Gdansk_Babi Targ_05032016_fot Przemyslaw Kozlowski (8)

Na porządki i przewietrzenie swojej szafy zawsze jest dobry czas, ale dodatkowym pretekstem może być z pewnością Babi Targ. Na zaproszenie Galerii Przymorze wracamy do Gdańska!

To już kolejna edycja Waszej ulubionej imprezy. Czujecie wiosnę w powietrzu? To czas na zmiany i przewietrzenie swojej szafy! Namawiamy Was na zrobienie przeglądu tego, co się w niej znajduje, a przy okazji uzupełnienie Waszej kolekcji o nowe perełki. Zapraszamy do Galerii Przymorze, gdzie nie tylko będziecie mogły wymienić się ubraniami, ale również sprzedać swoje ciuchy lub kupić je od innych pasjonatek mody. Impreza odbędzie się w sobotę 6. maja pod hasłem wymień/kup/sprzedaj! Impreza, organizowana regularnie od kilku lat w Galerii Przymorze, cieszy się już taką popularnością, że miejsca dla Wystawców zwykle kończą się w kilka minut!

Tym razem zapisy wystartują 5. kwietnia (ok. godziny 12:00) na stronie: www.babitarg.com

PRAKTYCZNE INFORMACJE 

Impreza odbędzie się na dwóch piętrach Galerii Przymorze (w pobliżu Zielonej Ściany), przy ul. Obrońców Wybrzeża 1 w Gdańsku, w sobotę 6. maja w, w godz. 12.00-15.00. Osoby, które przyjadą z własnymi ubraniami na wymianę rozstawiają się w godz. 11.00 – 12.00. Wstęp na Babi Targ jest bezpłatny, ale  osoby chcące wystawić swoje ubrania muszą się zarejestrować na stronie www.babitarg.com – zapisy ruszą 5. kwietnia, ok. 12.00. Ilość miejsc jest ograniczona. Odwiedzający nie muszą dokonywać zapisu na imprezę.

W imprezie może wziąć udział każdy, kto chce pozbyć się zbędnych ubrań czy dodatków lub po prostu przyjść i „upolować” za niewielkie pieniądze ciekawe ubrania.

REGULAMIN BABIEGO TARGU/ Gdańsk

1. Uczestnictwo w imprezie jest jednoznaczne z akceptacją postanowień niniejszego regulaminu.
2. Uczestnictwo w imprezie jest bezpłatne. Zgłoszenia od osób, które chcą się wystawić przyjmowane są poprzez formularz na stronie www.babitarg.com. Liczba miejsc jest ograniczona. Osoby odwiedzające nie są zobowiązane dokonywać zapisu na imprezę.
3. Dla pierwszych 30 osób, które zapiszą się online organizatorzy zarezerwują stojaki (bez wieszaków) oraz miejsce na parterze. Pozostałe osoby zapraszamy na 1. piętro.
4. Ubrania, buty, dodatki i wszelkie sprzęty przynoszone na imprezę muszą być czyste i w dobrym stanie. Każda uczestniczka może wnieść maksymalnie 2 torby.
5. Organizator nie odpowiada za zaginione lub uszkodzone podczas imprezy rzeczy.
6. Organizator nie pobiera prowizji od sprzedaży i nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne rozliczenia uczestniczek z Urzędem Skarbowym.
7. Wstęp na salę dla osób wystawiających między godz. 11.00 a 12.00, z wyjątkiem pierwszych 30 osób, które mają zarezerwowane miejsce na parterze i powinny pojawić się w godzinach 11.00-11.30.
8. Wystawcy muszą mieć przy sobie maila z numerem rezerwacji – w formie elektronicznej lub na wydruku.
9. Wstęp na salę dla Odwiedzających – od godz. 12.00.
10. Liczba miejsc jest ograniczona. Pierwszeństwo udziału w imprezie mają uczestniczki, które dokonały zgłoszenia i przybyły na teren imprezy między godz. 11.00 a 12.00. Po godzinie 12.00 wszystkie rezerwacje zostają anulowane.
11. Uczestniczki i uczestnicy, wystawiający się na Babim Targu, muszą zabrać ze sobą wieszaki, stojaki lub inne przedmioty, które będą przydatne w wyeksponowaniu przyniesionych ubrań i dodatków
12. Jedno stoisko nie powinno zajmować więcej niż ok. 150 cm x 100 cm przestrzeni (jeden stojak).
13. W imprezie nie mogą brać udziału sklepy i inne podmioty gospodarcze, w tym również samodzielnie działający projektanci i rękodzielnicy.
14. Za wszelkie powstałe w wyniku działań uczestniczki/ uczestnika zniszczenia odpowiada sam uczestnik/uczestniczka.
15. Każda osoba biorąca udział w imprezie akceptuje postanowienia niniejszego Regulaminu. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem wiążące są postanowienia Organizatora.
16. Osoby, które dopuszczą się złamania postanowień niniejszego regulaminu lub nie będą stosować się

