Kolorowa grafika z napisem Babi i Mami Babi Targ

31 sierpnia 2024, 12:00 -16:00, Pasaż Łódzki
Zapisy dla Wystawców ruszą 12 sierpnia, około godziny 12:00

Formularz zapisów:

Zapraszamy serdecznie na wyjątkowe wydarzenie w Pasażu Łódzkim, które połączy modę z ekologią, wspólnotę z różnorodnością, a dobre nawyki z dbaniem o planetę! Babi Targ wraca do Łodzi po czterech latach przerwy i przynosi ze sobą odświeżający powiew modowych możliwości.

31 sierpnia 2024, od godziny 12:00 do 16:00 w Pasażu Łódzkim będziemy celebrować ideę „Myśl globalnie, działaj lokalnie”. Zapraszamy zarówno wystawców, którzy będą mieli okazję sprzedać ubrania z drugiego obiegu, jak i odwiedzających, poszukujących unikalnych elementów garderoby. To doskonała okazja, by dać swoim ubraniom drugie życie, a przy okazji wesprzeć naszą planetę.

Dlaczego warto wziąć udział?

Babi Targ to miejsce, gdzie ubrania zyskują drugie życie, a my zyskujemy dodatkowe środki w portfelu! Tym samym ograniczamy ilość odpadów i wprowadzamy pozytywną dla środowiska zmianę nawyków. Oprócz Babiego Targu, gdzie będzie można wymieniać ubrania, buty i akcesoria kobiece i męskie, czekać będzie na Was również strefa Mami Babi Targ, gdzie można wywietrzyć dziecięce szafy i uzupełnić garderobę maluchów na nadchodzące miesiące.

Co przygotowaliśmy dla rodzin?

Dobra wiadomość dla rodziców – w Pasażu Łódzkim odbędą się warsztaty dla dzieci. Podczas gdy rodzice będą buszować po stoiskach, ich pociechy będą się bawić pod okiem doświadczonych animatorek. Rodziców ucieszą na pewno udogodnienia zapewnione przez Pasaż Łódzki, takie jak pokój opiekuna z dzieckiem, plac zabaw, bujaki, strefa dla dzieci, miejsca parkingowe dla opiekunów z dziećmi oraz wypożyczalnia wózków samochodzików.

Zrób coś dobrego!

Na Babim Targu będzie można również wesprzeć osoby potrzebujące pomocy. Wystarczy przynieść ubrania i podarować je lokalnej organizacji pomocowej. To wspaniała okazja, by podzielić się tym, czego już nie potrzebujemy, z tymi, którym może to sprawić radość.

Informacje praktyczne

Kolorowa grafika z harmonogramem wydarzenia: 11.00-11.45 Wystawcy wchodzą na wydarzenie, 12.00-16.00 wstęp dla Odwiedzających, 16.00 koniec wydarzenia, 16.00-16.15 demontaż stoisk

Dla wszystkich:

Gdzie odbędzie się wydarzenie?

Wydarzenie odbędzie się w Pasażu Łódzkim przy wejściu obok Leopardusa, w pobliżu sklepów TKMaxx, HalfPrice i CCC.

Jak dojechać?

Do Pasażu Łódzkiego dojedziesz:

  • rowerem (przy wejściu znajdziesz stojaki)
  • komunikacją miejską (autobusami linii 52, 65A, 93 i 77)
  • autem – na terenie Centrum Handlowego Pasaż Łódzki dostępny jest bezpłatny parking

Dla Wystawców:

Kolorowa grafika z informacjami dla Wystawców: stoisko to 1 x 1m, można wnieść 2 sztuki bagażu i mieć jednego pomocnika. Wstęp od 11.00 do 11.45

Zapisy

Udział w wydarzeniu jest bezpłatny nie tylko dla odwiedzających, ale i wystawców oraz pomocników!
Aby zarezerwować miejsce, należy wypełnić formularz zgłoszeniowy.
Zapisy wystartują 12 sierpnia, około godziny 12:00. Liczba miejsc jest ograniczona, a o przydziale miejsca decyduje kolejność zgłoszeń. Po zapisaniu się na listę, otrzymasz mailowo potwierdzenie rezerwacji. Będziesz musiał_a jeszcze raz potwierdzić swoją obecność, odpowiadając na maila wysłanego z adresu info@babitarg.com w dniu 26 sierpnia. Jeśli nie znajdziesz w skrzynce wiadomości z prośbą o potwierdzenie rezerwacji, koniecznie do nas napisz na adres info@babitarg.com, najpóźniej do 27 sierpnia.

