babi_wydarzenie_02

 

Babi Targ w Poznaniu już po raz kolejny. Letnia odsłona imprezy odbędzie się 12.06.2016, w godzinach 12-16.00, w MTP ( UWAGA! ZMIANA: Hala nr 2 w Poznaniu, ul. Głogowska – brama nr 9). O najmłodszych uczestników i uczestniczki zadba Mr Melody oraz Wydawnictwo Zakamarki. Rzeczy, które zostaną po imprezie będzie można przekazać dla Fundacji Barka oraz Pogotowia Społecznego.

BILETY DLA WYSTAWCÓW I POMOCNIKÓW SĄ DOSTĘPNE NA STRONIE BILETY24.

W niedzielę, 12 czerwca, odbędzie się kolejna edycja BABIEGO TARGU®, czyli akcji wietrzenia szaf, podczas której uczestniczki mogą wymienić, sprzedać lub kupić ubrania, buty i dodatki. To bardzo popularna impreza, która za każdym razem przyciąga setki uczestniczek. Tym razem Impreza odbędzie się w Hali nr 2, wejście od bramy nr 9, na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich.

BABI TARG® to lokalna odmiana znanych i coraz bardziej popularnych w Polsce swapping parties, polegających w głównej mierze na wymianie ciuchów, butów i innych dodatków. BABI TARG® jest najstarszą imprezą tego typu w Polsce – organizowany jest regularnie od 2007 roku w Poznaniu i wielu innych miastach. Przyciąga setki miłośniczek niebanalnych ubrań. Podczas spotkania można wymieniać odzież, buty, dodatki, biżuterię. Jeżeli transakcja wymiany nie dojdzie do skutku, uczestniczki mogą między sobą sprzedawać i kupować przyniesione ubrania. BABI TARG® to doskonała okazja, by za niewielkie pieniądze upolować niepowtarzalne ubrania czy wyjątkową biżuterię.

BILETY:
5 zł- Odwiedzająca/-y
30 zł- Wystawiająca/-y z 2 torbami (wielkość stoiska: 1×1,5 m, w cenie biletu: dwie torby/ walizki/ kartony/ stojaki z ubraniami)
5 zł – Pomocniczka/Pomocnik
Maksymalna liczba bagaży na jedno stoisko wynosi 2 sztuki! Jedna osoba Wystawiająca może mieć do pomocy jedną Pomocniczkę/Pomocnika! Nie pobieramy opłat za puste stojaki i wieszaki, a każda osoba wchodząca na teren imprezy musi mieć zakupiony bilet!

Przedsprzedaż biletów dla Wystawców w cenie 30 zł i Pomocników w cenie 5 zł : https://www.bilety24.pl/ i będzie dostępna do wyczerpania.
UWAGA! Jedynie w przypadku jeśli pula biletów dla Wystawców nie zostanie wyprzedana w przedsprzedaży online, bilety będzie można zakupić również przy wejściu na imprezę.

Bilety dla Odwiedzających będą sprzedawane wyłącznie w dniu imprezy, przy wejściu na wydarzenie.

Przed pojawieniem się na terenie imprezy prosimy zapoznać się z rozmieszczeniem kas, które pojawią się na stronie i profilu Babilądu na Facebooku.

PRAKTYCZNE INFORMACJE

DLA WYSTAWCÓW:

Wstęp na salę dla Wystawiających i Pomocników/-czek, którzy zakupili bilet w przedsprzedaży –od godz. 10.30 do 12.00.

Na imprezę należy zabrać ze sobą wydrukowany bilet z widocznym QR Code. Każdy Wystawca może dokupić maksymalnie 1 bilet dla Pomocnika /-czki. Limit bagaży to 2 sztuki!

Nasze stojaki będą rezerwowane na profilu Babiląd na Facebooku od 16 maja. Tych Wystawców, którym nie uda się zarezerwować stojaka prosimy o zabranie ze sobą wieszaków, stojaków, stolików lub innych przedmiotów, które będą przydatne w wyeksponowaniu przyniesionych ubrań (za taki sprzęt nie jest pobierana opłata).

DLA ODWIEDZAJĄCYCH:

Osoby Odwiedzające, które nie wystawiają swoich ubrań a przychodzą na imprezę na zakupy zapraszamy od godz. 12.00 – bilety, w cenie 5 zł, będą do kupienia przy wejściu do Hali (prosimy zabrać drobne). Uwaga – wejście do Hali będzie czynne dopiero od godz. 12.00!

DLA WSZYSTKICH:

Na teren targów można się dostać jedynie WEJŚCIEM POŁUDNIOWYM (w dawnym McDonaldzie – obok pawilonu nr 1). Na terenie Targów, w pobliżu Hali nr 1, znajduje się płatny parking MTP (w cenie 20 zł) – wjazd od ul. Śniadeckich (Wjazd Zachodni). Miejsca parkingowe znajdują się również wzdłuż okolicznych ulic, a przy Dworcu Zachodnim zlokalizowany jest parking buforowy.

