Kolorowa grafika dotycząca Babiego Targu

14.09.2024 | 15:00-19:00 | CH Europa Centralna | ul. Pszczyńska 315, Gliwice

Zapisy rozpoczną się 21 sierpnia, o godzinie 12:00:

Babi Targ po raz trzeci zawita do CH Europa Centralna! Już 14 września zapraszamy wszystkie mieszkanki i mieszkańców Gliwic i okolic do udziału w jesiennej edycji Babiego Targu. Jesień to doskonała okazja, by po wakacjach przewietrzyć szafy, dać nowe życie ubraniom i przygotować się na nadchodzące sezony. Tym razem czekać na Was będą aż trzy różne strefy!

W strefie Babiego Targu do drugiego obiegu standardowo trafią ubrania i akcesoria dla kobiet. Rodzice będą mogli przewietrzyć szafy swoich dzieci na Mamim Babim Targu, dzieląc się akcesoriami i ubraniami, z których ich pociechy już wyrosły. A ponadto, na specjalne życzenie uczestników, po raz pierwszy zaprosimy Was do Sekcji Męskiej! To tutaj będzie można prezentować i wymieniać ubrania oraz dodatki dla Panów.

Babi Targ to połączenie przyjemnego z pożytecznym. To nie tylko wymiana modowych inspiracji, ale również wydarzenie promujące zrównoważony styl życia. Dzięki temu wspólnie zmniejszamy ilość odpadów tekstylnych, dbamy o planetę i uczymy tej troski najmłodszych!

Poza tym, podobnie jak ostatnio, zaprosiliśmy do współpracy lokalny oddział Polskiego Czerwonego Krzyża (PCK). Na Babim i Mamim Babi Targu będzie można przekazać niepotrzebne ubrania tej organizacji, która od lat angażuje się w pomoc potrzebującym, oferując pomoc żywnościową, usługi opiekuńcze, szkolenia z pierwszej pomocy przedmedycznej oraz wsparcie najuboższych mieszkańców i mieszkanek Gliwic.

Nie przegapcie tej okazji – dołączcie do nas 14 września w CH Europa Centralna. Bądźcie częścią Babiego i Mamiego Babiego Targu i wspólnie zmieniajmy świat na lepsze!

DLA WSZYSTKICH

Kolorowa grafika z harmonogramem

Przeczytaj, jeśli wybierasz się na wydarzenie:

GDZIE ODBĘDZIE SIĘ WYDARZENIE?

Wydarzenie odbędzie się w części galeryjnej centrum. Najszybciej dostaniesz się wybierając wejście z drzwiami obrotowymi znajdujące się przy sklepie Reserved i New Yorker lub drzwi obok Dealz.

JAK DOJECHAĆ?

Do CH Europa Centralna dojedziesz:

  • autobusami linii nr 678 i 232 i to nie tylko z centrum Gliwic – rozkład jazdy został skomunikowany z wieloma innymi liniami, jadącymi m.in. z Zabrza, Knurowa, Bojkowa i Żernicy;
  • autem, który będziesz mógł/ mogła zostawić na bezpłatnym parkingu zlokalizowanym w Centrum.

Więcej informacji znajdziesz na stronie Centrum: https://europacentralna.eu/dojazd/#wyznacz

CZY ZNAJDĘ COŚ DLA CAŁEJ RODZINY?

CH Europa Centralna oferuje również bezpłatny plac zabaw dla dzieci Figle Migle oraz bogatą ofertę rozrywkową dla całej rodziny, więc może być to świetna okazja do wspólnego spędzenia czasu.

DLA WYSTAWIAJĄCYCH

Kolorowa grafika z informacjami dla Wystawców

Przeczytaj, jeśli dołączasz do wydarzenia jako Wystawiająca lub Wystawiający — poniżej znajdziesz dużo praktycznych wskazówek!

JAK MOGĘ SIĘ ZAPISAĆ?

Udział w wydarzeniu jako Wystawiający/Wystawiająca jest bezpłatny! Należy jednak zarezerwować miejsce.

Zapisy ruszą 21 sierpnia, około godziny 12:00, na stronie www.babilad.pl

Pamiętajcie, że liczba miejsc jest ograniczona, a o przydziale miejsca decyduje kolejność zgłoszeń.

Po zapisaniu się na listę otrzymacie mailowo numer rezerwacji. Będziecie musiały jeszcze raz potwierdzić swoją obecność klikając w link w wiadomości, którą otrzymacie 9 września z adresu info@babitarg.com. Jeśli nie znajdziecie jej w skrzynce koniecznie do nas napiszcie na adres info@babitarg.com, najpóźniej do 10 września.

