28.02.2016, g. 12-16.00, MTP – Hala nr 1 w Poznaniu, ul. Głogowska – wejście przez hol południowy (dawny McDonald – obok pawilonu nr 1)

Informujemy, że zakończyła się sprzedaż biletów dla Wystawiających. W dniu imprezy będzie można zakupić jedynie bilety dla Odwiedzających!

BabiTarg

 

W niedzielę, 28. lutego, odbędzie się kolejna edycja BABIEGO TARGU®, czyli akcji wietrzenia szaf, podczas której uczestniczki mogą wymienić, sprzedać lub kupić ubrania, buty i dodatki. To bardzo popularna impreza, która za każdym razem przyciąga setki uczestniczek. Impreza ponownie odbędzie się w Hali nr 1 na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich, a towarzyszyć jej będą warsztaty dla dzieci przygotowane przez AKADEMIĘ GZUBA. Po raz pierwszy na imprezie wydzielona zostanie strefa Mami Babi Targ, gdzie wymieniać się będzie można ciuszkami i akcesoriami dziecięcymi i ciążowymi. Ubrania, które zostaną po imprezie będzie tym razem można przekazać dwóm organizacjom – Pogotowiu Społecznemu i Family Without Borders, dla której zbieramy głównie kurtki, buty, bieliznę, skarpetki, zabawki i kosmetyki oraz śpiwory.

BABI TARG® to lokalna odmiana znanych i coraz bardziej popularnych w Polsce swapping parties, polegających w głównej mierze na wymianie ciuchów, butów i innych dodatków. BABI TARG® jest najstarszą imprezą tego typu w Polsce – organizowany jest regularnie od 2007 roku w Poznaniu i wielu innych miastach. Przyciąga setki miłośniczek niebanalnych ubrań. Podczas spotkania można wymieniać odzież, buty, dodatki, biżuterię. Jeżeli transakcja wymiany nie dojdzie do skutku, uczestniczki mogą między sobą sprzedawać i kupować przyniesione ubrania. BABI TARG® to doskonała okazja, by za niewielkie pieniądze upolować niepowtarzalne ubrania czy wyjątkową biżuterię.

BILETY (dotyczą zarówno Babiego Targu, jak i strefy Mami Babi Targ):

INFORMUJEMY, ŻE ZAKOŃCZYŁA SIĘ SPRZEDAŻ BILETÓW DLA WYSTAWIAJĄCYCH NA BABI TARG. DO KUPIENIA W DNIU IMPREZY BĘDĄ JEDYNIE BILETY DLA ODWIEDZAJĄCYCH!

5 zł- Odwiedzająca/-y

30 zł- Wystawiająca/-y z 2 torbami (wielkość stoiska: 1×1,5 m, w cenie biletu: dwie torby/ walizki/ kartony/ stojaki z ubraniami)

5 zł – Pomocniczka/Pomocnik

Maksymalna liczba bagaży na jedno stoisko wynosi 2 sztuki! Jedna osoba Wystawiająca może mieć do pomocy jedną Pomocniczkę/Pomocnika! Nie pobieramy opłat za puste stojaki i wieszaki, a każda osoba wchodząca na teren imprezy musi mieć zakupiony bilet!

Bilety dla Odwiedzających będą sprzedawane wyłącznie w dniu imprezy, przy wejściu na wydarzenie.

Przed pojawieniem się na terenie imprezy prosimy zapoznać się z rozmieszczeniem kas, które pojawi się na stronie i profilu Babilądu na Facebooku 26. lutego.

PRAKTYCZNE INFORMACJE:

DLA WYSTAWCÓW:

Wstęp na salę dla Wystawiających i Pomocników/-czek, którzy zakupili bilet w przedsprzedaży –od godz. 10.30 do 12.00.

Na imprezę należy zabrać ze sobą wydrukowany bilet z widocznym QR Code. Każdy Wystawca może dokupić maksymalnie 1 bilet dla Pomocnika /-czki. Limit bagaży to 2 sztuki!

Nasze stojaki będą rezerwowane na profilu Babiląd na Facebooku od 2. lutego. Tych Wystawców, którym nie uda się zarezerwować stojaka prosimy o zabranie ze sobą wieszaków, stojaków, stolików lub innych przedmiotów, które będą przydatne w wyeksponowaniu przyniesionych ubrań (za taki sprzęt nie jest pobierana opłata).

