Czas przewietrzyć szafy na wiosnę! Spotkajmy się w sieci, zanim znowu zobaczymy się na żywo!
Pierwszy ogólnopolski Babi Targ w sieci! Dołącz do grupy i daj ubraniom drugie życie. 🌱

Na czym to polega?

1. Masz ubranie lub ubrania, których nie nosisz? Wystaw je na grupie używając formatki z sekcji „poradniki” w grupie Babi Targ w sieci.
2. Chcesz coś kupić? Przejrzyj ogłoszenia (także wyszukując słowa kluczowe, klikając w ikonę szkła powiększającego).
3. Trzymaj się zasady „kto pierwszy ten lepszy” (szczegółowo opisanej w regulaminie)!
4. Jeśli wszystko jest ok, umów się na wpłatę i odbiór lub wysyłkę.
5. Nie chcesz wystawiać ubrań w poście, wolisz to zrobić „na żywo”? Skorzystaj z opcji live. W weekend od 16 do 18 kwietnia możesz połączyć się z nami na 10 minut i zaprezentować na żywo swoje perełki. Aby wziąć udział w prezentacji live, napisz na adres info@babilad.pl i zarezerwuj termin.
6. Oglądasz prezentację live i chcesz coś kupić? Napisz komentarz pod filmem i od razu zarezerwuj daną rzecz.
7. Jeśli wszystko jest ok, umów się na wpłatę i odbiór lub wysyłkę.

Podoba Ci się ten pomysł? Dołącz do grupy i daj ubraniom drugie życie ♻️

O Babilądzie i Babim Targu:

Działamy w kilku miastach, ale zawsze według zasady: „Myśl globalnie, działaj lokalnie”.
W liczbach wygląda to tak:

  • 14 lat historii
  • kilkaset zorganizowanych wydarzeń
  • kilkadziesiąt tysięcy uczestniczek i uczestników
  • kilkadziesiąt współpracowników, firm i organizacji, z którymi współpracowałyśmy
  • ponad 100 edycji Babich Targów
  • 12 miast, w których zorganizowałyśmy nasze imprezy
  • tony ubrań, które trafiły do drugiego, trzeciego i czwartego obiegu

Ale nasza historia to nie tylko liczby!

Babiląd powstał w 2007 roku w Poznaniu i szybko stał się ważną przestrzenią kobiecych spotkań w tym mieście. Pierwszym wydarzeniem, które zorganizowałyśmy, był Babi Targ. Pomysł, który miał być jednorazową akcją, okazał się odpowiedzią na ogromne potrzeby. Każda i każdy z nas ma w szafach ubrania, których już nie nosi i nie chce ich po prostu wyrzucać na śmietnik, chce za to wiedzieć, do kogo trafią i cieszy się, gdy sprawiają radość komuś innemu.
 Na początku Babi Targ gromadził kilkadziesiąt osób, ale w ciągu tych kilkunastu lat wiele się zmieniło. Noszenie używanych ubrań stało się modne, zaczęliśmy większą wagę przykładać do tego, żeby nie marnować rzeczy, a naszym ubraniom i przedmiotom dawać drugie życie.
 I tak, z roku na rok, przestrzenie, w których organizowałyśmy imprezę były większe, liczba osób odwiedzających nas w czasie wydarzenia rosła, a ubrań pozostających w ciągłym obiegu przybywało.

Babi Targ wyrósł na największą imprezę imprezę wymiankową w Polsce!

Zajrzyj również na:

ZASADY, CZYLI REGULAMIN GRUPY:

1. Obowiązuje kultura osobista przy wszystkich kontaktach. Jesteśmy dla siebie miłe i mili – to nasza wspólna akcja.
2. Od piątku do niedzieli, 16-18 kwietnia, o 18.00 odbywa się prezentacja live. Chcesz wziąć udział i pokazać swoje ciuchy na żywo? Zgłoś się do nas pod adresem info@babilad.pl.
3. Wystawiać w grupie można wyłącznie ubrania i dodatki modowe (buty, szale, nakrycia głowy, torby, biżuteria, etc). Inne ogłoszenia nie będą akceptowane/publikowane.
4. Posty akceptujemy codziennie o 9.00, 12.00 i 15.00. Nie widzisz swojego posta – napisz do nas na profilu @Babiląd – czasem FB blokuje niektóre ogłoszenia.
5. Zalecamy zasadę „Kto pierwszy ten lepszy”:

  • Jesteś osobą kupującą?
    Kupując ubranie prezentowane w poście: Najpierw skomentuj post, a następnie jak najszybciej skontaktuj się w wiadomości prywatnej z osobą wystawiającą, żeby potwierdzić chęć zakupu.
    Kupując ubranie podczas prezentacji live: Napisz komentarz podczas trwania prezentacji, a po jej zakończeniu skontaktuj się w wiadomości prywatnej z osobą wystawiającą, żeby potwierdzić chęć zakupu.
  • Jesteś osobą wystawiającą? Zadbaj o to, żeby najpierw skontaktować się z osobą, która jako pierwsza skomentowała post.

6. Dodajemy czytelne i jasne ogłoszenia, przygotowane wg formatki, koniecznie ze zdjęciem lub zdjęciami (jeśli mamy więcej ubrań), zawsze się przedstawiamy i obowiązkowo podajemy cenę i miejsce odbioru lub sposób przesyłki. Nie dodajemy ponownie tego samego ogłoszenia, możemy za to odświeżyć (edytować) post.
7. Oznaczamy sprzedane rzeczy edytując post, nie usuwamy ogłoszeń.
8. Wystawiane ubrania powinny być czyste i w dobrym stanie, wszystkie widoczne usterki należy opisać w poście.
9. Administratorzy nie ponoszą odpowiedzialności za zamieszczone przez Uczestników treści oraz nie odpowiadają za przebieg transakcji między Uczestnikami. Administratorzy nie są stroną zawieranych przez Uczestników umów sprzedaży.
10. Ogłoszenia wyglądające na spam będą usuwane.

Zapraszamy!