CO WZIĄĆ NA WYDARZENIE I O KTÓREJ SIĘ POJAWIĆ?

  • W dniu wydarzenia zapraszamy was w godzinach od 14:00 do 14.45. Zarezerwujcie sobie odpowiednio dużo czasu, aby wszystko przygotować zanim o 15:00 pojawią się pierwsze osoby zainteresowane waszymi stoiskami. 
  • Limit bagaży dla jednego stoiska wynosi 2 sztuki, a jedno stoisko nie może zajmować więcej niż około 150 cm x 100 cm wyznaczonej przestrzeni. Pamiętajcie o tym, przygotowując się do wydarzenia!

DLA ODWIEDZAJĄCYCH

Kolorowa grafika z informacjami dla Odwiedzających

Osoby Odwiedzające, czyli takie, które nie wystawiają swoich ubrań a przychodzą na wydarzenie na zakupy, zapraszamy od godz. 15:00.

DOSTĘPNOŚĆ DLA OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI

Cały obiekt posiada udogodnienia dla osób z niepełnosprawnościami: specjalnie oznakowane miejsca blisko obu wejść, brak progów w przestrzeni, w której odbędzie się wydarzenie oraz toalety dla osób z niepełnosprawnościami na tym samym poziomie.

Do zobaczenia na kolejnym wietrzeniu szaf!

Organizatorem wydarzenia jest Babiląd (www.babilad.pl, https://www.babitarg.com). 

Partnerem wydarzenia jest CH Europa Centralna (europacentralna.eu | www.facebook.com/europa.centralna.eu |www.instagram.com/europacentralna).

O CH Europa Centralna:

To jeden z największych obiektów komercyjnych w Polsce i Europie. Wyjątkowa lokalizacja przy Węźle Sośnica w Gliwicach, łączącym autostrady A1, A4, DTŚ i drogę krajową 44 stanowi o unikalności tego obiektu. Europa Centralna składa się z parku handlowego, mieszczącego atrakcyjne wielkopowierzchniowe sklepy m. in. Castorama, Jula, oraz galerii handlowej, oferującej szeroki asortyment towarów i usług. Bezpłatny parking na 2 300 miejsc zapewnia klientom komfort parkowania w pobliżu wybranego sklepu.

W Europie Centralnej znajduje się największa oferta rozrywkowa na Śląsku. Tylu różnych form rozrywki nie ma w żadnym innym miejscu na Śląsku.  W ofercie centrum znajdują się miejsca, które pobudzają wyobraźnię i angażują do wspólnej zabawy, jak Funzeum, Kolejkowo, Dino World oraz Wystawa Budowli z Klocków Lego. Jest także coś dla miłośników adrenaliny i ekstremalnych wrażeń, park trampolin House of Air czy gokarty Crazy Carts. Organizowane są również liczne wystawy, np. Silesia Exotic.

Cały obiekt posiada udogodnienia dla osób z niepełnosprawnościami oraz bezpłatną sieć WI-FI w galerii handlowej. Europa Centralna oferuje swoim Klientom dojazd do Centrum dzięki liniom autobusowym nr 678 i 232 prowadzonym przez ZTM. Trasy autobusów łączą kluczowe przystanki w pobliżu centrum Gliwic. Rozkład jazdy został skomunikowany z wieloma innymi liniami, jadącymi m.in. z Zabrza, Knurowa, Bojkowa i Żernicy. 

