BABI TARG w Poznaniu!
Pierwsze wietrzenie szaf w 2020 roku!

26 stycznia 2020 | 12.00-16.00 | Hala nr 1 MTP w Poznaniu


BILETY DLA WYSTAWCÓW ZOSTAŁY WYPRZEDANE!

Zapraszamy na Babi Targ, czyli jesienne wietrzenie szaf, które odbędzie się 26 stycznia w Hali nr 1 MTP w Poznaniu.
Imprezie towarzyszyć będą warsztaty z eko-edukacji dla dzieciaków przygotowane przez ZM GOAP oraz sekcja Mami Babi Targ, z ciuszkami i akcesoriami dziecięcymi i ciążowymi.

 

Babi Targ jest lokalną odmianą znanych już wcześniej na zachodzie swapping parties, polegających w głównej mierze na wymianie ciuchów, butów i innych dodatków.

W miarę rozwoju imprezy uczestniczki i uczestnicy nadali jej własny charakter. Oprócz wymiany zaczęli również kupować i sprzedawać przyniesione ubrania. Babi Targ stał się imprezą idealną zarówno dla tych, którzy lubią wietrzyć swoje szafy i dla poszukiwaczek/poszukiwaczy ciekawych i nietuzinkowych rzeczy.

 

O BABIM TARGU

Pierwszy BABI TARG odbył się 13 lat temu w klubokawiarni Meskal w Poznaniu i zainaugurował działalność Babilądu w marcu 2007. W wymianie wzięło wówczas udział 40 pań. Teraz nasze imprezy gromadzą kilkaset osób i są organizowane regularnie w Poznaniu oraz w Gdańsku, Łodzi i Bydgoszczy. Do tej pory odbyło się ponad 100 edycji imprezy, Babi Targ był przez trzy lata główną modową imprezą Międzynarodowego Festiwalu Twórczości Kobiet No Women No Art. W 2013 i 2014 roku znalazł się również w programie Generatora Malty – jednego z ważniejszych projektów Festiwalu Malta. W 2014 zorganizowana została wyjątkowa edycja imprezy – ogólnopolska akcja wymiany ciuchów Babi Targ z OLX, która odbyła się równocześnie w 7 miastach Polski: Warszawie, Gdańsku, Szczecinie, Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach i Krakowie, i zgromadziła ponad 14 000 uczestniczek i uczestników.

Organizowane są również specjalne edycje Babiego Targu skierowane głównie do rodziców, czyli Mami Babi Targ.

Babi Targ® jest najstarszą i największą imprezą tego typu w Polsce!

 

BILETY:


5
zł- Odwiedzająca/-y
45 zł- Wystawiająca/-y z 2 torbami (wielkość stoiska: 1×1,5 m, w cenie biletu: dwie torby/ walizki/ kartony/ stojaki z ubraniami) – dotyczy zarówno Babiego Targu, jak i sekcji Mami Babi Targ
10 zł – Pomocniczka/Pomocnik –  dotyczy zarówno Babiego Targu, jak i sekcji Mami Babi Targ

Bilety będą do kupienia od 9 stycznia, ok. godz. 12.00, na portalu www.tobilet.pl oraz stacjonarnie w kasach MTP, w czasie trwania imprez targowych.

Bilety dla Odwiedzających będą sprzedawane wyłącznie w dniu imprezy, przy wejściu na wydarzenie.

 

WAŻNE INFORMACJE 

I. DLA WYSTAWCÓW:

Zrzut ekranu 2019-09-16 o 11.07.12

 

 

Wstęp na salę dla Wystawiających i Pomocników/-czek, którzy zakupili bilet w przedsprzedaży – w godz. 10.30- 11.45.

Wstęp dla Wystawiających i Pomocników/-czek, którzy nie zakupili biletu w przedsprzedaży (obowiązuje jedynie w przypadku, jeśli pula biletów dla Wystawiających nie zostanie wyczerpana w przedsprzedaży) – od godz. 11.00 do 11.45.

 

Na imprezę należy zabrać ze sobą bilet z widocznym QR Code (w telefonie lub wydrukowany).