DLA ODWIEDZAJĄCYCH:

Osoby Odwiedzające, które nie wystawiają swoich ubrań a przychodzą na imprezę na zakupy zapraszamy od godz. 12.00 – bilety, w cenie 5 zł, będą do kupienia przy wejściu do Hali (prosimy zabrać drobne). Uwaga – wejście do Hali będzie czynne dopiero od godz. 12.00!

DLA WSZYSTKICH:

Na teren targów można się dostać jedynie WEJŚCIEM POŁUDNIOWYM (w dawnym McDonaldzie – obok pawilonu nr 1).

Na terenie Targów, w pobliżu Hali nr 1, znajduje się płatny parking MTP (w cenie 20 zł) – wjazd od ul. Śniadeckich (Wjazd Zachodni). Miejsca parkingowe znajdują się również wzdłuż okolicznych ulic, a przy Dworcu Zachodnim zlokalizowany jest parking buforowy.

Na teren Targów można wejść/ wjechać od godz. 10.00!

Ubrania, które zostaną po imprezie będzie można przekazać dwóm organizacjom – Pogotowiu Społecznemu oraz Family Without Borders, dla której zbieramy głównie kurtki, buty, bieliznę, skarpetki, zabawki i kosmetyki oraz śpiwory.

REGULAMIN BABIEGO TARGU®:

1. Uczestnictwo w imprezie jest jednoznaczne z akceptacją postanowień niniejszego regulaminu.

2. Uczestnictwo w imprezie jest odpłatne.

Wstęp dla Odwiedzających kosztuje 5 zł.

Wstęp dla Wystawiających kosztuje:

30 zł (stoisko ma wymiary 1,5 x 1 m, w cenie biletu: dwie torby, walizki lub stojaki z ubraniami).

5 zł – Pomocniczka/Pomocnik

Maksymalna liczba bagaży na jednym stoisku wynosi 2 sztuki!

Jeden Wystawiający może mieć do pomocy jedną Pomocniczkę/Pomocnika!

Każda osoba wchodząca na teren imprezy musi zakupić bilet!

Przed pojawieniem się na terenie imprezy prosimy zapoznać się z rozmieszczeniem kas.

3. Przedsprzedaż biletów dla Wystawiających – w cenie 30 zł oraz biletów dla Pomocników – w cenie 5 zł wystartuje 18. stycznia o godz. 12.00 na stronie www.bilety24.pl i zakończy się 25. lutego o godz. 24.00. Jedynie w przypadku jeśli pula biletów dla Wystawiających nie zostanie wyczerpana bilety będzie można zakupić również przy wejściu na imprezę. Kilkadziesiąt sztuk biletów trafi do sprzedaży w CIMie (ul. Ratajczaka 44) – będą dostępne do wyczerpania tej puli.

4. Bilety dla Odwiedzających będą sprzedawane wyłącznie w dniu imprezy, przy wejściu na wydarzenie.

5. Wstęp na salę dla Wystawiających i Pomocników/-czek z zakupionym w przedsprzedaży biletem – od godz. 10.30 do 12.00.

Wstęp dla Wystawiających i Pomocników/-czek, którzy nie zakupili biletu w przedsprzedaży (obowiązuje jedynie w przypadku, jeśli pula biletów dla Wystawiających nie zostanie wyczerpana w przedsprzedaży) – od godz. 11.00 do 12.00.

Wstęp dla Odwiedzających (osoby, które nie wystawiają/ nie wymieniają/nie sprzedają ubrań) – od godz. 12.00 Na miejscu prosimy zapoznać się z układem kas dla Wystawiających i Odwiedzających.

Impreza kończy się o godz. 16.00. Uczestniczki i uczestnicy mają 15 minut na demontaż stoisk.

6. Ubrania, buty, dodatki i wszelkie sprzęty przynoszone na imprezę muszą być czyste i w dobrym stanie.

7. Organizator nie odpowiada za zaginione lub uszkodzone podczas imprezy rzeczy.

8. Organizator nie pobiera prowizji od sprzedaży i nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne rozliczenia uczestniczek z Urzędem Skarbowym.