REGULAMIN BABIEGO TARGU W CH EUROPA CENTRALNA W GLIWICACH | 14.09.2024

I. Regulamin wydarzenia:

  1. Organizatorem imprezy pt.: „Babi Targ” odbywającej się w CH Europa Centralna 14 września 2024 roku jest: Joanna Stankiewicz, prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Joanna Stankiewicz Ośrodek Rozwoju Osobistego Kobiet “W krainie czarów” w Poznaniu (60-681), ul. Lodowa 19D/4.
  2. Uczestnictwo w imprezie jest równoznaczne z zaakceptowaniem przez Uczestnika_czkę postanowień niniejszego Regulaminu. W sprawach nieuregulowanych Regulaminem wiążące są postanowienia Organizatora.
  3. Osoby obecne na wydarzeniu (Uczestnicy_czki) zobowiązane są zachowywać się w sposób nie zagrażający bezpieczeństwu innych Uczestników_czek, a w szczególności przestrzegać postanowień Regulaminu, który dostępny jest na stronie www.babilad.pl oraz regulaminu obiektu, w którym odbywa się wydarzenie, a także podporządkowywać się poleceniom członków służby informacyjnej i służby porządkowej Organizatora.
  4. Służby porządkowe Organizatora są uprawnione do odmowy wstępu na wydarzenie lub usunięcia z terenu wydarzenia osoby będącej pod wpływem alkoholu lub osoby, której zachowanie stwarza zagrożenie dla innych Uczestników_czek oraz osoby, która nie podporządkowuje się nakazom regulaminu.
  5. Dzieci mogą uczestniczyć w imprezie wyłącznie pod opieką dorosłych.
  6. Uczestnictwo w imprezie jest równoznaczne z udzieleniem przez Uczestnika_czkę zgody na wykorzystanie jego wizerunku w filmach i fotografiach wykonanych podczas imprezy, które mogą zostać wykorzystywane w celach promocyjnych i reklamowych Organizatora oraz CH Europa Centralna. Udział w imprezie z dzieckiem jest równoznaczny z udzieleniem powyższej zgody w imieniu dziecka.
  7. Uczestnictwo w imprezie jest bezpłatne. Zgłoszenia od Uczestników_czek, którzy chcą się wystawić (Wystawców_czyń) przyjmowane są od ok. g.12.00, 21 sierpnia 2024 na stronie www.babilad.pl. Liczba miejsc jest ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń. Osoby, które dokonają zapisu na imprezę i otrzymają bilet dla Wystawcy_czyni zobowiązane są potwierdzić rezerwację. Instrukcja, jak to zrobić zostanie zamieszczona w wiadomości, która zostanie przesłana do Uczestników 9 września. Uczestnik_czka będzie miał 48 h na potwierdzenie zgłoszenia. Brak potwierdzenia będzie jednoznaczny z anulowaniem rezerwacji. Jeśli 9 września Uczestnik_czka nie znajdzie w skrzynce wiadomości z prośbą o potwierdzenie rezerwacji zobowiązany jest poinformować o tym Organizatora za pomocą poczty elektronicznej, zaadresowanej na info@babitarg.com, w terminie do 10 września.
  8. Osoby Odwiedzające nie są zobowiązane do wcześniejszego zgłoszenia swojego udziału w imprezie.
  9. W imprezie nie mogą brać udziału sklepy i inne podmioty gospodarcze, w tym również samodzielnie działający projektanci i rękodzielnicy, prowadzący sprzedaż ubrań, butów, dodatków i biżuterii, chyba że Organizator wyraził na to pisemną zgodę.
  10. Ubrania, buty, dodatki i wszelkie sprzęty oferowane przez Uczestników_czki na imprezie muszą być czyste i w dobrym stanie.
  11. Każdy Wystawca_czyni może wnieść maksymalnie 2 torby/walizki z ubraniami.
  12. Każdy Wystawca_czyni musi mieć stojak. W wydarzeniu Babi Targ i Mami Babi Targ w Europie Centralnej w Gliwicach, będzie okazja, aby zarezerwować nasze stojaki. Obserwujcie nasze profile, aby niczego nie przegapić. Co jakiś czas będą się na nim pojawiały posty o możliwości rezerwacji sprzętu na Babi Targ. Zarezerwowany sprzęt należy po imprezie zwrócić Organizatorowi.
  13. Uczestnicy_czki, wystawiający się na Babim Targu, którym nie udało się zarezerwować stojaków na Facebooku Babilądu, muszą zabrać ze sobą wieszaki/ stojaki, które posłużą do wyeksponowania przyniesionych ubrań.
  14. Wystawcy_czynie nie mogą wystawiać się bezpośrednio na ziemi, w tym na kartonach, kocykach, foliach, płachtach, etc., używać wózków sklepowych, ani żadnych stałych elementów wystroju wnętrza w aranżacji stoiska. Organizator ma prawo wykluczyć z udziału w imprezie Wystawcę_czynię, która nie zastosuje się do wymogów estetycznych odnośnie wyglądu stoiska.
  15. W dniu imprezy rejestracja zgłoszonych Wystawców_czyń odbywa się od godz. 14.00 do 14.45. Wystawcy muszą mieć przy sobie maila z numerem rezerwacji – w formie elektronicznej lub na wydruku. Po godzinie 14.45 wszystkie niezarejestrowane rezerwacje miejsc zostają anulowane. Wydarzenie kończy się o godz. 19.00. Uczestnicy_czki mają 15 minut na demontaż stoisk.
  16. Jedno stoisko Wystawcy_czyni nie może zajmować więcej niż 150 cm x 100 cm powierzchni.
  17. Wstęp dla Odwiedzających rozpoczyna się od godz. 15.00.
  18. Podczas wydarzenia nie można prowadzić jakichkolwiek działań komercyjnych, akwizycyjnych, reklamowych, promocyjnych, a także agitacyjnych oraz zbiórek pieniężnych nieuzgodnionych z Organizatorem, jak również działań niezgodnych z obowiązującymi przepisami prawa.
  19. Za wszelkie zniszczenia powstałe w wyniku działań Uczestnika_czki odpowiada sam Uczestnik_czka.
  20. Uczestnikowi_czce nie przysługują żadne roszczenia z tytułu wykorzystania jego wizerunku w sposób przewidziany Regulaminem.
  21. Organizator nie odpowiada za zaginione lub uszkodzone podczas imprezy rzeczy.
  22. Organizator nie pobiera prowizji od sprzedaży i nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne rozliczenia Uczestników z Urzędem Skarbowym.
  23. Organizator zastrzega sobie prawo odwołania, skrócenia albo przełożenia terminu Wydarzenia i zobowiązuje się do poinformowania o tym na stronie internetowej Organizatora.
  24. Uczestnicy_czki biorą udział w imprezie na własną odpowiedzialność i odpowiadają karnie lub cywilnie za szkody wyrządzone Organizatorowi, CH Europa Centralna lub innym Uczestnikom.

