BABI TARG w Poznaniu!

Plenerowe wietrzenie szaf!

19 lipca 2020 | 12.00-16.00 | MTP

Zapraszamy na długo wyczekiwany Babi Targ, tym razem w wersji plenerowej, który odbędzie się 19 lipca na terenie MTP w Poznaniu.
Imprezie towarzyszyć będzie kiermasz rzeczy naturalnych i ładnych.
BILETY NA TOBILET.PL KUPICIE TU – KLIK

Babi Targ to wielka akcja wietrzenia szaf, najstarsza impreza tego typu w Polsce, organizowana regularnie od 2007 roku w Poznaniu, Gdańsku, Bydgoszczy i Łodzi. W miarę rozwoju imprezy uczestniczki i uczestnicy nadali jej własny charakter. Oprócz wymiany zaczęli również kupować i sprzedawać przyniesione ubrania.

Babi Targ stał się doskonałą okazją, by za niewielkie pieniądze upolować niepowtarzalne ubrania i wyjątkową biżuterię. To również świetna alternatywa dla wszystkich, którzy zamiłowanie do mody łączą z ekologicznym stylem życia – ubranie zyskuje drugie życie, a my dodatkowe środki w portfelu.

Babi Targ® jest najstarszą i największą imprezą tego typu w Polsce!

WYSTAWCY NA KIERMASZU RZECZY NATURALNYCH I ŁADNYCH:
BAKCYL – studio ceramiczne z poznańskiego Łazarza, które na kiermaszu pojawi się z biżuterią ceramiczną i naczyniami własnej produkcji.
BLASKI Z POLSKI – sklep internetowy z ręcznie robionymi świecami sojowymi, naturalnymi kosmetykami, ceramiką i produktami drewnianymi i papierniczymi.
GLINA z ręcznie tworzonymi kolczykami z superlekkiej masy polimerowej i nieuczulającej stali chirurgicznej.
HANDMADE BY VIAN – pracownia, w której, pracochłonną metodą szydełkowania, powstają ręcznie robione torebki, do których wytworzenia używane są różnego rodzaju sznury i sznurki w 100% pochodzące z recyklingu.
INES JEWELLERY – ręcznie robiona biżuteria, którą można obejrzeć na instagram.com/ines_jewellery

KATARZYNA WOŁYNIAK, czyli nagradzana fotografka, która w swoim jeżyckim studio wykonuje wyjątkowe portrety wzorowane na dawnych dziełach malarskich, a na kiermaszu pojawi się z kalendarzem na 2021 rok wypełnionym portretami, które wykonała na przestrzeni ostatnich dwóch lat.
PAPERIADA – autorska marka Ady Strzelczyk i zarazem sklep internetowy oferujący projekty związane z ilustracją i kaligrafią, czyli między innymi rysowane portrety, oprawę ślubną i ilustracje książkowe, a nawet warsztaty z kaligrafii. Na kiermaszu Ada wystawi się z plakatami z ilustracjami, plakatami personalizowanymi i kartkami okolicznościowymi.
ROMANCZUKI, czyli Ela wraz z jej piękną i zarazem praktyczną ceramiką tworzoną głównie na kole garncarskim.
SISART- mała pracownia rękodzieła, stworzona przez siostry, które na kiermaszu pojawią się z haftowanymi zabawkami, chustkami na lato, spódniczkami i plecaczkami dla maluchów.
ŚRÓDLESIE – pracownia florystyczna z Poznania, która tworzy naturalne dekoracje i aranżacje kwiatowe, a na Babim Targu wystawi się z makramami, łapaczami snów, suszonymi roślinami i biżuterią z naturalnych kamieni.
WEŁNA I FLORA, czyli miejsce, które powstało, kiedy rośliny właścicieli przestały się mieścić w domu ;) Na kiermasz zabiorą ze sobą roślinne rarytasy, ale też proste w obsłudze, niezniszczalne propozycje dla początkujących roślinoholików.
WAŻNE INFORMACJE!