Każdy Wystawca może dokupić maksymalnie 1 bilet dla Pomocnika /-czki. Pomocnik musi towarzyszyć Wystawcy podczas pierwszej kontroli biletów.

Limit bagaży to 2 sztuki!

Przy pierwszym wejściu na halę należy mieć przy sobie wszystkie torby z ubraniami, powinien być również obecny Pomocnik, dla którego Wystawca zakupił bilet. Bilety należy zachować do ponownej kontroli na Hali!

 

Nasze stojaki będą rezerwowane na profilu Babiląd na Facebooku. Tych Wystawców, którym nie uda się zarezerwować stojaka prosimy o zabranie ze sobą wieszaków, stojaków, stolików lub innych przedmiotów, które będą przydatne w wyeksponowaniu przyniesionych ubrań (za wniesienie takiego sprzętu na salę nie jest pobierana opłata).

 

 

 

 

II. DLA ODWIEDZAJĄCYCH:

 

odwiedzajacy

 

 

 

 

 

 

Osoby Odwiedzające, które nie wystawiają swoich ubrań a przychodzą na imprezę na zakupy zapraszamy od godz. 12.00 – bilety, w cenie 5 zł, będą do kupienia przy wejściu do Hali (prosimy zabrać drobne, płatność wyłącznie gotówką).

 

III. DLA WSZYSTKICH:

Na teren targów można się dostać bramą nr 10 przy ul. Głogowskiej (obok Holu Południowego i Hali nr 1), brama otwierana jest ok. 8.15.

Miejsca parkingowe znajdują się wzdłuż okolicznych ulic, a przy Dworcu Zachodnim zlokalizowany jest parking buforowy.

Na terenie Targów, w pobliżu Hali nr 1, znajduje się płatny parking MTP (w dniu 26.01.2020 możliwy jest wjazd – w cenie 20 zł – wyłącznie dla Wystawców i Pomocników po okazaniu biletu na Babi Targ) – wjazd od ul. Śniadeckich. Uwaga – ilość miejsc na parkingu jest ograniczona

 

REGULAMIN BABIEGO TARGU®:

1. Organizatorem imprezy pt.: „Babi Targ” odbywającej się w Hali nr 1 MTP w Poznaniu 26 stycznia 2020 jest: Joanna Stankiewicz, prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Joanna Stankiewicz Ośrodek Rozwoju Osobistego Kobiet “W krainie czarów” w Poznaniu (60-681), Os. B. Chrobrego 21E/39.

2. Uczestnictwo w imprezie jest jednoznaczne z akceptacją postanowień niniejszego regulaminu. W sprawach nieuregulowanych Regulaminem wiążące są postanowienia Organizatora.

3. Osoby obecne na imprezie (Uczestnicy) zobowiązane są zachowywać się w sposób nie zagrażający bezpieczeństwu innych Uczestników, a w szczególności przestrzegać postanowień Regulaminu, który dostępny jest na stronach www.tobilet.pl i www.babilad.pl oraz regulaminu obiektu, w którym odbywa się impreza, a także podporządkowywać się poleceniom członków służby informacyjnej i służby porządkowej Organizatora.

4. Służby porządkowe organizatora są uprawnione do odmowy wstępu na imprezę lub usunięcia z terenu imprezy osoby będącej pod wpływem alkoholu lub osoby, której zachowanie stwarza zagrożenie dla tej osoby lub innych Uczestników.

5. Dzieci mogą uczestniczyć w imprezie wyłącznie pod opieką dorosłych.

6. Uczestnictwo w imprezie jest odpłatne.

Wstęp dla Odwiedzających kosztuje 5 zł.

Wstęp dla Wystawiających kosztuje:

45 zł (stoisko ma wymiary 1,5 x 1 m, w cenie biletu można wnieść na salę: dwie torby lub walizki lub stojaki z ubraniami).

10 zł – Pomocniczka/Pomocnik

Maksymalna liczba bagaży na jednym stoisku wynosi 2 sztuki. Wszystkie torby należy mieć przy sobie przy pierwszym wejściu na halę, gdy obsługa sprawdza bilety – zabronione jest donoszenie kolejnych toreb.

