2. kwietnia, środa, godz 18.00, Restauracja JADALNIA (ul. Grunwaldzka 182)
TEMAT: ’Budowanie marki na przykładzie case study marki Pola Parysek’

kkp

Czy branding kojarzył Ci się dotąd tylko z ‘pudrowaniem’ gotowych już produktów? Obalimy ten mit przyglądając się strategii marki Pola Parysek, która wciela w życie założenia marketingu wbudowanego w produkt i doskonale opisanego w ‘Baked in: Creating Products and Businesses that market themsleves’ przez Alexa Bogusky i Johna Winsor z jednej z najbardziej innowacyjnych agencji reklamowych na świecie Crispin, Porter and Bogusky. Dodatkowo pokażemy również, że corporate social responsibiliy to nie fanaberia, na ktorą stać tylko wielkie korporacje ale coś na co mogą pozwolić sobie również rodzinne start upy i tak naprawdę konieczność w dzisiejszych czasach. Każdy z nas jest odpowiedzialny za dobro otaczającego nas świata i powinnien czuć się społecznie odpowiedzialny.

GOŚĆ: BASIA METELSKA
Ukończyła studia MBA na Berlin School of Creative Leadership oraz projektowanie produktu na Uniwersytecie Artystycznym w Poznaniu. Jest stypendystką Edinburgh Collage of Art w Szkocji. Od kilkunastu lat wymyśla i realizuje lubiane i nagradzane interdyscyplinarne projekty. Najpierw w Mediolanie dla Jerszego Seymour, któremu również asystowała w wykładaniu podczas Vitra Design Workshops we Francji. Następnie reprezentowała Polskę na Design Mai w Berlinie, pracowała dla australijskiego Crumplera, potem w Los Angeles projektowała obwoluty cygar, które palił Tony Soprano w The Sopranos, jak i stołki na których siedział David Duchovny w The Californication. We Wrocławiu pomogła Almi Decor wykoncypować sieć sklepów FLO. Do niedawna Członek Zarządu, Dyrektor Marketingu i PR Starego Browaru w Poznaniu oraz Kurator Art & Fashion Festival by Grażyna Kulczyk, na który po jej zaproszeniu, po raz pierwszy przyjechali do Polski m.in. Andrew Bolton, Scott Schuman, Nicholas Kirkwood oraz Barbara Hulanicki. Obecnie pracuje w Polsce i za granicą jako niezależny konsultant specjalizujący się w komunikacji, marketingu, pr i strategii handlu, mody oraz designu; poświęcając prawie każdą wolną chwilę na popularyzowanie rzemiosła haftu ręcznego.

POLA PARYSEK

pola parysekDawno, dawno temu za siedmioma górami i lasami… haftowano. Pola Parysek powstała by z tego dalekiego miejsca haftowanie i towarzyszącą mu baśniowość przywrócić codzienności. Pola Parysek to wielopłaszczyznowy ruch popularyzujący haft ręczny, który ma na celu przywracanie szacunku do pracy rzemieślniczej, kultywowanie tradycji i dziedzictwa kulturowego oraz aktywizowanie zarówno seniorów, jak i juniorów.

Produkty Poli Parysek zostały stworzone z myślą o osobach wrażliwych estetycznie, które lubią otaczać się pięknymi przedmiotami z historią, dla których ważne jest, gdzie dany produkt został zrobiony i przez kogo oraz komu zostały przekazane wydane na jego zakup pieniądze. Każdy produkt powstaje z najlepszych, naturalnych materiałów, w krótkich seriach.
http://polaparysek.com/pl/

JADALNIA

jadalniaJadalnia jest restauracją w każdym detalu. Z wielką, nowoczesną kuchnią, doświadczonym zespołem i ogromnymi ambicjami, by wywołać rewolucję. Z pięknie podanym , sezonowym jedzeniem, mieszanką smaków Europy i Azji. To wszystko w wyjątkowym wnętrzu, gdzie można usiąść przy 6-metrowym, wspólnym stole.

Trafiamy do ludzi, którzy lubią dobre jedzenie, chcą próbować nowych smaków, ważnym jest dla nich sposób podania, cenią sobie sezonowość produktów i ich jakość. Dla nas dobra kuchnia na tym właśnie winna się opierać. Przyciągamy ludzi, którzy są głodni pięknych wnętrz i tak jak my, są spragnieni inspiracji. Otwarta przestrzeń, pozbawiona progów czy podziałów- zaprasza wszystkich do środka.
http://jadalnia.com/

Aby zapisać się na spotkanie należy wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny pod adresem: http://www.klubkp.pl/wez_udzial
Przypominamy, że ilość miejsc jest ograniczona, a o zapisach decyduje kolejnośc zgłoszeń.