 

DLA WSZYSTKICH:

JAK SIĘ PRZYGOTOWAĆ I JAKICH ZASAD BEZPIECZEŃSTWA NALEŻY PRZESTRZEGAĆ NA BABIM TARGU?

Na terenie wydarzenia obowiązuje nakaz zakrywania ust i nosa oraz noszenia rękawiczek lub dezynfekcji rąk. Każda osoba musi we własnym zakresie wyposażyć się w materiały ochrony osobistej, czyli przede wszystkim mieć ze sobą maseczkę, powinna również stosować się do obowiązku zachowania dystansu społecznego, dezynfekować dłonie w momencie wejścia na teren wydarzenia, w toaletach i na terenie wydarzenia, korzystając z ogólnodostępnych płynów do dezynfekcji.

 

JAK WEJŚĆ NA TEREN TARGÓW?

Wstęp na wydarzenie będzie możliwy poprzez dwa wejścia:

- Bramę nr 10, przy ul. Głogowskiej,

- Bramę przy ul. Śniadeckich.

Uwaga! Wejść na Babi Targ można tylko raz – nie ma możliwości ponownego wejścia na teren wydarzenia, po opuszczeniu przestrzeni MTP.

 

JAK DOJECHAĆ?

Miejsca parkingowe znajdują się wzdłuż okolicznych ulic, zarówno od strony ul. Śniadeckich, jak i Bramy nr 10, a przy Dworcu Zachodnim zlokalizowany jest parking buforowy.

Na terenie Targów znajduje się płatny parking MTP – wjazd od ul. Śniadeckich.

 

BILETY:

Uwaga! Bilet wstępu na Babi Targ jest imienny oraz jednorazowy (co oznacza, że nie ma możliwości ponownego wejścia na teren wydarzenia, po opuszczeniu przestrzeni MTP).

Wszystkie bilety – dla Odwiedzających, Wystawiających, Pomocników są dostępne wyłącznie online na stronie www.tobilet.pl.

ODWIEDZAJĄCE/-Y: 5 zł.

WYSTAWIAJĄCE/-Y W STREFIE BABI TARG: 45 zł (stoisko ma wymiary 1,5 x 1 m, w cenie biletu można wnieść na stoisko: dwie torby lub walizki lub stojaki z ubraniami, obowiązuje zakaz wystawiania się w strefie Babiego Targu z rękodziełem).

Jeśli w systemie sprzedaży pojawią się dodatkowe bilety dla Wystawiających zostaną one przekazane do sprzedaży na stronie www.tobilet.pl i będą dostępne od 13 lipca, g. 12.00 do wyczerpania puli miejsc.

POMOCNICZKI/-CY: 10 zł

 

KIERMASZ RZECZY NATURALNYCH I ŁADNYCH: 

W przestrzeni wydarzenia zostanie wydzielona strefa KIERMASZ RZECZY NATURALNYCH I ŁADNYCH. Wyłącznie w tej przestrzeni mogą się wystawiać sklepy i innych podmioty gospodarcze oraz samodzielnie działający projektanci i rękodzielnicy z własną biżuterią, torbami, roślinkami, kosmetykami, rzeczami do domu i innymi przedmiotami do sprzedaży. Liczba miejsc na kiermaszu jest ograniczona, udział w kiermaszu jest odpłatny, a my zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia, bez podania powodu. Aby dowiedzieć się więcej oraz zarejestrować się i otrzymać miejsce w strefie Kiermaszu należy napisać na adres info@babilad.pl.

 

 

DLA WYSTAWIAJĄCYCH I ICH POMOCNIKÓW:

 JAK POTWIERDZIĆ MIEJSCE, JEŚLI MASZ JUŻ BILET DLA WYSTAWCY:

Osoby posiadające bilety dla Wystawiających (zakupione na imprezę w marcu) oraz ich Pomocnicy, którzy chcą wziąć udział w wydarzeniu muszą potwierdzić swój udział, w tym: wybrać stoisko na mapie (dotyczy wyłącznie osób Wystawiających), wypełnić ankietę epidemiologiczną i pobrać nowy bilet na stronie http://www.tobilet.pl/. Instrukcja postępowania zostanie wysłana przez Tobilet 1 lipca. Potwierdzenia należy dokonać najpóźniej do 9 lipca.

