10 września 2022 | 12.00-15.30 | Galeria Przymorze | Gdańsk
Zapisy dla Wystawców na Babi Targ ruszają 24 sierpnia, ok. g. 12.00.
Formularz:

Po 3-letniej przerwie, wracamy nad morze! Mamy na to wyjątkową okazję, bo w tym roku obchodzimy 10-lecie Babiego Targu w Gdańsku!
Początek jesieni jest idealnym momentem na złapanie oddechu po upalnym lecie, organizację swojej przestrzeni i przygotowanie się na nowy sezon.
Zajrzyjcie do swoich szaf, odkopcie zakurzone pudełka z jesiennymi kurtkami czy cieplejszymi butami i przyjdźcie 10 września do Galerii Przymorze.
Jeśli szykujecie się na zakupy — mały remanent szafy nie zaszkodzi! Sprawdźcie czego najbardziej potrzebujecie na nadchodzącą jesień i spróbujcie upolować to na nadchodzącym Babim Targu.

Zapisy dla wystawiających ruszą 24 sierpnia około g. 12:00 — macie jeszcze trochę czasu na przygotowanie się do kolejnego Babiego Targu! 

WAŻNE INFORMACJE 

DLA WSZYSTKICH
Przeczytaj jeśli przychodzisz na wydarzenie jako wystawiająca lub jako kupująca.

GDZIE ODBYWA SIĘ WYDARZENIE?
Wydarzenie odbędzie się na poziomach 0 i +1 Galerii Przymorze, przy Zielonej Ścianie. 

JAK DOJECHAĆ?
Na terenie Galerii Przymorze znajduje się bezpłatny parking. 
Najbliższy przystanek tramwajowy (“Bora Komorowskiego”) oraz najbliższy przystanek autobusowy (“Chłopska”) znajdują się około 100 m od Galerii.
W okolicy Galerii znajdują się ścieżki rowerowe

DLA WYSTAWIAJĄCYCH
Przeczytaj, jeśli dołączasz do wydarzenia jako wystawiająca — poniżej znajdziesz dużo praktycznych wskazówek

ZAPISY
Udział w wydarzeniu jako wystawiający/wystawiająca jest bezpłatny! Należy jednak zarezerwować miejsce. Zapisy dla osób wystawiających ruszą 24 sierpnia około godziny 12:00. Link do strony podamy wkrótce!
Pamiętajcie, że liczba miejsc jest ograniczona, a o przydziale miejsca decyduje kolejność zgłoszeń. 

Po zapisaniu się na listę otrzymacie mailowo numer rezerwacji. Będziecie musiały jeszcze raz potwierdzić swoją obecność klikając w link w wiadomości, którą otrzymacie 5 września. Jeśli nie znajdziecie jej w skrzynce koniecznie do nas napiszcie na adres info@babilad.pl, najpóźniej do 6. września.

WSTĘP NA WYDARZENIE
W dniu wydarzenia zapraszamy was w godzinach od 11:00 do 11:30. Zarezerwujcie sobie odpowiednio dużo czasu, aby wszystko przygotować zanim o 12:00 pojawią się pierwsze osoby zainteresowane waszymi stoiskami. 

Limit bagaży dla jednego stoiska wynosi 2 sztuki, a jedno stoisko nie może zajmować więcej niż około 110 cm x 100 cm wyznaczonej przestrzeni. Pamiętajcie o tym, przygotowując się do wydarzenia!

DLA ODWIEDZAJĄCYCH

Osoby Odwiedzające, czyli takie, które nie wystawiają swoich ubrań a przychodzą na wydarzenie na zakupy, zapraszamy od godz. 12:00.

Do zobaczenia na kolejnym wietrzeniu szaf!

Organizatorem wydarzenia jest Babiląd
Partnerem wydarzenia jest Galeria Przymorze

U nas zakupy i wolny czas wzajemnie się przenikają. Tworzymy przestrzeń, w której każdy dobrze się czuje. Na naszych gości czekają:

• Restauracje i kawiarnie w jednej strefie gastronomicznej
• 68 sklepów i salonów różnych branż: zdrowie, uroda, moda, upominki, kultura, rozrywka, usługi
• 1200 miejsc parkingowych – przestronne parkingi z nowoczesnym systemem AFA
• Ekologiczne udogodnienia
• Strefy wypoczynku dla dorosłych oraz dzieci

Nasze Centrum powstało w 2009 roku i od tego czasu ugruntowało swoją pozycję jako przyjazne centrum handlowe w sąsiedztwie, w którym można zrobić potrzebne zakupy, a po nich spędzić czas w strefie restauracji i kawiarni czy spędzić czas z dziećmi w dedykowanych im strefach zabaw. Przyjazny wystrój wnętrz – np. ściana z archiwalnymi zdjęciami Przymorza czy gigantyczna tablica, na której klienci mogą zostawiać swoje zapiski, sprawiają, że każdy czuje się tutaj dobrze.