II. Ochrona danych osobowych:

  1. Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe są przetwarzane przez Ośrodek Rozwoju Osobistego Kobiet „W krainie czarów” z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Lodowej 19D/4, 60-227 Poznań, zwany dalej „Ośrodkiem”.
  2. Administratorem danych osobowych, o których mowa w ust. 5 powyżej jest Ośrodek.
    W każdej chwili Uczestnikowi przysługuje prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Cofnięcie zgody nie będzie wpływać na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  3. Każdy Uczestnik posiada prawo dostępu do przekazanych danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia oraz prawo do ograniczenia ich przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.
  4. Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.
  5. Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany.
  6. Podanie danych osobowych jest warunkiem koniecznym jeśli Uczestnik chce wziąć udział w Wydarzeniu.

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA:

Rejestracja i bilety:

  • Gdzie znajdę swój bilet?
    Bilet znajdziesz w otrzymanej wiadomości e-mail wysłanej z adresu mail@evenea.pl. Jeśli nie możesz go znaleźć sprawdź folder SPAM.
  • Byłam na liście rezerwowej i otrzymałam potwierdzenie miejsca. Czy otrzymam jeszcze jakiś bilet?
    Nie, w tej sytuacji nie potrzebujesz biletu – znajdziemy Cię na liście uczestników_czek.

Stoisko i przestrzeń:

  • Czy mogę dowolnie wybrać miejsce na rozstawienie stoiska?
    Nie, miejsce zostanie Ci przydzielone przez nas.
  • Czy istnieje możliwość wcześniejszego przyjazdu i rozpoczęcia wystawiania, czy dopiero od godziny 14?
    Nie, wystawianie można rozpocząć dopiero od godziny 14:00.
  • Chciałabym być obok mojej koleżanki, czy możemy zarezerwować miejsca obok siebie?
    Jeśli będą dostępne dwa stoiska obok siebie, będzie taka możliwość. Pamiętajcie jednak, aby pojawić się wcześniej, gdyż wybór miejsc jest wtedy największy.
  • Gdzie znajdziemy swoje stanowisko? Jak przebiega proces rejestracji na miejscu?
    Na miejscu zgłoście się do naszych pracowników z obsługi, którzy będą łatwo rozpoznawalni dzięki identyfikatorom z logotypem Babiego Targu. Podajcie swoje nazwiska, a my pokażemy Wam miejsce, gdzie możecie się rozstawić.
  • Gdzie dokładnie w Europie Centralnej odbędzie się wydarzenie?
    Wydarzenie odbędzie się w części galeryjnej centrum. Najszybciej dostaniesz się wybierając wejście z drzwiami obrotowymi znajdujące się przy sklepie Reserved i New Yorker lub drzwi obok Dealz.

