potwierdzenie zgłoszenia. Brak potwierdzenia będzie jednoznaczny z anulowaniem rezerwacji. Jeśli 11 września Uczestnik nie znajdzie w skrzynce wiadomości z prośbą o potwierdzenie rezerwacji zobowiązany jest poinformować o tym Organizatora za pomocą poczty elektronicznej, zaadresowanej na info@babitarg.com, w terminie do 12 września.
  8. Osoby Odwiedzające nie są zobowiązane do wcześniejszego zgłoszenia swojego udziału w imprezie.
  9. W imprezie nie mogą brać udziału sklepy i inne podmioty gospodarcze, w tym również samodzielnie działający projektanci i rękodzielnicy, prowadzący sprzedaż ubrań, butów, dodatków i biżuterii, chyba że Organizator wyraził na to pisemną zgodę.
  10. Ubrania, buty, dodatki i wszelkie sprzęty oferowane przez Uczestników na imprezie muszą być czyste i w dobrym stanie.
  11. Każdy Wystawca może wnieść maksymalnie 2 torby/walizki z ubraniami.
  12. Każdy Wystawca musi mieć stojak. Na profilach @Babilad na Facebooku lub/i @babi_targ na Instagramie, będzie okazja, aby zarezerwować nasze stojaki. Obserwujcie nasze profile, aby niczego nie przegapić. Co jakiś czas będą się na nim pojawiały posty o możliwości rezerwacji sprzętu na Babi Targ. Zarezerwowany sprzęt należy po imprezie zwrócić Organizatorowi.
  13. Uczestniczki i uczestnicy, wystawiający się na Babim Targu, którym nie udało się zarezerwować stojaków na Facebooku Babilądu, muszą zabrać ze sobą wieszaki/ stojaki, które posłużą do wyeksponowania przyniesionych ubrań.
  14. Wystawcy nie mogą wystawiać się bezpośrednio na ziemi, w tym na kartonach, kocykach, foliach, płachtach, etc., używać wózków sklepowych, ani żadnych stałych elementów wystroju wnętrza w aranżacji stoiska. Organizator ma prawo wykluczyć z udziału w imprezie Wystawcę, który nie zastosuje się do wymogów estetycznych odnośnie wyglądu stoiska.
  15. W dniu imprezy rejestracja zgłoszonych Wystawców odbywa się od godz. 11.00 do 11.30. Wystawcy muszą mieć przy sobie maila z numerem rezerwacji – w formie elektronicznej lub na wydruku. Po godzinie 11.30 wszystkie niezarejestrowane rezerwacje miejsc zostają anulowane. Wydarzenie kończy się o godz. 15.30. Uczestniczki i uczestnicy mają 15 minut na demontaż stoisk.
  16. Jedno stoisko Wystawcy nie może zajmować więcej niż 150 cm x 100 cm powierzchni.
  17. Wstęp dla Odwiedzających rozpoczyna się od godz. 12.00.
  18. Podczas wydarzenia nie można prowadzić jakichkolwiek działań komercyjnych, akwizycyjnych, reklamowych, promocyjnych, a także agitacyjnych oraz zbiórek pieniężnych nieuzgodnionych z Organizatorem, jak również działań niezgodnych z obowiązującymi przepisami prawa.
  19. Za wszelkie zniszczenia powstałe w wyniku działań Uczestnika odpowiada sam Uczestnik.
  20. Uczestnikowi nie przysługują żadne roszczenia z tytułu wykorzystania jego wizerunku w sposób przewidziany Regulaminem.
  21. Organizator nie odpowiada za zaginione lub uszkodzone podczas imprezy rzeczy.
  22. Organizator nie pobiera prowizji od sprzedaży i nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne rozliczenia Uczestników z Urzędem Skarbowym.
  23. Organizator zastrzega sobie prawo odwołania, skrócenia albo przełożenia terminu Wydarzenia i zobowiązuje się do poinformowania o tym na stronie internetowej Organizatora.
  24. Uczestnicy biorą udział w imprezie na własną odpowiedzialność i odpowiadają karnie lub cywilnie za szkody wyrządzone Organizatorowi, CH Europa Centralna lub innym Uczestnikom.

II. Ochrona danych osobowych:

  1. Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe są przetwarzane przez Ośrodek Rozwoju Osobistego Kobiet „W krainie czarów” z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Lodowej 19D/4, 60-227 Poznań, zwany dalej „Ośrodkiem”.
  2. Administratorem danych osobowych, o których mowa w ust. 5 powyżej jest Ośrodek.
    W każdej chwili Uczestnikowi przysługuje prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Cofnięcie zgody nie będzie wpływać na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  3. Każdy Uczestnik posiada prawo dostępu do przekazanych danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia oraz prawo do ograniczenia ich przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.
  4. Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.
  5. Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany.
  6. Podanie danych osobowych jest warunkiem koniecznym jeśli Uczestnik chce wziąć udział w Wydarzeniu.