Jeden Wystawiający może mieć do pomocy jedną Pomocniczkę/Pomocnika, który musi być z Wystawcą przy pierwszym wejściu na halę, gdy obsługa sprawdza ilość i rodzaj zakupionych biletów.

Każda osoba wchodząca na teren imprezy musi zakupić bilet!

Przed pojawieniem się na terenie imprezy należy zapoznać się z rozmieszczeniem kas.

7. Przedsprzedaż biletów dla Wystawiających – w cenie 45 zł oraz biletów dla Pomocników – w cenie 10 zł wystartuje 9 stycznia 2020, ok. godz. 12.00 na stronie http://www.tobilet.pl/ i zakończy się najpóźniej 23 stycznia 2020 ok. godz. 23.00. Jedynie w przypadku jeśli pula biletów dla Wystawiających nie zostanie wyczerpana bilety będzie można zakupić również przy wejściu na imprezę. Stacjonarnie bilety będzie można zakupić w kasach MTP, w czasie trwania imprez targowych.

8. Bilety dla Odwiedzających będą sprzedawane wyłącznie w dniu imprezy, przy wejściu na wydarzenie.

9. Wstęp na salę dla Wystawiających i Pomocników/-czek z zakupionym w przedsprzedaży biletem – od godz. 10.30 do 11.45.

Wstęp dla Wystawiających i Pomocników/-czek, którzy nie zakupili biletu w przedsprzedaży (obowiązuje jedynie w przypadku, jeśli pula biletów dla Wystawiających nie zostanie wyczerpana w przedsprzedaży) – od godz. 11.00 do 11.45.

Wstęp dla Odwiedzających (osoby, które nie wystawiają/ nie wymieniają/nie sprzedają ubrań) – od godz. 12.00 Na miejscu prosimy zapoznać się z układem kas dla Wystawiających i Odwiedzających.

Impreza kończy się o godz. 16.00. Uczestniczki i uczestnicy mają 15 minut na demontaż stoisk.

Każda osoba wchodząca na imprezę otrzymuje pieczątkę uprawniającą do wchodzenia i wychodzenia.

10. Ubrania, buty, dodatki i wszelkie sprzęty przynoszone na imprezę muszą być czyste i w dobrym stanie.

11. Organizator nie odpowiada za zaginione lub uszkodzone podczas imprezy rzeczy.

12. Organizator nie pobiera prowizji od sprzedaży i nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne rozliczenia uczestniczek z Urzędem Skarbowym.

13. W imprezie nie mogą brać udziału sklepy i inne podmioty gospodarcze, w tym również samodzielnie działający projektanci i rękodzielnicy, prowadzący sprzedaż artykułów niezwiązanych z modą, w tym kosmetyków. Podczas imprezy nie można również roznosić ulotek lub prowadzić jakiejkolwiek bezpośredniej lub pośredniej formy promocji jakiegokolwiek działania niezwiązanego z Babim Targiem, chyba że Organizator wyraził na to zgodę.

14. Wstęp poza kolejką mają osoby, którym udało się zarezerwować stojak oraz kobiety w ciąży.

15. Organizator zaprzestanie sprzedaży biletów w przypadku, gdy liczba uczestników przewyższy dopuszczalną pojemność pomieszczeń.

16. Uczestniczki i uczestnicy, wystawiający się na Babim Targu®, muszą zabrać ze sobą wieszaki, stojaki lub innych przedmioty, które będą przydatne w wyeksponowaniu przyniesionych ubrań i sprzętów.

17. Wśród osób lubiących stronę Babilądu® na profilu Facebook zarezerwujemy na czas imprezy nasze stojaki. Prosimy śledzić profil, co jakiś czas będą się na nim pojawiały informacje o możliwości rezerwacji sprzętu na Babi Targ. Zarezerwowany sprzęt należy po imprezie zwrócić Organizatorowi.

18. Jedno stoisko nie może zajmować więcej niż ok. 150 cm x 100 cm przestrzeni. Przy wejściu na salę każdy Wystawca otrzyma oznaczenie, w formie naklejki lub opaski, które będzie stanowić informację o tym ile stoisk wykupił. Wystawca ma obowiązek utrzymania oznaczenia (naklejki lub opaski) w widocznym miejscu, przez cały czas trwania imprezy.