ORGANIZATOR
BABILĄD | www.babilad.pl

BABILĄD stawia nacisk na społeczne zaangażowanie i odpowiedzialność w biznesie. Współpracuje z wieloma poznańskimi stowarzyszeniami i instytucjami. Organizuje imprezy dla kobiet, takie jak na przykład Babi Targ. Wspiera akcje i projekty skierowane do kobiet i uwrażliwiające na problematykę płci, promuje również akcje związane z szerzeniem tolerancji.

GALERIA PRZYMORZE
www.galeriaprzymorze.eu

Logo_GP_-1

Galeria Przymorze to nowoczesne, a zarazem bardzo przyjazne centrum handlowe z ciekawą ofertą handlową. Wśród licznych sklepów i salonów znajdują się punkty związane z modą, zdrowiem, urodą, upominkami, kulturą, a także świadczące różnego rodzaju usługi. Dodatkowy atutem centrum jest jego strefa gastronomiczna, która od lat cieszy się dużą popularnością.
Charakterystycznym elementem obiektu jest jego ogród wertykalny zwany potocznie Zieloną Ścianą. Nawiązuje on zarówno do samego położenia miasta, jak równie do przylegającego do galerii Parku.
Dla odwiedzających galerię ważnym udogodnieniem jest także łatwy dostęp do komunikacji miejskiej oraz przestronny, bezpłatny parking z nowoczesnym systemem AFA. Galeria Przymorze to nie tylko idealne miejsce na zakupy, ale również przestrzeń, w której organizowanych jest wiele ciekawych wydarzeń o charakterze prospołecznym i kulturalnym.
Zarządcą Galerii Przymorze jest APSYS.
APSYS jest jednym z wiodących operatorów branży centrów handlowych w Polsce i we Francji. Firma powstała w 1996 roku i działa jako inwestor, deweloper, agent ds. najmu, menadżer projektu oraz zarządca nieruchomości.
Tworzy innowacyjne, „szyte na miarę” projekty uwzględniające specyfikę danego miejsca, kontekst społeczny oraz środowisko naturalne. Do największych inwestycji firmy należą Manufaktura w Łodzi oraz Posnania w Poznaniu, otwarta w październiku 2016 jako największe centrum zakupów, rozrywki i rekreacji w Wielkopolsce (100 000 m2 GLA).
APSYS Polska zarządza obecnie 950 000 mkw GLA w 23 centrach handlowych zlokalizowanych w 16 największych miastach w Polsce. Firma i jej projekty były wielokrotnie nagradzane przez PRCH, ICSC oraz Europa Property w dziedzinach rozwoju, zarządzania oraz marketingu.

Więcej informacji: www.apsysgroup.com

 

ZDJĘCIA Z POPRZEDNICH EDYCJI:
https://www.facebook.com/Babilad/photos_stream?tab=photos_albums