Wstęp na wydarzenie

Aby się zarejestrować, przyjdź w dniu wydarzenia w godzinach od 11:00 do 11:45 (jeśli nie przyjdziesz do godziny 11.45 Twoja rezerwacja zostanie anulowana).
Zarezerwuj sobie odpowiednio dużo czasu, aby wszystko przygotować zanim o 12:00 pojawią się odwiedzający.
Limit bagaży dla jednego stoiska wynosi 2 sztuki, a jedno stoisko nie może zajmować więcej niż około 100 cm x 100 cm wyznaczonej przestrzeni. Pamiętaj o tym, przygotowując się do wydarzenia.

Dla Odwiedzających:

Kolorowa grafika z informacjami dla Odwiedzających: Odwiedzający nie wystawiają, nie sprzedają, nie wymieniają się ubraniami. Wchodzą na imprezę od godziny 12.00

Osoby odwiedzające, czyli takie, które nie wystawiają swoich ubrań, a przychodzą na wydarzenie na zakupy, zapraszamy od godz. 12:00.

Dostępność dla osób z niepełnosprawnościami:

Na parkingu CH Pasaż Łódzki znajdziesz specjalnie oznakowane miejsca parkingowe, a na terenie Centrum toaletę przystosowaną do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Jest również możliwość wypożyczenia wózka po zgłoszeniu zapotrzebowania w Biurze Monitoringu.

Organizatorem wydarzenia jest Babiląd
Partnerem wydarzenia jest CH Pasaż Łódzki | www.chpasazlodzki.pl/

Pasaż Łódzki to wyjątkowe miejsce na mapie Łodzi, idealne dla aktywnych osób. Wyłącznie w Pasażu Łódzkim klienci mają dostęp do szerokiej oferty sportowej wyróżniającej się niepowtarzalnymi markami własnymi oferowanymi przez Decathlon. Oferta Pasażu Łódzkiego to hipermarket Auchan oraz prawie 100 punktów modowych oraz usługowych, w których każdy znajdzie coś dla siebie. Centrum Handlowe Pasaż Łódzki posiada certyfikat BREEAM In-Use, przyznawany obiektom istniejącym, które spełniają restrykcyjne wymagania w zakresie środowiskowym i społecznym. Ocenianych jest kilkadziesiąt czynników, w tym: efektywność energetyczna obiektu, sposób zarządzania odpadami, ograniczanie emisji zanieczyszczeń, dostępność komunikacyjna czy udogodnienia dla gości i pracowników. Pasaż Łódzki uzyskał certyfikat BREEAM In-Use na poziomie „Very Good”. Ekologiczne świadectwo jakości na poziomie „Very Good” otrzymał również zarządca – firma Apsys Polska, w przypadku której doceniono skuteczność zarządzania uwzględniającego potrzeby ludzi i środowiska naturalnego.