19. Za wszelkie powstałe w wyniku działań uczestniczki/ uczestnika zniszczenia odpowiada sam uczestnik/uczestniczka.

20. Każda osoba biorąca udział w imprezie udziela zgody na wykorzystanie wizerunku z fotorelacji z wydarzenia. Organizator oświadcza, że zdjęcia wykonane podczas wydarzenia będą wykorzystywane w celach promocyjnych Organizatora, na co Uczestnik/-czka wyraża zgodę. Uczestniczce/Uczestnikowi nie przysługują żadne roszczenia z tytułu wykorzystania wizerunku.

21. Każda osoba biorąca udział w imprezie akceptuje postanowienia niniejszego Regulaminu. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem wiążące są postanowienia Organizatora.

22. Osoby, które dopuszczą się załamania postanowień niniejszego regulaminu lub nie będą stosować się zaleceń organizatorek będą proszone o opuszczenie imprezy bez prawa do zwrotu kosztu biletu.

23.Uczestnicy biorą udział w imprezie na własną odpowiedzialność i odpowiadają karnie lub cywilnie za szkody wyrządzone Organizatorowi, MTP lub innym Uczestnikom.

 

ORGANIZATOR

BABILĄD®

www.babilad.pl

www.facebook.com/Babilad

www.instagram.com/babi_targ/

 

KĄCIK DLA DZIECI:

GOAP logo kolor 1

 

 

 

 

Związek Międzygminny Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej, w skrócie ZM GOAP 

https://goap.org.pl/

ZM GOAP zarządza gospodarką odpadami komunalnymi we wszystkich gminach członkowskich, co oznacza, że organizuje cały system, w tym: kontroluje odbiór i zagospodarowuje odpady komunalne. Zajmuje się też organizacją punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych, czyli tzw. PSZOK-ów/GRATOWISK.

W skład powołanego w 2010 roku Związku wchodzą gminy: Buk, Czerwonak, Kleszczewo, Kostrzyn, Murowana Goślina, Oborniki, Pobiedziska, Swarzędz oraz Miasto Poznań.

W czasie Babiego Targu ZM GOAP przygotuje kącik dla dzieci, w którym maluchy będą mogły nie tylko się bawić, ale i zarazem uczyć. Będą kolorowanki, krzyżówki i rebusy, wielka gra planszowa i inne zabawy przygotowane prze edukatorów. Dorośli też znajdą tu coś dla siebie – pracownicy ZM GOAP odpowiedzą na nurtujące nas pytania dotyczące segregacji i tego, co dzieje się z odpadami.

 

Profi Lingua Szkoła Języków Obcych@3x-100

 

 

 

 

 

ProfiLingua

ProfiLingua to szkoła językowa, w której prowadzone są kursy dla dzieci, młodzieży i dorosłych, z różnych języków, w dwóch lokalizacjach w Poznaniu: ul. 27 grudnia 17/19 i ul. Słowiańska 55c. Dla dzieci w wieku 4-8 lat prowadzone są kursy Disney English, w trakcie których młodzi uczestnicy w przyjaznej i magicznej atmosferze uczą się języka angielskiego. Aby zapisać się na lekcję próbną i spróbować tej przygody wystarczy wejść na stronę:

https://www.profi-lingua.pl/disney-englishhttps://www.profi-lingua.pl/disney-englishhttps://www.profi-lingua.pl/disney-english

W ofercie szkoły znajdzie się również coś dla dorosłych. Można jeszcze skorzystać z promocji “zajęcia  za 0 zł do końca I sem”:

https://www.profi-lingua.pl/2001-rzadzisz-sl-0zl

ProfiLingua to największa szkoła językowa w Polsce!

 

 

OBSŁUGA PRZEDSPRZEDAŻY:

TOBILET.PL

załącznik 01

 

 

 

 

 

 

FAQ

1.Jeśli chcę wystawić się na jednym stoisku z koleżanką jakie bilety powinnyśmy zakupić?