Na teren Targów można wejść/ wjechać od godz. 10.00!

REGULAMIN BABIEGO TARGU®:

1. Uczestnictwo w imprezie jest jednoznaczne z akceptacją postanowień niniejszego regulaminu.

2. Uczestnictwo w imprezie jest odpłatne.

Wstęp dla Odwiedzających kosztuje 5 zł.

Wstęp dla Wystawiających kosztuje:

30 zł (stoisko ma wymiary 1,5 x 1 m, w cenie biletu: dwie torby, walizki lub stojaki z ubraniami).

5 zł – Pomocniczka/Pomocnik

Maksymalna liczba bagaży na jednym stoisku wynosi 2 sztuki!

Jeden Wystawiający może mieć do pomocy jedną Pomocniczkę/Pomocnika!

Każda osoba wchodząca na teren imprezy musi zakupić bilet!

Przed pojawieniem się na terenie imprezy prosimy zapoznać się z rozmieszczeniem kas.

3. Przedsprzedaż biletów dla Wystawiających – w cenie 30 zł oraz biletów dla Pomocników – w cenie 5 zł wystartuje 13 maja o godz. 12.00 na stronie www.bilety24.pl i zakończy się najpóźniej 11 czerwca o godz. 24.00. Jedynie w przypadku jeśli pula biletów dla Wystawiających nie zostanie wyczerpana bilety będzie można zakupić również przy wejściu na imprezę. Część biletów trafi do sprzedaży w CIMie (ul. Ratajczaka 44) – będą dostępne do wyczerpania tej puli.

4. Bilety dla Odwiedzających będą sprzedawane wyłącznie w dniu imprezy, przy wejściu na wydarzenie.

5. Wstęp na salę dla Wystawiających i Pomocników/-czek z zakupionym w przedsprzedaży biletem – od godz. 10.30 do 12.00.

Wstęp dla Wystawiających i Pomocników/-czek, którzy nie zakupili biletu w przedsprzedaży (obowiązuje jedynie w przypadku, jeśli pula biletów dla Wystawiających nie zostanie wyczerpana w przedsprzedaży) – od godz. 11.00 do 12.00.

Wstęp dla Odwiedzających (osoby, które nie wystawiają/ nie wymieniają/nie sprzedają ubrań) – od godz. 12.00 Na miejscu prosimy zapoznać się z układem kas dla Wystawiających i Odwiedzających.

Impreza kończy się o godz. 16.00. Uczestniczki i uczestnicy mają 15 minut na demontaż stoisk.

6. Ubrania, buty, dodatki i wszelkie sprzęty przynoszone na imprezę muszą być czyste i w dobrym stanie.

7. Organizator nie odpowiada za zaginione lub uszkodzone podczas imprezy rzeczy.

8. Organizator nie pobiera prowizji od sprzedaży i nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne rozliczenia uczestniczek z Urzędem Skarbowym.

9. W imprezie nie mogą brać udziału sklepy i inne podmioty gospodarcze, w tym również samodzielnie działający projektanci i rękodzielnicy, prowadzący sprzedaż artykułów niezwiązanych z modą.

10. Wstęp poza kolejką mają osoby, którym udało się zarezerwować stojak oraz kobiety w ciąży.

11. Organizator zaprzestanie sprzedaży biletów w przypadku, gdy liczba uczestników przewyższy dopuszczalną pojemność pomieszczeń.

12. Uczestniczki i uczestnicy, wystawiający się na Babim Targu®, muszą zabrać ze sobą wieszaki, stojaki lub innych przedmioty, które będą przydatne w wyeksponowaniu przyniesionych ubrań i sprzętów.

13. Wśród osób lubiących stronę Babilądu® na profilu Facebook zarezerwujemy nasze stojaki. Prosimy śledzić profil, co jakiś czas będą się na nim pojawiały informacje o możliwości rezerwacji sprzętu na Babi Targ.

14. Jedno stoisko nie powinno zajmować więcej niż ok. 150 cm x 100 cm przestrzeni (są to maksymalnie 2 stojaki o wymiarach 100x 50 cm + Wystawiająca/-y, lub jeden stojak + Wystawiająca/-y i Pomocnik/-czka).

15. Za wszelkie powstałe w wyniku działań uczestniczki/ uczestnika zniszczenia odpowiada sam uczestnik/uczestniczka.

16. Każda osoba biorąca udział w imprezie akceptuje postanowienia niniejszego Regulaminu. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem wiążące są postanowienia Organizatora.