Regulamin

I. Regulamin imprezy:

  1. Organizatorem imprezy pt.: „Babi Targ” odbywającej się w CH Pasaż Łódzki 31 sierpnia 2024 roku jest: Joanna Stankiewicz, prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Joanna Stankiewicz Ośrodek Rozwoju Osobistego Kobiet “W krainie czarów” w Poznaniu (60-227), ul. Lodowa 19D/4.
  2. Uczestnictwo w imprezie jest równoznaczne z zaakceptowaniem przez Uczestnika postanowień niniejszego Regulaminu. W sprawach nieuregulowanych Regulaminem wiążące są postanowienia Organizatora.
  3. Osoby obecne na wydarzeniu (Uczestnicy) zobowiązane są zachowywać się w sposób nie zagrażający bezpieczeństwu innych Uczestników, a w szczególności przestrzegać postanowień Regulaminu, który dostępny jest na stronie www.babilad.pl oraz regulaminu obiektu, w którym odbywa się wydarzenie, a który dostępny jest na stronie www.chpasazlodzki.pl, także podporządkowywać się poleceniom członków służby informacyjnej i służby porządkowej Organizatora.
  4. Służby porządkowe Organizatora są uprawnione do odmowy wstępu na wydarzenie lub usunięcia z terenu wydarzenia osoby będącej pod wpływem alkoholu lub osoby, której zachowanie stwarza zagrożenie dla innych Uczestników oraz osoby, która nie podporządkowuje się nakazom regulaminu.
  5. Dzieci mogą uczestniczyć w imprezie wyłącznie pod opieką dorosłych.
  6. Uczestnictwo w imprezie jest równoznaczne z udzieleniem przez Uczestnika zgody na wykorzystanie jego wizerunku w filmach i fotografiach wykonanych podczas imprezy, które mogą zostać wykorzystywane w celach promocyjnych i reklamowych Organizatora oraz CH Pasaż Łódzki. Udział w imprezie z dzieckiem jest równoznaczny z udzieleniem powyższej zgody w imieniu dziecka.
  7. Uczestnictwo w imprezie jest bezpłatne. Zgłoszenia od Uczestników, którzy chcą się wystawić (Wystawców) przyjmowane są od ok. g. 12.00, 12 sierpnia. Liczba miejsc jest ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń. Osoby, które dokonają zapisu na imprezę i otrzymają miejsce dla Wystawcy zobowiązane są potwierdzić rezerwację. Instrukcja, jak to zrobić zostanie zamieszczona w wiadomości, która zostanie przesłana do Uczestników 26 sierpnia. Uczestnik będzie miał 48 h na potwierdzenie zgłoszenia. Brak potwierdzenia będzie jednoznaczny z anulowaniem rezerwacji. Jeśli 26 sierpnia Uczestnik nie znajdzie w skrzynce wiadomości z prośbą o potwierdzenie rezerwacji zobowiązany jest poinformować o tym Organizatora za pomocą poczty elektronicznej, zaadresowanej na info@babitarg.com, w terminie do 27 sierpnia.
  8. Osoby Odwiedzające nie są zobowiązane do wcześniejszego zgłoszenia swojego udziału w imprezie.
  9. W imprezie nie mogą brać udziału sklepy i inne podmioty gospodarcze, w tym również samodzielnie działający projektanci i rękodzielnicy, prowadzący sprzedaż ubrań, butów, dodatków i biżuterii, chyba że Organizator wyraził na to pisemną zgodę.
  10. Ubrania, buty, dodatki i wszelkie sprzęty oferowane przez Uczestników na imprezie muszą być czyste i w dobrym stanie.
  11. Każdy Wystawca może wnieść maksymalnie 2 torby/walizki z ubraniami.
  12. Każdy Wystawca musi mieć stojak. W wydarzeniu Babi Targ i Mami Babi Targ w Pasażu Łódzkim będzie możliwość rezerwacji stojaków Organizatora. Instrukcja, w jaki sposób można dokonać rezerwacji znajdzie się w opisie posta w wydarzeniu. Terminy publikacji postów: 14 i 22 sierpnia. Wieszaki (tzw. ramiączka) Uczestnik ma obowiązek przynieść ze sobą. Zarezerwowany stojak należy po imprezie zwrócić Organizatorowi.
  13. Każdy Wystawca musi mieć stojak. Uczestniczki i uczestnicy, wystawiający się na Babim Targu, którym nie udało się zarezerwować stojaków od Organizatora, muszą zabrać ze sobą stojaki oraz wieszaki, które posłużą do wyeksponowania przyniesionych ubrań.
  14. Wystawcy nie mogą wystawiać się bezpośrednio na ziemi, w tym na kartonach, kocykach, foliach, płachtach, etc., używać wózków sklepowych, ani żadnych stałych elementów wystroju wnętrza w aranżacji stoiska. Walizki, torby i inne sprzęty, które nie służą ekspozycji ubrań powinny być usunięte lub schowane. Organizator ma prawo wykluczyć z udziału w imprezie Wystawcę, który nie zastosuje się do wymogów estetycznych  i wskazówek odnośnie wyglądu stoiska udzielanych przez Organizatora.
  15. W dniu imprezy rejestracja zgłoszonych Wystawców odbywa się od godz. 11:00 do 11:45. Wystawcy powinni mieć bilet, który otrzymali mailem z adresu: mail@evenea.pl w formie elektronicznej. Po godzinie 11:45 wszystkie niezarejestrowane rezerwacje miejsc zostają anulowane. Wydarzenie kończy się o godz. 16.00. Uczestniczki i uczestnicy mają 15 minut na demontaż stoisk.
  16. Jedno stoisko Wystawcy nie może zajmować więcej niż 100 cm x 100 cm powierzchni.
  17. Wstęp dla Odwiedzających rozpoczyna się od godziny 12:00.
  18. Podczas wydarzenia nie można prowadzić jakichkolwiek działań komercyjnych, akwizycyjnych, reklamowych, promocyjnych, a także agitacyjnych oraz zbiórek pieniężnych nieuzgodnionych z Organizatorem, jak również działań niezgodnych z obowiązującymi przepisami prawa.
  19. Za wszelkie zniszczenia powstałe w wyniku działań Uczestnika odpowiada sam Uczestnik.
  20. Uczestnikowi nie przysługują żadne roszczenia z tytułu wykorzystania jego wizerunku w sposób przewidziany Regulaminem.
  21. Organizator nie odpowiada za zaginione lub uszkodzone podczas imprezy rzeczy.
  22. Organizator nie pobiera prowizji od sprzedaży i nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne rozliczenia Uczestników z Urzędem Skarbowym.
  23. Organizator zastrzega sobie prawo odwołania, skrócenia albo przełożenia terminu Wydarzenia i zobowiązuje się do poinformowania o tym na stronie internetowej Organizatora.
  24. Uczestnicy biorą udział w imprezie na własną odpowiedzialność i odpowiadają karnie lub cywilnie za szkody wyrządzone Organizatorowi, CH Pasaż Łódzki lub innym Uczestnikom.