Na jednym stoisku, o wymiarach 1×1,5m, mogą się znajdować maksymalnie 2 osoby. Jedna z tych osób musi zakupić bilet dla Wystawiającej/-ego w cenie 45 zł, druga osoba musi wykupić bilet dla Pomocniczki-ka w cenie 10 zł (Pomocnik/-czka nie może wnosić żadnych toreb). Limit toreb to 2 sztuki!

2. Czy jedna osoba może wykupić dwa stoiska?

Tak, może.

3. Czy każda osoba musi mieć bilet?

Tak, każda osoba wchodząca na teren imprezy musi zakupić bilet. Bilety dla Wystawiających, podobnie jak bilety dla Pomocników, będą dostępne w przedsprzedaży na stronie www.tobilet.pl oraz stacjonarnie, w kasach MTP, w trakcie trwania imprez targowych.  Osoby Odwiedzające mogą zakupić bilet jedynie w dniu imprezy od godz. 12.00.

4. Czym różnią się Wystawiający i Pomocniczki/-y od osób Odwiedzających?

Wystawiający wystawia swoje ubrania na stoisku w celu wymiany lub sprzedaży. Na stoisku może mu towarzyszyć maksymalnie 1 Pomocniczka/ Pomocnik. Osoba Odwiedzająca nie może wnosić na imprezę ubrań na wymianę lub sprzedaż, a jedynie kupować ubrania od Wystawiających. Osoby Wystawiające oraz ich Pomocnicy wpuszczani są na salę od godz. 10.30 (jeśli posiadają bilety kupione w przedsprzedaży) lub od 11.00 (jeśli pula biletów nie zostanie wyczerpana w przedsprzedaży i będzie można je zakupić również w dniu imprezy). Odwiedzający wpuszczani są na salę od godz. 12.00

5. Czy na miejscu są stojaki, stoły lub inne meble?

Stojaki Babilądu są rozdysponowywane w czymś na kształt „konkursów” na profilu www.facebook.com/Babilad. Osoby, którym nie uda się w nich zarezerwować stojaków powinny zaopatrzyć się we własnym zakresie w sprzęt do ekspozycji ubrań, ponieważ na sali nie ma innych mebli.

6. Czy na miejscu są przymierzalnie?

Tak, na sali są zlokalizowane przymierzalnie (na początku, w połowie i na końcu Hali).

7. Czy na targi można wjechać autem?

Wystawcy i Pomocnicy z wykupionym biletem na Babi Targ mogą wjechać na teren Targów. Parking należący do MTP jest odpłatny.

8. Czy w imprezie mogą brać udział mężczyźni?

Tak, w imprezie mogą brać udział mężczyźni.

9. Czy można wystawić się z ciuszkami dziecięcymi/ męskimi ubraniami/ dodatkami, typu buty, torebki, szale?

Tak, można wystawić się z ciuszkami dziecięcymi, męskimi i damskimi oraz wszelkiego typu dodatkami (butami, biżuterią, torebkami, nakryciami głowy, szalami).

10. Ile kosztuje bilet dla dzieci?

Dzieci do 12 r.ż. (z legitymacją szkolną) wchodzą na imprezę bezpłatnie. Młodzież od 13 r.ż. musi zakupić bilet dla Wystawiających/ Odwiedzających lub Pomocników.

11. Od której można wejść na teren Targów?

Bramy otwierane są około godziny 8.15 – dotyczy to zarówno Holu Południowego, jak i bramy wjazdowej.

12. Czy mogę odsprzedać bilet dla Wystawcy, jeśli okaże się, że nie mogę wziąć udziału w imprezie?

Oczywiście, ale cena biletu musi pozostać taka sama – w innym przypadku jest to działanie wbrew prawu. Wg art. 133 Kodeksu Wykroczeń: § 1. Kto nabywa w celu odprzedaży z zyskiem bilety wstępu na imprezy artystyczne, rozrywkowe lub sportowe albo kto bilety takie sprzedaje z zyskiem, podlega karze aresztu, ograniczenia wolności albo grzywny.
§ 2. Usiłowanie oraz podżeganie i pomocnictwo są karalne.