 

JAK ZREZYGNOWAĆ Z UDZIAŁU:

Osoby, które chcą zrezygnować z udziału w wydarzeniu muszą najpóźniej do dnia 9. lipca wysłać prośbę o zwrot opłaty za bilet na adres info@tobilet.pl.

 

CO W PRZYPADKU, GDY MASZ BILET NA MAMI BABI TARG:

19 lipca nie będzie wydzielonej sekcji Mami Babi Targ. Jeśli masz bilet zakupiony do tej strefy możesz zamienić go na bilet na Babi Targ, albo zrezygnować z udziału w wydarzeniu. Masz na to czas do 9 lipca.

 

CO W PRZYPADKU GDY MASZ JUŻ ZAREZERWOWANY STOJAK:

Koniecznie prześlij nam wybrany przez Ciebie numer stoiska na adres info@babilad.pl najpóźniej do 9 lipca.

 

O KTÓREJ MOŻESZ WEJŚĆ NA TEREN TARGÓW I O CZYM MUSISZ PAMIĘTAĆ:

W dniu wydarzenia wstęp na miejsce wydarzenia dla Wystawiających i Pomocników/-czek – odbywa się w godzinach od 10.30- 11.45. Numer miejsca będziecie już znały, więc nie ma potrzeby, aby przychodzić z wyprzedzeniem – unikajmy niepotrzebnego gromadzenia się przed wejściem.

Na wydarzenie należy zabrać ze sobą bilet z widocznym QR Code (w telefonie lub wydrukowany). Uwaga – należy pobrać z systemu cały bilet i okazać go przy wejściu (nie wystarczy sam kod).

Każdy Wystawca może dokupić maksymalnie 1 bilet dla Pomocnika /-czki. Bilety dla Pomocników będą w sprzedaży od 1 lipca, g. 12.00. Pomocnik musi towarzyszyć Wystawcy podczas kontroli biletów.

Limit bagaży to 2 sztuki!

Jedno stoisko nie może zajmować więcej niż ok. 150 cm x 100 cm przestrzeni. Można zająć wyłącznie wykupione wcześniej miejsce.

 

CO W PRZYPADKU NIEPOGODY:

Jeśli wydarzenie zostanie przeniesione do pomieszczenia zamkniętego z powodów atmosferycznych rozmieszczenie stoisk zostanie dostosowane do możliwości hali. W tej sytuacji nie będzie można wybrać miejsca, zostanie one wyznaczone przez Organizatora (mapkę z rozmieszczeniem stoisk udostępnimy na stronie i Facebooku).

 

DLA ODWIEDZAJĄCYCH:

Osoby Odwiedzające, czyli te, które nie wystawiają swoich ubrań a przychodzą na wydarzenie na zakupy, zapraszamy od godz. 12.00. Bilety dla Odwiedzających należy zakupić na stronie www.tobilet.pl. Bilety będą w sprzedaży od 1 lipca, g. 12.00 (pierwsza pula biletów, do wyczerpania miejsc) i od 13 lipca (druga pula biletów, również dostępna do wyczerpania miejsc). Jeśli będzie możliwość uruchomienia dodatkowej puli poinformujemy o tym na Facebooku.

 

ORGANIZATOR

BABILĄD®

www.babilad.pl

www.facebook.com/Babilad

www.instagram.com/babi_targ/

 

 

OBSŁUGA PRZEDSPRZEDAŻY:

TOBILET.PL

załącznik 01

 

 

 

 

 

 

REGULAMIN BABIEGO TARGU®:

1. Organizatorem wydarzenia pt.: „Babi Targ” odbywającego się w na terenie MTP w Poznaniu 19 lipca 2020 jest: Joanna Stankiewicz, prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Joanna Stankiewicz Ośrodek Rozwoju Osobistego Kobiet “W krainie czarów” w Poznaniu (60-681), Os. B. Chrobrego 21E/39.