17. Osoby, które dopuszczą się załamania postanowień niniejszego regulaminu lub nie będą stosować się zaleceń organizatorek będą proszone o opuszczenie imprezy bez prawa do zwrotu kosztu biletu.

 

FAQ

1.Jeśli chcę wystawić się na jednym stoisku z koleżanką jakie bilety powinnyśmy zakupić?

Na jednym stoisku, o wymiarach 1×1,5m, mogą się znajdować maksymalnie 2 osoby. Jedna z tych osób musi zakupić bilet dla Wystawiającej/-ego w cenie 30 zł, druga osoba musi wykupić bilet dla Pomocniczki-ka w cenie 5 zł (Pomocnik/-czka nie może wnosić żadnych toreb). Limit toreb to 2 sztuki!

2. Czy jedna osoba może wykupić dwa stoiska?

Nie jedna osoba może wykupić tylko jedno stoisko.

3. Czy każda osoba musi mieć bilet?

Tak, każda osoba wchodząca na teren imprezy musi zakupić bilet. Bilety dla Wystawiających, podobnie jak bilety dla Pomocników, będą dostępne w przedsprzedaży od 18.01.2016, g.12.00 na stronie www.bilety24.pl oraz w CIMie (do wyczerpania biletów). Osoby Odwiedzające mogą zakupić bilet jedynie w dniu imprezy od godz. 12.00.

4. Czym różnią się Wystawiający i Pomocniczki/-y od osób Odwiedzających?

Wystawiający wystawia swoje ubrania na stoisku w celu wymiany lub sprzedaży. Na stoisku może mu towarzyszyć maksymalnie 1 Pomocniczka/ Pomocnik. Osoba Odwiedzająca nie może wnosić na imprezę ubrań na wymianę lub sprzedaż, a jedynie kupować ubrania od Wystawiających. Osoby Wystawiające oraz ich Pomocnicy wpuszczani są na salę od godz. 10.30 (jeśli posiadają bilety kupione w przedsprzedaży) lub od 11.00 (jeśli pula biletów nie zostanie wyczerpana w przedsprzedaży i będzie można je zakupić również w dniu imprezy). Odwiedzający wpuszczani są na salę od godz. 12.00

5. Czy na miejscu są stojaki, stoły lub inne meble?

Stojaki Babilądu są rozdysponowywane w czymś na kształt „konkursów” na profilu www.facebook.com/Babilad. Osoby, którym nie uda się w nich zarezerwować stojaków powinny zaopatrzyć się we własnym zakresie w sprzęt do ekspozycji ubrań, ponieważ na sali nie ma innych mebli.

6. Czy na miejscu są przymierzalnie?

Tak, na sali są zlokalizowane przymierzalnie (w połowie i na końcu Hali).

7. Czy na targi można wjechać autem?

Tak, na teren Targów można wjechać autem. Parking należący do MTP jest odpłatny – jednorazowa opłata wynosi 20 zł i jest płatna przy wjeździe na Targi, który znajduje się od strony ul. Śniadeckich.

8. Czy w imprezie mogą brać udział mężczyźni?

Tak, w imprezie mogą brać udział mężczyźni.

9. Czy można wystawić się z ciuszkami dziecięcymi/ męskimi ubraniami/ dodatkami, typu buty, torebki, szale?

Tak, można wystawić się z ciuszkami dziecięcymi, męskimi i damskimi oraz wszelkiego typu dodatkami (butami, biżuterią, torebkami, nakryciami głowy, szalami) – 28. Lutego po raz pierwszy wyznaczona zostanie specjalna strefa Mami Babi Targ, gdzie ulokowane zostaną stoiska z ciuszkami i akcesoriami dziecięcymi i ciążowymi.

10. Ile kosztuje bilet dla dzieci?

Dzieci do 12 r.ż. (z legitymacją szkolną) wchodzą na imprezę bezpłatnie. Młodzież od 13 r.ż. musi zakupić bilet dla Wystawiających/ Odwiedzających lub Pomocników.

11. Od której można wejść na teren Targów?

Bramy otwierane są o godzinie 10.00- dotyczy to zarówno Holu Południowego, jak i Wjazdu Zachodniego (od ul. Śniadeckich).

12. Czy mogę odsprzedać bilet dla Wystawcy, jeśli okaże się, że nie mogę wziąć udziału w imprezie?

Oczywiście, ale cena biletu musi pozostać taka sama – w innym przypadku jest to działanie wbrew prawu. Wg art. 133 Kodeksu Wykroczeń: § 1. Kto nabywa w celu odprzedaży z zyskiem bilety wstępu na imprezy artystyczne, rozrywkowe lub sportowe albo kto bilety takie sprzedaje z zyskiem, podlega karze aresztu, ograniczenia wolności albo grzywny.
§ 2. Usiłowanie oraz podżeganie i pomocnictwo są karalne.