W Galerii Przymorze znajdziesz harmonię miasta i natury. Wokół centrum znajdują się liczne tereny zielone, w tym blisko położony park. Przyrodę okalającą budynek Galerii przenieśliśmy także do środka – Zielona Ściana to aż 100m2 pokrytych kilkudziesięcioma gatunkami roślin, oczyszczającymi powietrze.

Inwestujemy w rozwiązania, które nie tylko uprzyjemniają czas spędzany w Galerii, ale są również praktyczne i ekologiczne, jak na przykład:

• rezygnacja z jednorazowych naczyń, sztućców i plastikowych siatek wśród najemców,
• udostępniamy kosze do segregacji śmieci,
• stosujemy LED-owe oświetlenie pasażu. 
Do zobaczenia na zakupach w sąsiedztwie!

REGULAMIN BABIEGO TARGU W GDAŃSKU | 10.09.2022
I. Regulamin imprezy:

  1. Organizatorem imprezy pt.: „Babi Targ” odbywającej się w Galerii Przymorze 10 września 2022 roku jest: Joanna Stankiewicz, prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Joanna Stankiewicz Ośrodek Rozwoju Osobistego Kobiet “W krainie czarów” w Poznaniu (60-681), Os. B. Chrobrego 21E/39.
  2. Uczestnictwo w imprezie jest równoznaczne z zaakceptowaniem przez Uczestnika postanowień niniejszego Regulaminu. W sprawach nieuregulowanych Regulaminem wiążące są postanowienia Organizatora.
  3. Osoby obecne na wydarzeniu (Uczestnicy) zobowiązane są zachowywać się w sposób nie zagrażający bezpieczeństwu innych Uczestników, a w szczególności przestrzegać postanowień Regulaminu, który dostępny jest na stronie www.babilad.pl oraz regulaminu obiektu, w którym odbywa się wydarzenie, a także podporządkowywać się poleceniom członków służby informacyjnej i służby porządkowej Organizatora.
  4. Służby porządkowe Organizatora są uprawnione do odmowy wstępu na wydarzenie lub usunięcia z terenu wydarzenia osoby będącej pod wpływem alkoholu lub osoby, której zachowanie stwarza zagrożenie dla innych Uczestników oraz osoby, która nie podporządkowuje się nakazom regulaminu.
  5. Dzieci mogą uczestniczyć w imprezie wyłącznie pod opieką dorosłych.
  6. Uczestnictwo w imprezie jest równoznaczne z udzieleniem przez Uczestnika zgody na wykorzystanie jego wizerunku w filmach i fotografiach wykonanych podczas imprezy, które mogą zostać wykorzystywane w celach promocyjnych i reklamowych Organizatora oraz Galerii Przymorze. Udział w imprezie z dzieckiem jest równoznaczny z udzieleniem powyższej zgody w imieniu dziecka.
  7. Uczestnictwo w imprezie jest bezpłatne. Pierwszeństwo zapisu mają osoby, które zarezerwowały miejsce na wydarzenie w marcu 2020 roku, odwołane z powodu pandemii COVID-19. Te osoby otrzymają 22.08.2022 maila z linkiem i informacją, w jaki sposób mogą zapisać się na wrześniowy Babi Targ. Zapisy dla tych osób ruszą tego samego dnia, 22 sierpnia, o godzinie 12.00 i zostaną zamknięte maksymalnie 23.08.2022 o g. 12.00. Z uwagi na to, że liczba miejsc jest mniejsza niż w 2020 roku o przyjęciu na listę zadecyduje kolejność zgłoszeń.
    Jeśli 22 sierpnia osoba posiadająca rezerwację z marca 2020 roku nie znajdzie w skrzynce wiadomości z informacją, w jaki sposób może potwierdzić udział zobowiązana jest poinformować o tym Organizatora za pomocą poczty elektronicznej, zaadresowanej na info@babitarg.com, w terminie do 23 sierpnia.
  8. Zgłoszenia od pozostałych Uczestników, którzy chcą się wystawić (Wystawców) przyjmowane są od ok. g. 12.00, 24 sierpnia. Liczba miejsc jest ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń. Osoby, które dokonają zapisu na imprezę i otrzymają bilet dla Wystawcy zobowiązane są potwierdzić rezerwację. Instrukcja, jak to zrobić zostanie zamieszczona w wiadomości, która zostanie przesłana do Uczestników 5 września. Uczestnik będzie miał 48 h na potwierdzenie zgłoszenia. Brak potwierdzenia będzie jednoznaczny z anulowaniem rezerwacji. Jeśli 5 września Uczestnik nie znajdzie w skrzynce wiadomości z prośbą o potwierdzenie rezerwacji zobowiązany jest poinformować o tym Organizatora za pomocą poczty elektronicznej, zaadresowanej na info@babitarg.com, w terminie do 6 września.
  9. Osoby Odwiedzające nie są zobowiązane do wcześniejszego zgłoszenia swojego udziału w imprezie.