2. Uczestnictwo w wydarzeniu jest jednoznaczne z akceptacją postanowień niniejszego regulaminu. W sprawach nieuregulowanych Regulaminem wiążące są postanowienia Organizatora.

3. Osoby obecne na wydarzeniu (Uczestnicy) zobowiązane są zachowywać się w sposób nie zagrażający bezpieczeństwu innych Uczestników, a w szczególności przestrzegać postanowień Regulaminu, który dostępny jest na stronie www.babilad.pl oraz regulaminu obiektu, w którym odbywa się wydarzenie, a także podporządkowywać się poleceniom członków służby informacyjnej i służby porządkowej Organizatora.

4. Służby porządkowe Organizatora są uprawnione do odmowy wstępu na wydarzenie lub usunięcia z terenu wydarzenia osoby będącej pod wpływem alkoholu lub osoby, której zachowanie stwarza zagrożenie dla innych Uczestników oraz osoby, która nie podporządkowuje się nakazom regulaminu.

5. Na terenie wydarzenia obowiązuje nakaz zakrywania ust i nosa oraz noszenia rękawiczek lub dezynfekcji rąk. Uczestnik musi we własnym zakresie wyposażyć się w materiały ochrony osobistej, w tym przede wszystkim w maseczkę, powinien również stosować się do obowiązku zachowania dystansu społecznego, dezynfekować dłonie w momencie wejścia na teren wydarzenia, w toaletach i na terenie wydarzenia, korzystając z własnych lub ogólnodostępnych płynów do dezynfekcji.

6. W razie nieprzestrzegania procedur wymienionych w punkcie 5 Organizator zastrzega sobie prawo do niewpuszczenia na teren wydarzenia osób, które odmówią wypełnienia procedur bezpieczeństwa lub natychmiastowego wyprowadzenia Uczestnika z terenu wydarzenia i uniemożliwienia mu ponownego wstępu, a w uzasadnionych przypadkach wezwania odpowiednich służb, jeśli Uczestnik nie będzie stosował się do procedur bezpieczeństwa.

7. Dzieci mogą uczestniczyć w wydarzeniu wyłącznie pod opieką dorosłych.

8. Uczestnictwo w wydarzeniu jest odpłatne. Bilet wstępu jest imienny oraz jednorazowy (można tylko raz wejść na teren MTP). Wszystkie bilety – dla Odwiedzających, Wystawiających, Pomocników są dostępne wyłącznie online na stronie www.tobilet.pl.

Wstęp dla Odwiedzających kosztuje 5 zł. Bilety dla Odwiedzających będą w sprzedaży od 1 lipca, g. 12.00 (pierwsza pula biletów, do wyczerpania miejsc) i od 13 lipca (druga pula biletów, do wyczerpania miejsc). Jeśli będzie możliwość uruchomienia dodatkowej puli biletów dla Odwiedzających Organizator poinformuje o tym na stronie www.facebook.com/Babilad.

Wstęp dla Wystawiających kosztuje: 45 zł (stoisko ma wymiary 1,5 x 1 m, w cenie biletu można wnieść na stoisko: dwie torby lub walizki lub stojaki z ubraniami).

Wstęp dla Pomocniczki/Pomocnika kosztuje: 10 zł.  Bilety dla Pomocników będą w sprzedaży od 1 lipca, g. 12.00

Maksymalna liczba bagaży na jednym stoisku wynosi 2 sztuki. Wszystkie torby należy mieć przy sobie przy wejściu na teren wydarzenia, gdy obsługa sprawdza bilety.

Jeden Wystawiający może mieć do pomocy jedną Pomocniczkę/Pomocnika, który musi być z Wystawcą przy wejściu na teren wydarzenia, gdy obsługa sprawdza ilość i rodzaj zakupionych biletów.

Każda osoba wchodząca na teren wydarzenia musi zakupić bilet i wypełnić ankietę epidemiologiczną.