II. Ochrona danych osobowych:

  1. Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe są przetwarzane przez Ośrodek Rozwoju Osobistego Kobiet „W krainie czarów” z siedzibą w Poznaniu, przy ulicy Lodowej 19D/4 (60-227), zwany dalej „Ośrodkiem”.
  2. Administratorem danych osobowych, o których mowa w ust. 5 powyżej jest Ośrodek. W każdej chwili Uczestnikowi przysługuje prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Cofnięcie zgody nie będzie wpływać na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  3. Każdy Uczestnik posiada prawo dostępu do przekazanych danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia oraz prawo do ograniczenia ich przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.
  4. Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.
  5. Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany.
  6. Podanie danych osobowych jest warunkiem koniecznym jeśli Uczestnik chce wziąć udział w Wydarzeniu.

Najczęściej zadawane pytania:

Rejestracja i bilety:

  • Gdzie znajdę swój bilet?
    Bilet znajdziesz w otrzymanej wiadomości e-mail wysłanej z adresu mail@evenea.pl. Jeśli nie możesz go znaleźć sprawdź folder SPAM.
  • Byłam na liście rezerwowej i otrzymałam potwierdzenie miejsca. Czy otrzymam jeszcze jakiś bilet?
    Nie, w tej sytuacji nie potrzebujesz biletu – znajdziemy Cię na liście uczestników_czek.

Stoisko i przestrzeń:

  • Czy mogę dowolnie wybrać miejsce na rozstawienie stoiska?
    Nie, miejsce zostanie Ci przydzielone przez nas.
  • Czy istnieje możliwość wcześniejszego przyjazdu i rozpoczęcia wystawiania, czy dopiero od godziny 11:00
    Nie, przygotowanie stoiska można rozpocząć najwcześniej o godzinie 11:00.
  • Chciałabym być obok mojej koleżanki, czy możemy zarezerwować miejsca obok siebie?
    Jeśli obie zarezerwowałyście bilety w tej samej strefie i po Waszym przyjściu na teren wydarzenia będą dostępne dwa stoiska obok siebie, będzie taka możliwość. Pamiętajcie jednak, aby pojawić się wcześniej, gdy wybór miejsc jest największy.
  • Gdzie znajdziemy swoje stanowisko? Jak przebiega proces rejestracji na miejscu?
    Na miejscu zgłoście się do naszych pracowników z obsługi, którzy będą łatwo rozpoznawalni dzięki identyfikatorom z logotypem Babiego Targu. Podajcie swoje nazwiska, a my pokażemy Wam miejsce, gdzie możecie się rozstawić.

Przygotowanie stoiska i ubrań:

  • Czy powinnam wycenić od razu ubrania?
    Wycenienie ubrań może ułatwić proces sprzedaży oraz zapobiec nieporozumieniom. Pasaż Łódzki przygotuje etykiety, których będziesz mogła użyć do opisania cen.
  • Ile rzeczy mogę zabrać?
    Możesz zabrać maksymalnie 2 torby, walizki lub stojaki wypełnione ubraniami.
  • Czy mogę mieć dodatkowe rzeczy w walizce i sukcesywnie je dodawać, czy dopuszczalne jest wystawienie tylko jednego stojaka?
    Możesz wziąć maksymalnie 2 torby, walizki lub stojaki pełne ubrań. Liczbę stojaków ogranicza dostępna przestrzeń, która wynosi 1×1 metra.
  • Czy podczas wydarzenia będzie możliwość przekazania ubrań organizacji pomocowej?
    Tak, podczas wydarzenia będziesz mógł_mogła przekazać ubrania na rzecz lokalnej organizacji pomocowej.
  • Jakie są przeciętne ceny produktów na wydarzeniu?
    Ceny są różne i zależą od rodzaju ubrań oraz decyzji indywidualnych wystawców.
  • Czy możliwe jest wystawianie butów?
    Tak, możesz wystawiać również buty.
  • Czy można wystawiać ubrania dla dzieci na Babim Targu?
    Tak, można wystawiać ubrania dla dzieci. Istnieje także sekcja Mami Babi Targ, więc jeśli masz głównie ubrania dla dzieci, sugerujemy wybór tego biletu.
  • Czy można wystawiać ubrania dla mężczyzn na Babim Targu?
    Tak, można wystawiać ubrania dla mężczyzn.