Przygotowanie stoiska i ubrania:

  • Czy ubrania powinny być od razu wycenione?
    Wycenienie ubrań może ułatwić proces sprzedaży oraz zapobiec nieporozumieniom. Europa Centralna przygotuje etykiety, których będziesz mogła użyć do opisania cen.
  • Ile rzeczy mogę zabrać?
    Możesz zabrać maksymalnie 2 torby, walizki lub stojaki wypełnione ubraniami.
  • Czy mogę mieć dodatkowe rzeczy w walizce i sukcesywnie je dodawać, czy dopuszczalne jest wystawienie tylko jednego stojaka?
    Możesz wziąć maksymalnie 2 torby, walizki lub stojaki pełne ubrań. Liczbę stojaków ogranicza dostępna przestrzeń, która wynosi 1×1,5 metra.
  • Czy podczas wydarzenia będzie możliwość przekazania ubrań organizacji pomocowej?
    Tak, podczas wydarzenia będziesz mógł_mogła przekazać ubrania na rzecz PCK.
  • Jakie są przeciętne ceny produktów na wydarzeniu?
    Ceny są różne i zależą od rodzaju ubrań oraz decyzji indywidualnych wystawców.
  • Czy możliwe jest wystawianie butów?
    Tak, możesz wystawiać również buty.
  • Czy można wystawiać ubrania dla dzieci na Babim Targu?
    Tak, można wystawiać ubrania dla dzieci. Istnieje także sekcja Mami Babi Targ, więc jeśli masz głównie ubrania dla dzieci, sugerujemy wybór tego biletu.
  • Czy można wystawiać ubrania dla mężczyzn na Babim Targu?
    Tak, można wystawiać ubrania dla mężczyzn. Istnieje również Sekcja Męska, więc jeśli głównie posiadasz takie ubrania, sugerujemy wybór tego biletu.

Stojaki:

  • Kiedy będzie możliwa rezerwacja stojaka po przyjęciu zgłoszenia?
    Po rozpoczęciu zapisów wystartują rezerwacje stojaków w postach na Facebooku. Terminy publikacji postów: 23 sierpnia i 1 września.
  • Co zrobić, jeśli nie uda mi się zarezerwować stojaków?
    Jeśli nie uda się zarezerwować stojaka, należy przywieźć własny sprzęt. Pamiętaj, aby spełnić wymagania estetyczne dotyczące aranżacji stoiska.
  • Czy można mieć własny stojak na ubrania oprócz tego zarezerwowanego od organizatorów?
    Tak, można mieć własny stojak na ubrania, ale musisz zmieścić się na przestrzeni stoiska o wymiarach 1 x 1,5 m.
  • Czy można zarezerwować więcej niż jeden stojak?
    Nie, jedna osoba może zarezerwować tylko jeden stojak.
  • Ile kosztuje wypożyczenie stojaka?
    Wypożyczenie stojaków jest bezpłatne.
  • Jak przebiega proces rezerwacji stojaków?
    Proces rezerwacji stojaków na Babi Targ przebiega w następujący sposób:
    Zarezerwowanie na Facebooku:
    1. Zarezerwowanie stojaka odbywa się poprzez udział w akcji w wydarzeniu na Facebooku. Regularnie publikujemy posty, w których informujemy o możliwości rezerwacji sprzętu na nadchodzącą imprezę.
    2. Wystarczy, że jako jedna z pierwszych osób odpowiesz w komentarzu na pytanie postawione przez nas w treści postu. Poczekaj na rozstrzygnięcie. Jeśli uda Ci się zarezerwować stojak, otrzymasz instrukcje dotyczące dalszych kroków.
    Potwierdzenie rezerwacji:
    1. W rozstrzygnięciu, zostaniesz poproszony_a o przesłanie maila potwierdzającego rezerwację w ciągu 24 godzin.
    2. Gdy otrzymamy Twój e-mail z potwierdzeniem, dokonamy weryfikacji i rezerwacji stojaka dla Ciebie.
    3. Następnie otrzymasz od nas maila z oficjalnym potwierdzeniem rezerwacji stojaka.
    Odbiór stojaka w dniu wydarzenia:
    1. W dniu Babiego Targu zgłoś się do jednej z osób z obsługi, które będą łatwo rozpoznawalne dzięki charakterystycznym identyfikatorom z logotypem Babiego Targu.
    2. Obsługa wskaże Ci miejsce, w którym możesz odebrać zarezerwowany stojak.
    3. Pamiętaj, że zarezerwowany sprzęt musisz nam zwrócić po zakończeniu imprezy.
  • Czy odpowiedź pod postem na Facebooku oznacza, że stojak jest automatycznie zarezerwowany?
    Nie, odpowiedź pod postem to dopiero pierwszy krok. Musisz poczekać na rozstrzygnięcie konkursu i otrzymać dalsze instrukcje.
  • Czy otrzymam powiadomienie, jeśli potwierdzę rezerwację stojaka?
    Tak, otrzymasz powiadomienie po potwierdzeniu rezerwacji stojaka.
  • Czy razem ze stojakami wypożyczane są wieszaki/ramiączka?
    Nie, wieszaki (tzw. ramiączka) należy zabrać ze sobą.