9. Osoby posiadające bilety dla Wystawiających i Pomocników, zakupione na marcową edycję przełożoną ze względu na obostrzenia rządowe wprowadzone w związku z COVID-19, muszą potwierdzić swój udział w wydarzeniu, w tym: wybrać stoisko na mapie, wypełnić ankietę epidemiologiczną i pobrać nowy bilet na stronie http://www.tobilet.pl/. Instrukcja postępowania zostanie wysłana przez Tobilet 1 lipca. Potwierdzenia należy dokonać najpóźniej do 9 lipca.

10. W przypadku, gdy będzie dostępna dodatkowa pula biletów dla Wystawiających pojawią się one w systemie sprzedaży na stronie www.tobilet.pl 13 lipca, o g. 12.00.

11. Jeśli wydarzenie zostanie przeniesione do pomieszczenia zamkniętego rozmieszczenie stoisk zostanie dostosowane do możliwości hali. W tej sytuacji nie będzie można wybrać miejsca, zostanie one wyznaczone przez Organizatora (mapka z rozmieszczeniem stoisk udostępniona zostanie na stronie www.babilad.pl i www.facebook.com/Babilad).

12. Wstęp na miejsce wydarzenia dla Wystawiających i Pomocników/-czek – od godz. 10.30 do 11.45.

Wstęp dla Odwiedzających (osoby, które nie wystawiają/ nie wymieniają/nie sprzedają ubrań) – od godz. 12.00.

Wydarzenie kończy się o godz. 16.00. Uczestniczki i uczestnicy mają 15 minut na demontaż stoisk.

13. Wstęp na wydarzenie będzie możliwy poprzez dwa Wejścia:

- Bramę nr 10, przy ul. Głogowskiej

- Bramę przy ul. Śniadeckich

14. Ubrania, buty, dodatki i wszelkie sprzęty przynoszone na wydarzenie muszą być czyste i w dobrym stanie.

15. Organizator nie odpowiada za zaginione lub uszkodzone podczas wydarzenia rzeczy.

16. Organizator nie pobiera prowizji od sprzedaży i nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne rozliczenia uczestniczek z Urzędem Skarbowym.

17.W Babim Targu NIE mogą brać udziału sklepy i inne podmioty gospodarcze, w tym również samodzielnie działający projektanci i rękodzielnicy, prowadzący sprzedaż ubrań, butów, dodatków i biżuterii, chyba że Organizator wyraził na to zgodę. W trakcie wydarzenia zostanie wydzielona strefa KIERMASZ RZECZY NATURALNYCH I ŁADNYCH dla sklepów i innych podmiotów gospodarczych, w tym również samodzielnie działających projektantów i rękodzielników, którzy chcą się wystawić z własną biżuterią, torbami/plecakami, roślinkami, kosmetykami, rzeczami do domu i innymi przedmiotami do sprzedaży. Liczba miejsc na kiermaszu jest ograniczona, udział w kiermaszu jest odpłatny. Aby dowiedzieć się więcej oraz zarejestrować się i otrzymać miejsce w strefie Kiermaszu należy napisać na adres info@babilad.pl.

18. Podczas wydarzenia nie można prowadzić jakichkolwiek działań komercyjnych, akwizycyjnych, reklamowych, promocyjnych, a także agitacyjnych oraz zbiórek pieniężnych nieuzgodnionych z Organizatorem, jak również działań niezgodnych z obowiązującymi przepisami prawa

19. Uczestniczki i uczestnicy, wystawiający się na Babim Targu®, muszą zabrać ze sobą wieszaki, stojaki lub innych przedmioty, które będą przydatne w wyeksponowaniu przyniesionych ubrań i sprzętów.

20. Jedno stoisko nie może zajmować więcej niż ok. 150 cm x 100 cm przestrzeni. Można zająć wyłącznie wykupione wcześniej miejsce.

21. Za wszelkie powstałe w wyniku działań uczestniczki/ uczestnika zniszczenia odpowiada sam uczestnik/uczestniczka.

22. Każda osoba biorąca udział w wydarzeniu udziela zgody na wykorzystanie wizerunku z fotorelacji z wydarzenia. Organizator oświadcza, że zdjęcia wykonane podczas wydarzenia będą wykorzystywane w celach promocyjnych Organizatora, na co Uczestnik/-czka wyraża zgodę. Uczestniczce/Uczestnikowi nie przysługują żadne roszczenia z tytułu wykorzystania wizerunku.