  10. W imprezie nie mogą brać udziału sklepy i inne podmioty gospodarcze, w tym również samodzielnie działający projektanci i rękodzielnicy, prowadzący sprzedaż ubrań, butów, dodatków i biżuterii, chyba że Organizator wyraził na to pisemną zgodę.
  11. Ubrania, buty, dodatki i wszelkie sprzęty oferowane przez Uczestników na imprezie muszą być czyste i w dobrym stanie.
  12. Każdy Wystawca może wnieść maksymalnie 2 torby/walizki z ubraniami.
  13. Każdy Wystawca musi mieć stojak. Na profilach Babilądu na Facebooku oraz @babi_targ na Instagramie, będzie okazja, aby zarezerwować nasze stojaki z miejscem na parterze oraz stojaki z miejscem na 1. piętrze. Obserwujcie nasze profile, aby niczego nie przegapić. Co jakiś czas będą się na nim pojawiały posty o możliwości rezerwacji sprzętu na Babi Targ, w których będzie uwzględniona informacja dotycząca miejsca przynależnego Wystawcy (stojak z miejscem na parterze lub stojak z miejscem na 1. piętrze). Miejsca na parterze przynależą wyłącznie Wystawcom, którym uda się zarezerwować właściwy stojak. Zarezerwowany sprzęt należy po imprezie zwrócić Organizatorowi.
  14. Każdy Wystawca musi mieć stojak. Uczestniczki i uczestnicy, wystawiający się na Babim Targu, którym nie udało się zarezerwować stojaków na Facebooku Babilądu, muszą zabrać ze sobą wieszaki/ stojaki, które posłużą do wyeksponowania przyniesionych ubrań.
  15. Wystawcy nie mogą wystawiać się bezpośrednio na ziemi, w tym na kartonach, kocykach, foliach, płachtach, etc., używać wózków sklepowych, ani żadnych stałych elementów wystroju wnętrza w aranżacji stoiska. Organizator ma prawo wykluczyć z udziału w imprezie Wystawcę, który nie zastosuje się do wymogów estetycznych odnośnie wyglądu stoiska.
  16. W dniu imprezy rejestracja zgłoszonych Wystawców odbywa się od godz. 11.00 do 11.30. Wystawcy muszą mieć przy sobie maila z numerem rezerwacji – w formie elektronicznej lub na wydruku. Po godzinie 11.30 wszystkie niezarejestrowane rezerwacje miejsc zostają anulowane. Wydarzenie kończy się o godz. 15.00. Uczestniczki i uczestnicy mają 15 minut na demontaż stoisk.
  17. Jedno stoisko Wystawcy nie może zajmować więcej niż 110 cm x 100 cm powierzchni.
  18. Wstęp dla Odwiedzających rozpoczyna się od godz. 12.00.
  19. Podczas wydarzenia nie można prowadzić jakichkolwiek działań komercyjnych, akwizycyjnych, reklamowych, promocyjnych, a także agitacyjnych oraz zbiórek pieniężnych nieuzgodnionych z Organizatorem, jak również działań niezgodnych z obowiązującymi przepisami prawa.
  20. Za wszelkie zniszczenia powstałe w wyniku działań Uczestnika odpowiada sam Uczestnik.
  21. Uczestnikowi nie przysługują żadne roszczenia z tytułu wykorzystania jego wizerunku w sposób przewidziany Regulaminem.
  22. Organizator nie odpowiada za zaginione lub uszkodzone podczas imprezy rzeczy.
  23. Organizator nie pobiera prowizji od sprzedaży i nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne rozliczenia Uczestników z Urzędem Skarbowym.
  24. Organizator zastrzega sobie prawo odwołania, skrócenia albo przełożenia terminu Wydarzenia i zobowiązuje się do poinformowania o tym na stronie internetowej Organizatora.
  25. Uczestnicy biorą udział w imprezie na własną odpowiedzialność i odpowiadają karnie lub cywilnie za szkody wyrządzone Organizatorowi, Galerii Przymorze lub innym Uczestnikom.

II. Ochrona danych osobowych:

  1. Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe są przetwarzane przez Ośrodek Rozwoju Osobistego Kobiet „W krainie czarów” z siedzibą w Poznaniu, na os. B. Chrobrego 21e/39 (60-681), zwany dalej „Ośrodkiem”.
  2. Administratorem danych osobowych, o których mowa w ust. 5 powyżej jest Ośrodek.
    W każdej chwili Uczestnikowi przysługuje prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Cofnięcie zgody nie będzie wpływać na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  3. Każdy Uczestnik posiada prawo dostępu do przekazanych danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia oraz prawo do ograniczenia ich przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.
  4. Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.
  5. Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany.
  6. Podanie danych osobowych jest warunkiem koniecznym jeśli Uczestnik chce wziąć udział w Wydarzeniu.