21. 06. 2015, g. 12.00- 16.00, Hala Widowiskowo-Sportowa Arena ul. Wyspiańskiego 33

FaceBook_BabiTarg_w tle

 

W niedzielę, 21. czerwca, odbędzie się kolejna edycja BABIEGO TARGU®, czyli akcji wietrzenia szaf, podczas której uczestniczki mogą wymienić, sprzedać lub kupić ubrania, buty i dodatki. To bardzo popularna impreza, która za każdym razem przyciąga setki uczestniczek. Impreza po raz drugi odbędzie się we foyer poznańskiej Areny. Przed Areną powstanie z kolei „strefa relaksu” – znajdą się tam stoiska z jedzeniem i napojami - CiuCiuPaj z wegetariańskimi i Sweet Grass z wegańskimi przysmakami, Lodziarnia Wroniecka 17, Bike Café i Woda w butelce – z zimnymi napojami oraz kącik malucha przygotowany przez IDEOWNIĘ.

BABI TARG® to lokalna odmiana znanych i coraz bardziej popularnych w Polsce swapping parties, polegających w głównej mierze na wymianie ciuchów, butów i innych dodatków. BABI TARG® jest najstarszą imprezą tego typu w Polsce – organizowany jest regularnie od 2007 roku w Poznaniu i wielu innych miastach. Przyciąga setki miłośniczek niebanalnych ubrań. Podczas spotkania można wymieniać odzież, buty, dodatki, biżuterię. Jeżeli transakcja wymiany nie dojdzie do skutku, uczestniczki mogą między sobą sprzedawać i kupować przyniesione ubrania. BABI TARG® to doskonała okazja, by za niewielkie pieniądze upolować niepowtarzalne ubrania czy wyjątkową biżuterię.

PRAKTYCZNE INFORMACJE
Na Babi Targ® w Poznaniu nie obowiązują zapisy. Bilety kupuje się przy wejściu na teren imprezy. Kasy znajdować się będą przy Wejściu A.
Wstęp na salę dla wystawców od godz. 11.00. Osoby, które nie wystawiają swoich ubrań zapraszamy po godz. 12.00.
Dysponujemy ograniczoną liczbą stojaków. Prosimy wszystkie uczestniczki o zabranie ze sobą wieszaków, stojaków, krzesełek lub innych przedmiotów, które będą przydatne w wyeksponowaniu przyniesionych ubrań (za taki sprzęt nie jest pobierana opłata).
Parking przy samej Arenie, o pojemności ok. 100 pojazdów, czynny będzie od godz. 10.00 do 16.30. Wjazd na parking – od ul. Reymonta – uwaga, należy od obsługi pobrać “wjazdówkę”. Miejsca parkingowe znajdują się również wzdłuż okolicznych ulic, m.in. Wyspiańskiego czy Jarochowskiego.
Koniecznie przeczytajcie regulamin imprezy!

BILETY
5 zł- odwiedzająca/-y
20 zł- wystawiająca/-y ( w tym jedna torba/ walizka/ karton/ stojak z ciuchami)
+ 5 zł – sztuka “nadbagażu” (dodatkowa torba/ walizka/ karton/ stojak z ciuchami)
Uwaga! Jedna osoba może wnieść maksymalnie 2 sztuki bagażu!
Nie pobieramy opłat za puste stojaki i wieszaki.

REGULAMIN BABIEGO TARGU®
1. Uczestnictwo w imprezie jest jednoznaczne z akceptacją postanowień niniejszego regulaminu.
2. Uczestnictwo w imprezie jest odpłatne. Wstęp dla wystawców/czyń – 20 zł (w cenie biletu: jedna torba, walizka, stojak z ubraniami), dodatkowa sztuka bagażu – 5 zł, wstęp dla odwiedzających – 5 zł. Jedna osoba może wnieść maksymalnie 2 sztuki bagażu!
3. Ubrania, buty, dodatki i wszelkie sprzęty przynoszone na imprezę muszą być czyste i w dobrym stanie.
4. Organizator nie odpowiada za zaginione lub uszkodzone podczas imprezy rzeczy.
5. Organizator nie pobiera prowizji od sprzedaży i nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne rozliczenia uczestniczek z Urzędem Skarbowym.
6. Wstęp na salę dla osób wystawiających od godz. 11.00. Wstęp na salę dla pozostałych osób – od godz. 12.00. Obowiązuje jedna kolejka do kas. Impreza kończy się o godz. 16.00. Uczestniczki i uczestnicy mają 15 minut na demontaż stoisk.
7. Wstęp poza kolejką mają osoby, którym udało się zarezerwować stojak oraz kobiety w ciąży.
8. Organizator zaprzestanie sprzedaży biletów w przypadku, gdy liczba uczestników przewyższy dopuszczalną pojemność pomieszczeń.
9. Uczestniczki i uczestnicy, wystawiający się na Babim Targu®, muszą zabrać ze sobą wieszaki, stojaki lub innych przedmioty, które będą przydatne w wyeksponowaniu przyniesionych ubrań i sprzętów.
10. Wśród osób lubiących stronę Babilądu® na profilu Facebook rozdamy nasze stojaki. Prosimy śledzić profil, co jakiś czas będą się na nim pojawiały informacje o możliwości rezerwacji sprzętu na Babi Targ.
11. Jedno stoisko nie powinno zajmować więcej niż ok. 150 cm x 100 cm przestrzeni.
12. Za wszelkie powstałe w wyniku działań uczestniczki/ uczestnika zniszczenia odpowiada sam uczestnik/uczestniczka.
13. Każda osoba biorąca udział w imprezie akceptuje postanowienia niniejszego Regulaminu. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem wiążące są postanowienia Organizatora.
14. Osoby, które dopuszczą się załamania postanowień niniejszego regulaminu lub nie będą stosować się zaleceń organizatorek będą proszone o opuszczenie imprezy bez prawa do zwrotu kosztu biletu.

PARTNERZY
IDEOWNIA/ www.ideownia.pl

11209723_889206401121303_9113689342111388356_n

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ideownia to grupa wykwalifikowanych pedagogów/ pedagożek i psychologów/ psycholożek z wieloletnim doświadczeniem w pracy z Dziećmi i Dorosłymi.

Ideownia projektuje i realizuje autorskie cykle zajęć dla dzieci w oparciu o sprawdzone w psychologii i pedagogice metody stymulacji rozwoju. ,,Tworząc zajęcia, adaptujemy je każdorazowo do aktualnego etapu naturalnego rozwoju Twego Dziecka” – mówią o sobie.
Ideownia to:
połączenie pasji, doświadczenia oraz potrzeb Dzieci i Rodziców,
autorskie zajęcia dla dzieci tworzone przez psychologów i psycholożki,
konsultacje dla Rodziców,
indywidualne wsparcie Dzieci w rozwoju,
niezapomniane animacje urodzin.

CIUCIU PAJ/ www.facebook.com/ciuciupaj i SWEET GRASS/ www.facebook.com/vegan.sweetgrass
BIKE CAFE/ www.bikecafe.pl, www.facebook.com/IlikeBikeCafe
WRONIECKA 17/ www.facebook.com/pages/Lodziarnia-Wroniecka-17/592115140878553
WODA W BUTELCE/ www.facebook.com/WodaWButelce