23. Każda osoba biorąca udział w wydarzeniu akceptuje postanowienia niniejszego Regulaminu. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem wiążące są postanowienia Organizatora.

24. Osoby, które dopuszczą się załamania postanowień niniejszego regulaminu lub nie będą stosować się zaleceń organizatorek będą proszone o opuszczenie wydarzenia bez prawa do zwrotu kosztu biletu.

25. Uczestnicy biorą udział w wydarzeniu na własną odpowiedzialność i odpowiadają karnie lub cywilnie za szkody wyrządzone Organizatorowi, MTP lub innym Uczestnikom.

 

FAQ

1.Jeśli chcę wystawić się na jednym stoisku z koleżanką jakie bilety powinnyśmy mieć?

Na jednym stoisku, o wymiarach 1×1,5m, mogą się znajdować maksymalnie 2 osoby. Jedna z tych osób musi posiadać bilet dla Wystawiającej/-ego w cenie 45 zł, druga osoba musi mieć bilet dla Pomocniczki-ka w cenie 10 zł (Pomocnik/-czka nie może wnosić żadnych toreb). Limit toreb to 2 sztuki!

2. Co mam zrobić jeśli mam bilet na Babi Targ lub Mami Babi Targ i chciałabym wziąć udział w wydarzeniu 19 lipca?

Osoby posiadające bilety dla Wystawiających oraz ich Pomocnicy, którzy chcą wziąć udział w wydarzeniu muszą potwierdzić swój udział, w tym: wybrać stoisko na mapie (dotyczy wyłącznie osób Wystawiających), wypełnić ankietę epidemiologiczną i pobrać nowy bilet na stronie http://www.tobilet.pl/. Instrukcja postępowania zostanie wysłana przez Tobilet 1 lipca. Potwierdzenia należy dokonać najpóźniej do 9 lipca.

Podczas wydarzenia nie będzie wydzielonej sekcji Mami Babi Targ. Jeśli masz bilet zakupiony do tej strefy możesz zamienić go na bilet na Babi Targ, albo zrezygnować z udziału w wydarzeniu. Masz na to czas również do 9 lipca.

3. Co zrobić jeśli mam bilet na Babi Targ i chciałabym zrezygnować z udziału w wydarzeniu 19 lipca?

Osoby, które chcą zrezygnować z udziału w wydarzeniu muszą najpóźniej do dnia 9. lipca wysłać prośbę o zwrot opłaty za bilet na adres info@tobilet.pl.

4. Czy każda osoba musi mieć bilet?

Tak, każda osoba wchodząca na teren wydarzenia musi zakupić bilet i wypełnić ankietę epidemiologiczną. Bilety będą dostępne w przedsprzedaży na stronie www.tobilet.pl: od 1 lipca bilety dla Odwiedzająych (1 pula biletów) oraz dla Pomocników, a od 13 lipca dla Wystawiających i Pomocników (jeśli w systemie sprzedaży pojawią się takie bilety) oraz Odwiedzających (2 pula biletów).

5. Czy jedna osoba może zająć dwa stoiska?

Tak, może, jeśli posiada 2 bilety dla Wystawców.

6. Czym różnią się Wystawiający i Pomocniczki/-y od osób Odwiedzających?

Wystawiający wystawia swoje ubrania na stoisku w celu wymiany lub sprzedaży. Na stoisku może mu towarzyszyć maksymalnie 1 Pomocniczka/ Pomocnik. Osoba Odwiedzająca nie może wnosić na wydarzenie ubrań na wymianę lub sprzedaż, a jedynie kupować ubrania od Wystawiających. Osoby Wystawiające oraz ich Pomocnicy wpuszczani są na miejsce wydarzenia od godz. 10.30. Odwiedzający wpuszczani są na miejsce wydarzenia od godz. 12.00

7. Chcę się wystawić z rękodziełem swoim lub czyimś (w tym: biżuterią, torbami, plecakami, nakryciami głowy, butami) – jaki bilet powinnam zakupić?