Stojaki:

  • Jak mogę zarezerwować stojak?
    Stojaki można zarezerwować w wydarzeniu na Facebooku. Odpowiedz na pytanie konkursowe w komentarzu i poczekaj na rozstrzygnięcie. Jeśli uda Ci się zarezerwować stojak, otrzymasz instrukcje dotyczące dalszych kroków.
  • Kiedy będzie możliwa rezerwacja stojaka po przyjęciu zgłoszenia?
    Po rozpoczęciu zapisów wystartują rezerwacje stojaków w postach na Facebooku. Terminy publikacji postów:14 i 22 sierpnia w wydarzeniu na Facebooku.
  • Czy istnieje możliwość wypożyczenia stojaków?
    Tak, istnieje możliwość wypożyczenia stojaków. Szczegóły dotyczące rezerwacji znajdziesz w opisach postów konkursowych na naszym profilu na Facebooku.
  • Co zrobić, jeśli nie uda mi się zarezerwować stojaków?
    Jeśli nie uda się zarezerwować stojaka, należy przywieźć własny sprzęt. Pamiętaj, aby spełnić wymagania estetyczne dotyczące aranżacji stoiska. Nie wystawiaj się na poziomie podłogi (na kocykach, foliach, kartonach, etc), nie trzymaj na stoisku toreb, walizek i innych sprzętów, które nie służą ekspozycji ubrań, nie używaj wózków sklepowych, swoje ubrania wyeksponuj w estetyczny sposób na stojakach, a biżuterię i akcesoria na stoliczku.
  • Czy można mieć własny stojak na ubrania oprócz tego zarezerwowanego od organizatorów?
    Tak, można mieć własny stojak na ubrania, ale musisz zmieścić się na przestrzeni stoiska o wymiarach 1 x 1 m.
  • Czy można zarezerwować więcej niż jeden stojak?
    Nie, jedna osoba może zarezerwować tylko jeden stojak.
  • Ile kosztuje wypożyczenie stojaka?
    Wypożyczenie stojaków jest bezpłatne.
  • Jak przebiega proces rezerwacji stojaków?
    Proces rezerwacji stojaków na Babi Targ przebiega w następujący sposób:
    Zarezerwowanie na Facebooku:
    1. Zarezerwowanie stojaka odbywa się poprzez udział w akcji w wydarzeniu na Facebooku. Regularnie publikujemy posty, w których informujemy o możliwości rezerwacji sprzętu na nadchodzącą imprezę.
    2. Wystarczy, że jako jedna z pierwszych osób odpowiesz w komentarzu na pytanie postawione przez nas w treści postu. Poczekaj na rozstrzygnięcie. Jeśli uda Ci się zarezerwować stojak, otrzymasz instrukcje dotyczące dalszych kroków.
    Potwierdzenie rezerwacji:

    1. W rozstrzygnięciu, zostaniesz poproszony_a o przesłanie maila potwierdzającego rezerwację w ciągu 24 godzin.
    2. Gdy otrzymamy Twój e-mail z potwierdzeniem, dokonamy weryfikacji i rezerwacji stojaka dla Ciebie.
    3. Następnie otrzymasz od nas maila z oficjalnym potwierdzeniem rezerwacji stojaka.
    Odbiór stojaka w dniu wydarzenia:

    1. W dniu Babiego Targu zgłoś się do jednej z osób z obsługi, które będą łatwo rozpoznawalne dzięki charakterystycznym identyfikatorom z logotypem Babiego Targu.
    2. Obsługa wskaże Ci miejsce, w którym możesz odebrać zarezerwowany stojak.
    3. Pamiętaj, że zarezerwowany sprzęt musisz nam zwrócić po zakończeniu imprezy.
  • Czy odpowiedź pod postem na Facebooku oznacza, że stojak jest automatycznie zarezerwowany?
    Nie, odpowiedź pod postem to dopiero pierwszy krok. Musisz poczekać na rozstrzygnięcie konkursu i otrzymać dalsze instrukcje.
  • Czy otrzymam powiadomienie, jeśli potwierdzę rezerwację stojaka?
    Tak, otrzymasz powiadomienie po potwierdzeniu rezerwacji stojaka.
  • Czy razem ze stojakami wypożyczane są wieszaki/ramiączka?
    Nie, wieszaki (tzw. ramiączka) należy zabrać ze sobą.