7. Wstęp poza kolejką mają osoby, którym udało się zarezerwować stojak oraz kobiety w ciąży.

8. Organizator zaprzestanie sprzedaży biletów w przypadku, gdy liczba uczestników przewyższy dopuszczalną pojemność pomieszczeń.

9. Uczestniczki i uczestnicy, wystawiający się na Babim Targu®, muszą zabrać ze sobą wieszaki, stojaki lub innych przedmioty, które będą przydatne w wyeksponowaniu przyniesionych ubrań i sprzętów.

10. Wśród osób lubiących stronę Babilądu® na profilu Facebook zarezerwujemy nasze stojaki. Prosimy śledzić profil, co jakiś czas będą się na nim pojawiały informacje o możliwości rezerwacji sprzętu na Babi Targ.

11. Jedno stoisko nie powinno zajmować więcej niż ok. 150 cm x 100 cm przestrzeni (są to maksymalnie 2 stojaki o wymiarach 100x 50 cm + Wystawiająca/-y, lub jeden stojak + Wystawiająca/-y i Pomocnik/-czka).

12. Za wszelkie powstałe w wyniku działań uczestniczki/ uczestnika zniszczenia odpowiada sam uczestnik/uczestniczka.

13. Każda osoba biorąca udział w imprezie akceptuje postanowienia niniejszego Regulaminu. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem wiążące są postanowienia Organizatora.

14. Osoby, które dopuszczą się załamania postanowień niniejszego regulaminu lub nie będą stosować się zaleceń organizatorek będą proszone o opuszczenie imprezy bez prawa do zwrotu kosztu biletu.

ORGANIZATOR:

BABILĄD

PARTNERZY:

AKADEMIA GZUBA/ www.akademiagzuba.pl

AG_teczka_nalepka_krzyweKlub malucha Akademia Gzuba to miejsce niezwykłe, wyjątkowe, gdzie każdy Gzub znajdzie coś dla siebie. Ciągłe gry, zabawy, piosenki, zajęcia plastyczne, ruchowe i muzyczne, nie pozwolą się nudzić. Gzuby, dzięki kameralnym grupom, uczą się również życia oraz obcowania z rówieśnikami.
Wiemy jak ważny dla rodziców jest ich czas. Dlatego też, w Akademii Gzuba umożliwiamy powierzenie nam swojego Gzuba pod opiekę, w ramach elastycznych godzin, dostosowanych indywidualnie do potrzeb i oczekiwań rodziców.
Akademia Gzuba mieści się w samym centrum Poznania przy ul. F. Nowowiejskiego 25/11. Zapraszamy serdecznie od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7:00 do 17:00!

STOWARZYSZENIE POGOTOWIE SPOŁECZNE/ www.pogotowiespoleczne.org.pl

ps nowe logo

 

 

 

FAMILY WITHOUT BORDERS/ http://thefamilywithoutborders.com/pl/

MIĘDZYNARODOWE STOWARZYSZENIE STUDENTÓW MEDYCYNY IFMSA POLAND/ http://ifmsa.pl/

Organizacja zrzeszająca studentów medycyny i młodych lekarzy, największa na świecie organizacja studenck, w ramach której działa ponad 1 000 000 młodych ludzi na całym świecie.

Pink LipsThink Pink 

Program dedykowany szeroko pojętemu tematowi raka piersi, którego głównym celem i zamierzeniem jest propagowanie badań profilaktycznych oraz wzrost zainteresowania tej choroby wśród kobiet. Szczególnie kładziemy nacisk na naukę samobadania piersi i samokontroli oraz potrzebę regularnego wykonywania badań profilaktycznych.

Pink Lips Project 

Projekt, który został stworzony dla i dzięki kobietom chorym na raka szyjki macicy. Nowotwory szyjki macicy są poważnym problemem onkologicznym w krajach rozwijających się, gdzie diagnozuje się 85% przypadków spośród 500000 zachorowań na świecie. Zaniepokojeni tymi danymi postanowiliśmy skupić nasze działania na przeciwdziałaniu tej choroby poprzez utworzenie kampanii informacyjnej w mediach społecznościowych oraz działaniach studenckich.