W przestrzeni wydarzenia zostanie wydzielona strefa KIERMASZ RZECZY NATURALNYCH I ŁADNYCH. Wyłącznie w tej przestrzeni mogą się wystawiać sklepy i inne podmioty gospodarcze oraz samodzielnie działający projektanci i rękodzielnicy z własną biżuterią, torbami, roślinkami, kosmetykami, rzeczami do domu i innymi przedmiotami do sprzedaży. Liczba miejsc na kiermaszu jest ograniczona, udział w kiermaszu jest odpłatny, a my zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia, bez podania powodu.  Aby dowiedzieć się więcej oraz zarejestrować się i otrzymać miejsce w strefie Kiermaszu należy napisać na adres info@babilad.pl.

8. Chcę się wystawić z kosmetykami, roślinami lub dodatkami do domu – jaki bilet powinnam zakupić?

W przestrzeni wydarzenia zostanie wydzielona strefa KIERMASZ RZECZY NATURALNYCH I ŁADNYCH. Wyłącznie w tej przestrzeni mogą się wystawiać sklepy i innych podmioty gospodarcze oraz samodzielnie działający projektanci i rękodzielnicy z własną biżuterią, torbami, roślinkami, kosmetykami, rzeczami do domu i innymi przedmiotami do sprzedaży. Liczba miejsc na kiermaszu jest ograniczona, udział w kiermaszu jest odpłatny, a my zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia, bez podania powodu.  Aby dowiedzieć się więcej oraz zarejestrować się i otrzymać miejsce w strefie Kiermaszu należy napisać na adres info@babilad.pl.

9. Czy na miejscu są stojaki, stoły lub inne meble?

Stojaki Babilądu zostały rozdysponowywane. Osoby, którym nie uda się w nich zarezerwować stojaków powinny zaopatrzyć się we własnym zakresie w sprzęt do ekspozycji ubrań, ponieważ w przestrzeni wydarzenia nie ma innych mebli.

10. Czy na miejscu są przymierzalnie?

Tak, w przestrzeni wydarzenia są zlokalizowane przymierzalnie.

11. Czy na targi można wjechać autem?

Tak, można wjechać na teren Targów, ale parking należący do MTP jest odpłatny. Bilet parkingowy należy zakupić wcześniej na stronie www.tobilet.pl.

12. Czy w Babim Targu mogą brać udział mężczyźni?

Tak, w Babim Targu mogą brać udział mężczyźni.

13. Czy można wystawić się z ciuszkami dziecięcymi/ męskimi ubraniami/ dodatkami, typu buty, torebki, szale?

Tak, można wystawić się z ciuszkami dziecięcymi, męskimi i damskimi oraz wszelkiego typu dodatkami (butami, biżuterią, torebkami, nakryciami głowy, szalami), o ile nie jest to rękodzieło sprzedawane komercyjnie. Oznacza to, że jeśli masz pudełko używanych kolczyków (albo torebki, szale, nakrycia głowy, etc), które nosiłaś, ale już nie nosisz to możesz je wystawić na stoisku, ale jeśli masz swoją markę/ lub reprezentujesz kogoś innego, kto ma i robicie kolczyki (albo torebki, szale, nakrycia głowy, etc) to musisz się zgłosić do strefy KIERMASZ RZECZY NATURALNYCH I ŁADNYCH. Jeśli tego nie zrobisz nie będziesz mogła ich wystawić, albo będziesz musiała dopłacić różnicę pomiędzy biletem na Babi Targ, a ceną udziału w kiermaszu.Nadal masz wątpliwości? Napisz do nas!

14. Ile kosztuje bilet dla dzieci?

Dzieci do 12 r.ż. (z legitymacją szkolną) wchodzą na wydarzenie bezpłatnie. Młodzież od 13 r.ż. musi zakupić bilet dla Wystawiających/ Odwiedzających lub Pomocników.