10/05/2015, g. 12-16.00, MTP – Hala nr 1 w Poznaniu, ul. Głogowska – wejście przez hol południowy (dawny McDonald – obok pawilonu nr 1).
W niedzielę, 10 maja, odbędzie się kolejna edycja BABIEGO TARGU®, czyli akcji wietrzenia szaf, podczas której uczestniczki mogą wymienić, sprzedać lub kupić ubrania, buty i dodatki. To bardzo popularna impreza, która za każdym razem przyciąga setki uczestniczek. Impreza ponownie odbędzie się w Hali nr 1 na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich, a towarzyszyć jej będą warsztaty dla dzieci przygotowane przez Ideownię. Ubrania, które zostaną po imprezie będzie można przekazać Fundacji Barka.
BABI TARG® to lokalna odmiana znanych i coraz bardziej popularnych w Polsce swapping parties, polegających w głównej mierze na wymianie ciuchów, butów i innych dodatków. BABI TARG® jest najstarszą imprezą tego typu w Polsce – organizowany jest regularnie od 2007 roku w Poznaniu i wielu innych miastach. Przyciąga setki miłośniczek niebanalnych ubrań. Podczas spotkania można wymieniać odzież, buty, dodatki, biżuterię. Jeżeli transakcja wymiany nie dojdzie do skutku, uczestniczki mogą między sobą sprzedawać i kupować przyniesione ubrania. BABI TARG® to doskonała okazja, by za niewielkie pieniądze upolować niepowtarzalne ubrania czy wyjątkową biżuterię.
PRAKTYCZNE INFORMACJE
Na Babi Targ® w Poznaniu nie obowiązują zapisy. Bilety kupuje się przy wejściu na teren imprezy.
Kasy zlokalizowane będą przy wejściu do Hali nr 1. Wejście na teren targów przez hol południowy (dawny McDonald – obok pawilonu nr 1).
Wstęp na salę dla wystawców od godz. 11.00. Osoby, które nie wystawiają swoich ubrań zapraszamy po godz. 12.00.
Dysponujemy ograniczoną liczbą stojaków. Prosimy wszystkie uczestniczki o zabranie ze sobą wieszaków, stojaków, krzesełek lub innych przedmiotów, które będą przydatne w wyeksponowaniu przyniesionych ubrań (za taki sprzęt nie jest pobierana opłata).
Na terenie Targów znajduje się płatny parking (w cenie 20 zł) – wjazd od ul. Śniadeckich. Miejsca parkingowe znajdują się również wzdłuż okolicznych ulic, a przy Dworcu Zachodnim zlokalizowany jest parking buforowy.
Koniecznie przeczytajcie regulamin imprezy!
BILETY
5 zł- odwiedzająca/-y
20 zł- wystawiająca/-y ( w tym jedna torba/ walizka/ karton/ stojak z ciuchami)
+ 5 zł – sztuka “nadbagażu” (dodatkowa torba/ walizka/ karton/ stojak z ciuchami)
Uwaga! Jedna osoba może wnieść maksymalnie 2 sztuki bagażu!
Nie pobieramy opłat za puste stojaki i wieszaki.
REGULAMIN BABIEGO TARGU®
1. Uczestnictwo w imprezie jest jednoznaczne z akceptacją postanowień niniejszego regulaminu.
2. Uczestnictwo w imprezie jest odpłatne. Wstęp dla wystawców/czyń – 20 zł (w cenie biletu: jedna torba, walizka, stojak z ubraniami), dodatkowa sztuka bagażu – 5 zł, wstęp dla odwiedzających – 5 zł. Jedna osoba może wnieść maksymalnie 2 sztuki bagażu!
3. Ubrania, buty, dodatki i wszelkie sprzęty przynoszone na imprezę muszą być czyste i w dobrym stanie.
4. Organizator nie odpowiada za zaginione lub uszkodzone podczas imprezy rzeczy.
5. Organizator nie pobiera prowizji od sprzedaży i nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne rozliczenia uczestniczek z Urzędem Skarbowym.
6. Wstęp na salę dla osób wystawiających od godz. 11.00. Wstęp na salę dla pozostałych osób – od godz. 12.00. Obowiązuje jedna kolejka do kasy. Impreza kończy się o godz. 16.00. Uczestniczki i uczestnicy mają 15 minut na demontaż stoisk.
7. Wstęp poza kolejką mają osoby, którym udało się zarezerwować stojak oraz kobiety w ciąży.
8. Organizator zaprzestanie sprzedaży biletów w przypadku, gdy liczba uczestników przewyższy dopuszczalną pojemność pomieszczeń.
9. Uczestniczki i uczestnicy, wystawiający się na Babim Targu®, muszą zabrać ze sobą wieszaki, stojaki lub innych przedmioty, które będą przydatne w wyeksponowaniu przyniesionych ubrań i sprzętów.
10. Wśród osób lubiących stronę Babilądu® na profilu Facebook rozdamy nasze stojaki. Prosimy śledzić profil, co jakiś czas będą się na nim pojawiały informacje o możliwości rezerwacji sprzętu na Babi Targ.
11. Jedno stoisko nie powinno zajmować więcej niż ok. 150 cm x 100 cm przestrzeni (są to maksymalnie 2 stojaki o wymiarach 100x 50 cm).
12. Za wszelkie powstałe w wyniku działań uczestniczki/ uczestnika zniszczenia odpowiada sam uczestnik/uczestniczka.
13. Każda osoba biorąca udział w imprezie akceptuje postanowienia niniejszego Regulaminu. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem wiążące są postanowienia Organizatora.
14. Osoby, które dopuszczą się załamania postanowień niniejszego regulaminu lub nie będą stosować się zaleceń organizatorek będą proszone o opuszczenie imprezy bez prawa do zwrotu kosztu biletu.
ORGANIZATOR
BABILĄD
PARTNER
IDEOWNIA/ www.ideownia.pl
Ideownia to grupa wykwalifikowanych pedagogów/ pedagożek i psychologów/ psycholożek z wieloletnim doświadczeniem w pracy z Dziećmi i Dorosłymi.
Ideownia projektuje i realizuje autorskie cykle zajęć dla dzieci w oparciu o sprawdzone w psychologii i pedagogice metody stymulacji rozwoju. ,,Tworząc zajęcia, adaptujemy je każdorazowo do aktualnego etapu naturalnego rozwoju Twego Dziecka” – mówią o sobie.
Ideownia to:
połączenie pasji, doświadczenia oraz potrzeb Dzieci i Rodziców,
autorskie zajęcia dla dzieci tworzone przez psychologów i psycholożki,
konsultacje dla Rodziców,
indywidualne wsparcie Dzieci w rozwoju,
niezapomniane animacje urodzin.
FUNDACJA BARKA/ www.barka.org.pl