OBSŁUGA PRZEDSPRZEDAŻY:

BILETY24/ www.bilety24.pl

bilety24-logotyp-fullcolor

 

 

 

 

FAQ

1. Jeśli chcę wystawić się na jednym stoisku z koleżanką jakie bilety powinnyśmy zakupić?

Na jednym stoisku, o wymiarach 1×1,5m, mogą się znajdować maksymalnie 2 osoby. Jedna z tych osób musi zakupić bilet dla Wystawiającej/-ego w cenie 30 zł, druga osoba musi wykupić bilet dla Pomocniczki-ka w cenie 5 zł (Pomocnik/-czka nie może wnosić żadnych toreb). Limit toreb to 2 sztuki!

2. Czy jedna osoba może wykupić dwa stoiska?

Nie jedna osoba może wykupić tylko jedno stoisko.

3. Czy każda osoba musi mieć bilet?

Tak, każda osoba wchodząca na teren imprezy musi zakupić bilet. Bilety dla Wystawiających, podobnie jak bilety dla Pomocników, będą dostępne w przedsprzedaży od 18.01.2016, g.12.00 na stronie www.bilety24.pl oraz w CIMie (do wyczerpania biletów). Osoby Odwiedzające mogą zakupić bilet jedynie w dniu imprezy od godz. 12.00.

4. Czym różnią się Wystawiający i Pomocniczki/-y od osób Odwiedzających?

Wystawiający wystawia swoje ubrania na stoisku w celu wymiany lub sprzedaży. Na stoisku może mu towarzyszyć maksymalnie 1 Pomocniczka/ Pomocnik. Osoba Odwiedzająca nie może wnosić na imprezę ubrań na wymianę lub sprzedaż, a jedynie kupować ubrania od Wystawiających. Osoby Wystawiające oraz ich Pomocnicy wpuszczani są na salę od godz. 10.30 (jeśli posiadają bilety kupione w przedsprzedaży) lub od 11.00 (jeśli pula biletów nie zostanie wyczerpana w przedsprzedaży i będzie można je zakupić również w dniu imprezy). Odwiedzający wpuszczani są na salę od godz. 12.00

5. Czy na miejscu są stojaki, stoły lub inne meble?

Stojaki Babilądu są rozdysponowywane w czymś na kształt „konkursów” na profilu www.facebook.com/Babilad. Osoby, którym nie uda się w nich zarezerwować stojaków powinny zaopatrzyć się we własnym zakresie w sprzęt do ekspozycji ubrań, ponieważ na sali nie ma innych mebli.

6. Czy na miejscu są przymierzalnie?

Tak, na sali są zlokalizowane przymierzalnie (w połowie i na końcu Hali).

7. Czy na targi można wjechać autem?

Tak, na teren Targów można wjechać autem. Parking należący do MTP jest odpłatny – jednorazowa opłata wynosi 20 zł i jest płatna przy wjeździe na Targi, który znajduje się od strony ul. Śniadeckich.

8. Czy w imprezie mogą brać udział mężczyźni?

Tak, w imprezie mogą brać udział mężczyźni.

9. Czy można wystawić się z ciuszkami dziecięcymi/ męskimi ubraniami/ dodatkami, typu buty, torebki, szale?

Tak, można wystawić się z ciuszkami dziecięcymi, męskimi i damskimi oraz wszelkiego typu dodatkami (butami, biżuterią, torebkami, nakryciami głowy, szalami) – 28. Lutego po raz pierwszy wyznaczona zostanie specjalna strefa Mami Babi Targ, gdzie ulokowane zostaną stoiska z ciuszkami i akcesoriami dziecięcymi i ciążowymi.

10. Ile kosztuje bilet dla dzieci?

Dzieci do 12 r.ż. (z legitymacją szkolną) wchodzą na imprezę bezpłatnie. Młodzież od 13 r.ż. musi zakupić bilet dla Wystawiających/ Odwiedzających lub Pomocników.

11. Od której można wejść na teren Targów?

Bramy otwierane są o godzinie 10.00- dotyczy to zarówno Holu Południowego, jak i Wjazdu Zachodniego (od ul. Śniadeckich).